Toon posts:

[Logitech Cordless desktop Optical] Batterij lekt

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Daag,

Ik heb een vraagje over het volgende, ik heb het bovengenoemde setje, en nu zijn de batterijen die standaard bij dit plankje worden geleverd aan het lekken.

Ik heb nog geen nieuwe batterijen, maar kan dit schade opleveren aan het toetsenbord?, mogen batterijen eigenlijk wel lekken? en wat zal ik doen ik heb hem net 1,5 maand....

Thx,

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17:44

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

direct terug doen...

kan dit kwaad?
Ja... slecht voor jouw gezondheid en ook voor die van je plankje.....

Kep wel eens een paar mobo's gezien waarvan de batterij is gaan lekken..... van de sporen rondom de batterij is dus niets meer over.....

Verwijderd

Topicstarter
Zou dit dan onder de garantie vallen?

• WFvN

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Op zaterdag 12 januari 2002 19:16 schreef Rismo het volgende:
Zou dit dan onder de garantie vallen?
Absoluut.... geen twijfel mogelijk

Mochten ze moeilijk doen dan zou ik zelfs zo pissed-off worden dat ik het desbetreffende plankje echt hoogstpersoonlijk bij die gast door z'n strot zou drukken...

maar het is echt een garantiegeval.

Verwijderd

ik heb deze set ook maar ik moet zeggen ik heb er alleen maar problemen mee en die rotte muis vreet batterijen

Verwijderd

Topicstarter
Hmm, maar zal ik dit via de winkel spelen of via logitech? ik hoorde namenlijk dat de betreffende winkel ze voorlopig niet meer heeft ivm leveringsproblemen.....

Verwijderd

Op zaterdag 12 januari 2002 19:30 schreef Rismo het volgende:
Hmm, maar zal ik dit via de winkel spelen of via logitech? ik hoorde namenlijk dat de betreffende winkel ze voorlopig niet meer heeft ivm leveringsproblemen.....
gewoon via winkel je kan trouwens ook eff in dat boekje kijken voor logitech support center

• WFvN

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Op zaterdag 12 januari 2002 19:33 schreef dune3002 het volgende:
gewoon via winkel je kan trouwens ook eff in dat boekje kijken voor logitech support center
Indeed...

Stel dat het via logitech geld kost (verzendkosten), dan wist ik het wel.... via de winkel dus...

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15:28
Terugbrengen naar de winkel. Batterijen mogen niet lekken, betekend meestal dat ze heel ver leeg zijn, en daarna nog een tijdje zijn gebruikt. Verder cooroderen je aansluitingen op de batterij hierdoor, en dat blijf je altijd merken (slechte contacten)

[removed]

Verwijderd

Ik heb er hier 2.
Die van mij ontplofte in mijn hand, lees: de batterij is dus helemaal gesprongen. |:(
Die van mijn vriendin maakte een tikkend geluid en toen we klepje op deden, stroomde er dus batterijspul uit...

Dit heb ik ook op mijn gezicht gekregen, dus kijk uit als je zo'n ding hebt.

Wij hebben inmiddels nieuwe besteld, maar bij een reseller staan er ook nog 10000 op bestelling, er schijnen dus wel meer problemen mee te zijn....gewoon terugbrengen. Valt absoluut onder de garantie

• Atteman146
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15-08 11:45
/me heeft dat ook gehad.
Ik hoorde een plof uit m'n muis, maakte het klepje open en de batterij lekte. Gewoon nieuwe erin gedaan en hij doet het prefect.

• JJay
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11-09-2018

JJay

Hit me!

Je bent de zoveelste die dit probleem heeft met z'n cordless desktop setje.. FIJN dat er van die goede batterijen bij een set van > € 100,- zitten :(

Mijn advies: Gebruik die B-merk troep NIET in je keyboard/mouse voordat ze je mooie nieuwe spulletjes slopen.

Hardcore-Networking-Wannabe's© | Artistiek? Jahoor! ik kan heel goed MRTG-grafiekjes kleuren

Verwijderd

Ik had de originele batterijen al vervangen door Duracel batterijen, dus daar kan het niet aan liggen.

Meer mensen met problemen?
Pagina: 1