Toon posts:

Compatible systeem?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goeiedag, mijn eerste post:
Ik kan via mijn werk een actieve subwoofer+boxenset kopen van jvc type Th-A9R. :9~
http://data3.jvc-europe.com/JvcCons/Products/ProductDetail.asp?ProductID=TH-A9R&Country=Nld&Lang=Nl

Dit omdat de bijbehorende dvd is gejat. Nu vroeg ik mij af of ik deze op mijn pc (soundblaster live) aan kan sluiten. Dit omdat de box aan en uit wordt gezet via de dvd speler en op de box niets te regelen is.

Bij voorbaat dank en excuses voor alle fouten die ongetwijfeld in me post zitten :9

Verwijderd

'k weet het niet, maar ik vond het wat sneu voor je dat je uitgerekend op je eerste post geen antwoord krijgt. :+

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:12

JvS

Ik heb hem zelf ook

Wat voor aansluitingen zitten er op die speakerset? Zou je daar eens een piccie van kunnen plaatsen? Of een scan uit de handleiding?

Ik ben bang dat dat allemaal in een kabeltje zit en dat je dus als een wilde moet gaan solderen.

Voor dolby geluid heb je een decoder nodig. De vraag is ook of die in de speakerset zit, of in de DVD-unit...

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Verwijderd

Topicstarter
Nou die aansluiting (watde enige is op de hele versterker) is dezelfde aansluiting als de aansluiting op een creative dtt3500 speakersetje zit ( [topic=369980/1/25] ) Het din plugje dus.

Wat ik hoopte en misschien iemand weet is of de set automatisch aanschakelt wanneer er een signaal binnenkomt en dat dit ook een anoloog signaal kan zijn omdat het dus ook bij het creative setje kan?

Verwijderd

ik heb van canton geloof ik wel subwoofers gezien die vanzelf aangaan op het moment dat er een signaal op de lijn staat. Mag je het niet gewoon even uitproberen?