Toon posts:

[CM] Stealth drives

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Had gisteren even niets te doen, dus heb ik mijn dvd en cdrw maar es weggestoken achter een mooi frontplaatje :)

Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/kristof.haezebrouck1/front%20stealth.jpg

Hier vind je wat meer pics, en system info.
En dit is een kort filmpje van de dingen in actie :)

Smijt ik er even ook nog wat coverage van mijn in LEGO ingebouwde Crystalfontz 634 LCD...

LCDcenter in actie

En en winamp pluginnetje...

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

best wel geinig gestealth :)
ga je de ledjes nog doorlussen?

• AMDFreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-08 15:50

AMDFreak

Intel is zo..

cool man

9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35 | Kia EV3 GT-BusinessLine 83kWh

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb gaatjes geboord ter hoogte van de ledjes, zo kan je alles zien als ze gesloten zijn. Maar ga er paar beampjes fibre optics cable inproppen, zodat het beter zichtbaar is :)

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-08 17:44

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

gaaf man :Y)

Maar ben je niet bang dat de CD-lades last krijgen van 'kunststof-moeheid'(afgeleid van metaalmoeheid)? Dat frontje staat even nogal scheef als je er op drukt.

Of heb je dit op een andere manier opgelost zodat je dat probleem niet zal krijgen :?

Verwijderd

Topicstarter
Wel, de bevestiging is vrij stevig, op eender wel moment omkeerbaar zonder schade etc. En er zit genoeg vrije ruimte tussen. In dat videootje was het nog wat flaky, maar ondertussen al steviger bevestigd, plus een meegevende mouse vanonder het frontje bevestigd, die wat dempt als em dichtgaat, en nu buigt em ook nie meer naar binnen :)

• Tentacle1
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-03-2025

Tentacle1

60% Puur Sap!

Toppie :)

* Tentacle1 houd heel erg van stealth en is al bezig met zn volgende projectje :z

System specs

Verwijderd

stealth roelt.. alleen ksnap nooit hoe ze dat met die knopjes doen.. lijkt me rot om dat allemaal via windows te doen.. eject enzo.. of zitten die dingen ergens verborgen :? :P

• D-Devil
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-12-2022
Op zaterdag 12 januari 2002 19:14 schreef Neomagic het volgende:
Had gisteren even niets te doen, dus heb ik mijn dvd en cdrw maar es weggestoken achter een mooi frontplaatje :)

[afbeelding]

Hier vind je wat meer pics, en system info.
En dit is een kort filmpje van de dingen in actie :)

Smijt ik er even ook nog wat coverage van mijn in LEGO ingebouwde Crystalfontz 634 LCD...

LCDcenter in actie

En en winamp pluginnetje...
haha :P maf man... gekke belg ;)

Freelance tweaker

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 12 januari 2002 21:41 schreef BlurpSter het volgende:
stealth roelt.. alleen ksnap nooit hoe ze dat met die knopjes doen.. lijkt me rot om dat allemaal via windows te doen.. eject enzo.. of zitten die dingen ergens verborgen :? :P
Gewoon dubbelzijdige tape, wat dempende mousse, en een klein stukje plastiek dat net tegen je eject knopje aanrust, als je dan even tegen het hoekje van dat frontje tikt, komt ie er mooi uit :)
Pagina: 1