Verwijderd
Het is per 1 januari veranderd van na 1 jaar opwaarderen, tot na 1/2 jaar opwaarden. Je moet heb nu ook 20 opwaarderen, vroeger was dit fl 25,-
Verwijderd
Ja maar die 20 is dan wel in Euro's of niet???Op zaterdag 12 januari 2002 19:57 schreef foxthevos het volgende:
Het is per 1 januari veranderd van na 1 jaar opwaarderen, tot na 1/2 jaar opwaarden. Je moet heb nu ook 20 opwaarderen, vroeger was dit fl 25,-
Klopt. Maar die geldigheid van 6 maanden gaat pas in als je opwaardeert na 31 december 2001.Op zaterdag 12 januari 2002 21:32 schreef BlackSun het volgende:
[..]
Ja maar die 20 is dan wel in Euro's of niet???
Als je dus op 31 december nog opgewaardeerd had met bijv. 25 NLG dan was dat nog 1 jaar geldig. Maar als je op 1 januari 2002 opwaardeerd met bijv. 20 EUR dan is je gehele beltegoed nog 6 maanden geldig, ook al was je oude beltegoed nog langer geldig dan 6 maanden.
Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?
Mijn broertje heeft hetzelfde. Hij kan niet meer met 321 of 444 bellen, want hij krijgt dan de melding dat zijn die prepay kaart niet meer geldig is.
Hij heeft hem overgekocht van een kennis. Ligt het dan aan het beltegoed of aan de sim-kaart?
Hij heeft hem overgekocht van een kennis. Ligt het dan aan het beltegoed of aan de sim-kaart?
Verwijderd
aan je simmetje.. die zal geblokkeerd zijnOp maandag 14 januari 2002 19:32 schreef FlamerX het volgende:
Mijn broertje heeft hetzelfde. Hij kan niet meer met 321 of 444 bellen, want hij krijgt dan de melding dat zijn die prepay kaart niet meer geldig is.
Leuke is dat ie wel kan bellen / gebeld worden en SMS kan versturen. SIM is dus duidelijk niet geblokkeerd.Op maandag 14 januari 2002 19:36 schreef mafiasven het volgende:
[..]
aan je simmetje.. die zal geblokkeerd zijn
Naar wat ik gehoord heb (en gelezen) kun je hem dan weggooien... Maar misschien is er nog wel iets aan te doen. Ik zou bellen of mailen naar je provider.Op donderdag 17 januari 2002 07:14 schreef meme1000 het volgende:
Wat moet je doed als je sim geblokeerd is?
MIjn mammie heeft zo iets ook gehad.. moest ze een nieuwe simkaart kopen, en toen had ze ook een ander nummer.. en zo'n simkaartje kost zo'm €30 best prijzig..Op donderdag 17 januari 2002 07:14 schreef meme1000 het volgende:
Wat moet je doed als je sim geblokeerd is?
9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35 | Kia EV3 GT-BusinessLine 83kWh
Voor EUR 16,-- heb je ook al een SIM kaart op het KPN netwerk. Er zit dan alleen minder beltegoed bij.Op donderdag 17 januari 2002 09:44 schreef InterFreak het volgende:
[..]
MIjn mammie heeft zo iets ook gehad.. moest ze een nieuwe simkaart kopen, en toen had ze ook een ander nummer.. en zo'n simkaartje kost zo'm €30 best prijzig..
Bron: http://www.hi.nl/shop/hi_prepay.asp
Verwijderd
Sorry dat ik een ouwe koe uit de sloot haal / omhoog schop maar mijn pa heeft sinds kort ook dit probleem...
Er stond nog 15 euro aan oud beltegoed op zijn kaart dat was in een keer weg en nu heeft ie voor 20 euro beltegoed gekocht en als ie dat wil invoeren krijg je zo'n geil kpn stemmetje met de mededeling uw nummer is niet meer geldig?
Ik kan hem echter wel nog steeds gewoon opbellen?
Is dit weer een nieuwe vorm van klantje pesten ofzo van KPN?
Er stond nog 15 euro aan oud beltegoed op zijn kaart dat was in een keer weg en nu heeft ie voor 20 euro beltegoed gekocht en als ie dat wil invoeren krijg je zo'n geil kpn stemmetje met de mededeling uw nummer is niet meer geldig?
Je vader heeft niet optijd opgewaardeerd. Je beltegoed vervalt en je krijgt nog enkele weken de tijd om je beltegoed op te waarderen indien je je nummer wilt behouden. Blijkbaar is deze tijd ook al verstreken. Je kan je kaartje nu dus wel weggooien...Verwijderd schreef op 22 February 2003 @ 17:27:
Sorry dat ik een ouwe koe uit de sloot haal / omhoog schop maar mijn pa heeft sinds kort ook dit probleem...
Verwijderd
pff wat zonde zeg 
maar dit blijft dan het geval zijn, want mijn vader gebruikt zijn telefoon echt alleen tijdens de vakantie(s) en heel af en toe belt ie er 1 minuut mee ofzo
hij kan echt een jaar toe met 20 euro....
geld deze regeling alleen voor KPN of zijn BEN (tmobile
), vodafone ed net zo klantonvriendelijk?
maar dit blijft dan het geval zijn, want mijn vader gebruikt zijn telefoon echt alleen tijdens de vakantie(s) en heel af en toe belt ie er 1 minuut mee ofzo
hij kan echt een jaar toe met 20 euro....
geld deze regeling alleen voor KPN of zijn BEN (tmobile
Van wat ik in mijn ben® boekje heb gelezen moet je eens in het halve jaar gebeld worden. Ik heb nu de kaart nog geen half jaar maar mijn beltegoed is al wel zeker 4 maand op. (Tnx ben® voor de mooie phoneVerwijderd schreef op 22 February 2003 @ 17:38:
geld deze regeling alleen voor KPN of zijn BEN (tmobile), vodafone ed net zo klantonvriendelijk?
Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?
Verwijderd
Gewoon een Vodafone kaartje nemen... blijft tenminste een heel jaar geldig en daarna nog 3 maanden bevroren beltegoed. Da's wel beter dan dat je tegoed nar 6 maanden onmiddellijk vervalt zoals bij KPN. Maar ja... KPN zegt zelf dat de prepaid beller de parasiet in het netwerk is, dus vindt men is strakke beleid gerechtvaardigd.
Volgens mij moet je inderdaad eens in het half jaar gebeld worden of zelf bellen. De providers erkennen je anders niet meer als een actieve beller en gooien je uit het systeem. Bij Ben krijg je van te voren bericht, weet ik uit eigen ervaring.
Verwijderd
Je moet er idd snel bij zijn met opwaarderen als het om pre-paid gaat! Nu moet je dus een nieuwe Sim kaart kopen! Die zijn niet zo duur. Rond de € 50!
Ik heb zelf ook KPN prepay en ik meen dat het zo werkt:
na een half jaar niet opwaarderen vervalt je beltegoed, maar kun je nog wel gebeld worden
na nog een half jaar vervalt het telefoonnummer
Dus lijkt me dat je (ook zonder beltegoed) dus nog wel zou moeten kunnen opwaarderen?
Geld dat er nog wel op stond ben je wel kwijt.
na een half jaar niet opwaarderen vervalt je beltegoed, maar kun je nog wel gebeld worden
na nog een half jaar vervalt het telefoonnummer
Dus lijkt me dat je (ook zonder beltegoed) dus nog wel zou moeten kunnen opwaarderen?
Geld dat er nog wel op stond ben je wel kwijt.
Euh volgens mij is het niet maar dan rond de €17,-Verwijderd schreef op 22 February 2003 @ 19:33:
Je moet er idd snel bij zijn met opwaarderen als het om pre-paid gaat! Nu moet je dus een nieuwe Sim kaart kopen! Die zijn niet zo duur. Rond de € 50!
[ Voor 32% gewijzigd door CAP-Team op 22-02-2003 19:34 ]
Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X
Tja, regels zijn regels. Ik vind ze ook steeds belachelijker worden, maar het is voor een telecomprovider natuurlijk ook niet echt handig om al die nummers kwijt te raken aan mensen waar ze niets aan verdienen (prepaid is niet echt lucratief wanneer het niet gebruikt wordt, je betaalt geen vaste kosten...). Ik kan er op zich wel inkomen dat ze die nummers laten vervallen wanneer je ze te lang niet gebruikt.
Ik kan me niet voorstellen dat iemand die z'n gsm 1 of 2 keer per jaar gebruikt om op vakantie mensen te kunnen bellen / gebeld te worden erg gehecht is aan z'n nummer. Die mensen zouden een wegwerp-telefoon moeten kopen, of een telefoonkaart.
Ik kan me niet voorstellen dat iemand die z'n gsm 1 of 2 keer per jaar gebruikt om op vakantie mensen te kunnen bellen / gebeld te worden erg gehecht is aan z'n nummer. Die mensen zouden een wegwerp-telefoon moeten kopen, of een telefoonkaart.
Oud topic. Daarnaast staat al dit in de KPN voorwaarden
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()