Ik wil graag een formulier maken....in een <TD> komen de namen van de te invoeren gegevens en andere <TD> komen tekstvakken, waar je dingen in kan voeren....
De in te zoals te zien is, heb ik twee arrays waarin o.a. de namen van de tekstvakken instaan.....
Als ik deze 'run' dan krijg ik alleen tekstvakken te zien en als ik in de <HTML> broncode kijk...dan zie ik bij name=....(dus leeg.....)
Iemand enig idee??
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
| <? echo "<html><head><title>BizCane Travel</title></head><body leftmargin=0 topmargin=0 marginwidth=0 marginheight=0>"; echo "Hier kunt u u registreren!!<BR><BR>"; echo "<table border=\"0\" cellspacing=\"0\" cellpadding=\"2\" width=\"468\">"; echo "<form type=\"post\" action=\"register2.php\">"; function registerLayout($tekstOmInTeVoeren, $tekstboxNaam) { echo "<tr><td align=\"left\" valign=\"top\"><font face=\"Trebuchet MS, Verdana, Arial, Helvetica\" size=\"2\" color=\"#000000\"><b>"; echo $tekstOmInTeVoeren; echo "</b></font></td><td align=\"left\" valign=\"top\"><font face=\"Trebuchet MS, Verdana, Arial, Helvetica\" size=\"2\" color=\"#000000\"><input type=\"text\" size=\"22\" name="; echo $tekstboxNaam; echo "></font></td></tr>"; } $arrayVariabeleTeksten = array ('Inlognaam', 'Wachtwoord', 'Wachtwoord2', 'Voornaam', 'Achternaam', 'Adres', 'Postcode', 'Woonplaats', 'Telefoonnummer', 'MobieleNummer', 'Nationaliteit', 'Geboortedatum', 'Geslacht'); $arrayVariabeleTekstLengte = count($arrayVariabeleTeksten); $arrayVariabeleNamen = array ('inlognaamInvoer', 'wachtwoordInvoer', 'wachtwoord2Invoer', 'voornaamInvoer', 'achternaamInvoer', 'adresInvoer', 'postcodeInvoer', 'woonplaatsInvoer', 'telefoonnummerInvoer', 'mobielInvoer', 'nationaliteitInvoer', 'geboortedatumInvoer', 'geslachtInvoer'); for ($j = 0;$j<$arrayVariabeleTekstLengte;$j++) { registerLayout($arrayVariabeleTeksten[j], $arrayVariabeleNamen[j]); } echo "<tr><td align=\"left\" valign=\"top\"><font face=\"Trebuchet MS, Verdana, Arial, Helvetica\" size=\"2\" color=\"#000000\"><input type=\"submit\" value=\"Invoeren in de database\"></font></td></tr></form></table></body></html>"; ?> |
De in te zoals te zien is, heb ik twee arrays waarin o.a. de namen van de tekstvakken instaan.....
Als ik deze 'run' dan krijg ik alleen tekstvakken te zien en als ik in de <HTML> broncode kijk...dan zie ik bij name=....(dus leeg.....)
Iemand enig idee??