Ik zit hier nu in leeuwarden op kamers en wil hier graag een 8 mbit adsl lijn hebben.
ik zit nu te denken aan Cistron Maxx of Eweka Premium.
Maar heb hier een aantal vragen over, het zijn vast newbie vragen maar ik heb er nog geen duidelijk antwoord over kunnen vinden.
Ik heb hier nog geen vaste telefoon aansluiting.
Moet ik deze eerst aanvragen voor ik een Cistron of Eweka adsl abo kan aanvragen?
Als dit zo is dan is dat mooi klote want dan moet ik voor een jaar kpn abonee zijn.....
Een vaste lijn heb ik namelijk niet nodig ivm met een goed mobiel abbonement.
En dan nog wat over de kosten waar ik ook niet echt een heel duidelijk antwoord op kon vinden.
Als ik nou zo'n Cistron MAXX abo'tje neem,
Moet ik dan 175 E voor het ADSL modem, 200 E aansluit kosten en de maandelijkse 99 E betalen.
En zit hier dan die doe-het-zelf-kit al bij?
Op de site van Eweka kon ik geen aansluit kosten vinden. alleen de 175 E die ik nodig heb voor het ADSL modem + de maandelijkse 89 E...
Klopt dit wel of moet hier die doe-het-zelf-kit en de aansluitkosten nog bij?
Ik weet dat jullie dit waarschijnlijk erg simpele vragen vinden maar ik kon echt geen duidelijk antwoord op cistron.nl, Ewaka.nl en de seach vinden, is er iemand die even wat duidelijkheid voor mij kan scheppen?
ik zit nu te denken aan Cistron Maxx of Eweka Premium.
Maar heb hier een aantal vragen over, het zijn vast newbie vragen maar ik heb er nog geen duidelijk antwoord over kunnen vinden.
Ik heb hier nog geen vaste telefoon aansluiting.
Moet ik deze eerst aanvragen voor ik een Cistron of Eweka adsl abo kan aanvragen?
Als dit zo is dan is dat mooi klote want dan moet ik voor een jaar kpn abonee zijn.....
Een vaste lijn heb ik namelijk niet nodig ivm met een goed mobiel abbonement.
En dan nog wat over de kosten waar ik ook niet echt een heel duidelijk antwoord op kon vinden.
Als ik nou zo'n Cistron MAXX abo'tje neem,
Moet ik dan 175 E voor het ADSL modem, 200 E aansluit kosten en de maandelijkse 99 E betalen.
En zit hier dan die doe-het-zelf-kit al bij?
Op de site van Eweka kon ik geen aansluit kosten vinden. alleen de 175 E die ik nodig heb voor het ADSL modem + de maandelijkse 89 E...
Klopt dit wel of moet hier die doe-het-zelf-kit en de aansluitkosten nog bij?
Ik weet dat jullie dit waarschijnlijk erg simpele vragen vinden maar ik kon echt geen duidelijk antwoord op cistron.nl, Ewaka.nl en de seach vinden, is er iemand die even wat duidelijkheid voor mij kan scheppen?
"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."