100+ sms'jes in 1 keer versturen

Pagina: 1
Acties:
  • 8.593 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-04 16:56
Is dit mogelijk op 1 of andere manier?
't Wordt NIET voor spam gebruikt maar om mensen (die ervoor inschrijven) op de hoogte te houden van speciaal evenement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 45453

Tuurlijk is dit mogelijk, pak een boek erbij en leer proggen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
gewoon.. www.genie.nl en voer alle nummers in, gescheiden door een komma.

alleen vraag ik me af of je dat wilt, een reclametext erbij en een andere afzender...

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 11966

Niet gratis en zonde reclame nee, smsjes sturen kost de providers een aardig bom duiten die ze alleen via reclame terug krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26306

KPN heeft mogelijkheden voor het sturen van meerdere (tot 15) SMS-jes tegelijk. Verder weet ik er niets van :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
Lees 100+ jongens :)

Btw, hoeft niet perse gratis en reclame erbij mag best wel.. maakt nie uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Ik denk dat gratis moeilijk wordt, aangezien de meeste provieders sms'jes van gratis diensen(zoals genie en mtnsms) blocken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Hier wat links:
Link 1
Link 2
Link 3
Link 4

ff searchen enzo

SMS pagina.nl

:P

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ernstblaauw
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-04 21:16
ICQ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH007
  • Niet online
Op zaterdag 12 januari 2002 22:01 schreef Rvk33 het volgende:
Ik weet wel een programmaatje om smsbommen mee te versturen :Y) , maar dat is dan maar naar 1 persoon ;)
check [url="http://www.*******.com"]dit mag niet, ookal werkt de link niet helemaal[/url] met de search.
^^
|||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DR
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

DR

Op zaterdag 12 januari 2002 22:09 schreef SH007 het volgende:

[..]

^^
||
waar dan O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH007
  • Niet online
Op zaterdag 12 januari 2002 22:10 schreef DR het volgende:

[..]

waar dan O-)
mooi getrasht >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kjev
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-01-2024
Op zaterdag 12 januari 2002 22:13 schreef SH007 het volgende:

mooi getrasht >:)
Misschien niet de juiste plaats om deze discussie aan te wakkeren, maar als mods zomaar kunnen trashen lijkt me dat niet helemaal goed voor het forum. Posts kunnen wijzigen en bijvoorbeeld een link verwijderen OK, maar dit lijkt me niet goed voor de sfeer en de betrouwbaarheid.

Ontopic. Als je zoveel SMS'jes wilt versturen voor iets professioneels, moet je even met bijv. KPN opnemen, die zullen dan wel een offerte o.i.d. voor je maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DR
  • Niet online

DR

Op zaterdag 12 januari 2002 22:28 schreef KevinLevie het volgende:

[..]

Misschien niet de juiste plaats om deze discussie aan te wakkeren, maar als mods zomaar kunnen trashen lijkt me dat niet helemaal goed voor het forum. Posts kunnen wijzigen en bijvoorbeeld een link verwijderen OK, maar dit lijkt me niet goed voor de sfeer en de betrouwbaarheid.

Ontopic. Als je zoveel SMS'jes wilt versturen voor iets professioneels, moet je even met bijv. KPN opnemen, die zullen dan wel een offerte o.i.d. voor je maken.
veel meer dan die link stond er niet |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-04 19:15

PromWarMachine

Forsaken Archer

HotSMS heeft zo'n dienst, voor zakelijke gebruikers, denk alleen wel dat dat aardig in de papieren kan gaan lopen, anders bied kpn idd tot 15 personen, als je dat 7 keer doet ben je er ook? :?

Verder 100x op verzenden drukken bij Genie, in een week, want daar is een maximale 20 of 15 :+

Succes!!

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-03 16:33

Engineer

Software

.

[ Voor 98% gewijzigd door Engineer op 13-10-2018 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 40139

er is een proggie, op internet van ene Lord_J (sms bomber)
werkt perceft 10 of 100 of 1000 maakt niet uit,...
is alleen wel via gewone telefoon lijn, das wel jammer,

ik zal ff zoeken naar de link, maar ben nu niet thuis dus, zal mrgen ofzow wel ff posten als ik er aan denk.

en hij stuurt alleen maar reklame,..dus je kan nix zelf in tikken, ook een - punt maar goed. verder doet ie het dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aike
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Op m'n nokia 3310 zit ook zoiets, van stuur naar hele adresboek, als je je nokia aan je pc kunt hangen en zo je simkaart kunt vullen. Kost alleen wel een bom duiten......

Mijn blog over het deployen van Ruby on Rails: RunRails.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boss
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 21:08

Boss

+1 Overgewaardeerd

misschien kan je contact opnemen met de makers van MTNSMS, die versturen dagelijks heel veel smssen. Ook profileren die gasten zich alsof ze wel in zijn voor eem leuk projectje als ze daar iemand mee kunnen helpen.

The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noMSforme
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-03-2022
Gratis lijkt me dit niet mogelijk tenzij je het maar eenmalig wilt. Ik snap alleen niet goed waarom je dit zou willen? Zijn het 100+ bekenden van je of 100+ mensen die toevallig in een "bepaald" gebied zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 45518

Met http://www.freesms4u.tk kan je gratis berichtjes versturen, moet je wel steeds zelf op verzenden duwen 8-)

Suc6!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markvt
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 25-04 15:22

markvt

Peppi Cola

Op zaterdag 12 januari 2002 23:25 schreef T-LeX het volgende:

ik zal ff zoeken naar de link, maar ben nu niet thuis dus, zal mrgen ofzow wel ff posten als ik er aan denk.

en hij stuurt alleen maar reklame,..dus je kan nix zelf in tikken, ook een - punt maar goed. verder doet ie het dus.
die connect naar een nummer, wat smsjes kan versturen, interessant alleen kost het dan wel geld.

van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
Op zaterdag 12 januari 2002 23:25 schreef T-LeX het volgende:

Euhhm.. hij verstuurt alleen reclame? 't is natuurlijk wel de bedoeling dat'k zelf een boodschap kan toevoegen he!

Verder is het niet echt een drama dat er wat telefoonkosten of dergelijks bijkomen denk'k hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

oke, ben weer thuis en heb ff die link opgezocht..
http://redrival.com/lord_j

ik zie alleen dat die site er niet meer is ofzow... kan ik anders het progie door sturen naar iemand? geef ff je mail adresss. het is 1.02mb ongeveer.

nu de site er niet meer is weet ik niet of het proggie nog werkt,.. ik kan het ook niet testen want ik heb kabel, en hij zei dat ik me connection moest controleren dus.

als je er wat aan hebt, of wil testen geeft ff een brul.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pizzaman
  • Niet online

Pizzaman

16:00 Cup-a-soup.

Op zondag 13 januari 2002 16:35 schreef T-LeX het volgende:
oke, ben weer thuis en heb ff die link opgezocht..
http://redrival.com/lord_j

ik zie alleen dat die site er niet meer is ofzow... kan ik anders het progie door sturen naar iemand? geef ff je mail adresss. het is 1.02mb ongeveer.

nu de site er niet meer is weet ik niet of het proggie nog werkt,.. ik kan het ook niet testen want ik heb kabel, en hij zei dat ik me connection moest controleren dus.

als je er wat aan hebt, of wil testen geeft ff een brul.
Brul :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op zondag 13 januari 2002 16:36 schreef Pizzaman het volgende:

[..]

Brul :D
:P LOL , hij is onderweg...

edit:
hij was onderweg, je hotmail adress kan zo'n groot bestand niet hebben zei die, ander mail adress?
Pagina: 1