Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Waarom je geen HK topic in je personal

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
search list?... ik vind dit wel jammer wantuh ik moet iedere keer de hele huiskamer gaan afzoeken als ik een topic wil checken :{

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

HK ----> LA

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• GaMbiNo
  • Registratie: April 2001
  • Nu online

GaMbiNo

1337

HK --> LA?? :)

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-11 19:51

DeMoN

Pastafari

HK ----> LA

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Op zaterdag 12 januari 2002 18:33 schreef GaMbiNo het volgende:
HK --> LA?? :)
gamma

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• GaMbiNo
  • Registratie: April 2001
  • Nu online

GaMbiNo

1337

Op zaterdag 12 januari 2002 18:33 schreef LuNaTiC het volgende:
HK ----> LA
Shit, jij was eerst.. :( ;)

Verwijderd

Het is een cookie probleempje :) Het moet wel kunnen trouwens hoor...

• BreadFan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
* BreadFan agrees with Xtentic :)

Maareh, is dat niet vanwege de load? Of valt dat wel mee?

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Op zaterdag 12 januari 2002 18:34 schreef Cheatah het volgende:
Het moet wel kunnen trouwens hoor...
Ik gok dat het niet kan ;)

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 12 januari 2002 19:23 schreef johnny appleseed het volgende:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/11000841#11000841 :)

Gokken is slecht, ACM :P
en waarom zou dat niet mogelijk zijn als wel de rest van de fora te zien is :? beetje vaag vind je nie?

Verwijderd

Op zaterdag 12 januari 2002 19:44 schreef Xtentic het volgende:

[..]

en waarom zou dat niet mogelijk zijn als wel de rest van de fora te zien is :? beetje vaag vind je nie?
Omdat er voor de privatefora eerst gecheckt moet worden of je leestoegang hebt, heb je die niet, dan krijg je geen resultaten in dat forum. Aangezien de search op username herschreven is, maar er niet zo'n check ingebouwd is, krijg je dus geheel geen private fora in de resultaten.

"Maar dan hoor je toch juist de private fora te zien, als er geen controle op toegang is :?"
Nee, want de private fora zijn expliciet uitgesloten, bij gebrek aan controle.

• Mad_Demon
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

Mad_Demon

de dokter

Op zaterdag 12 januari 2002 19:50 schreef johnny appleseed het volgende:

[..]

Omdat er voor de privatefora eerst gecheckt moet worden of je leestoegang hebt, heb je die niet, dan krijg je geen resultaten in dat forum. Aangezien de search op username herschreven is, maar er niet zo'n check ingebouwd is, krijg je dus geheel geen private fora in de resultaten.

"Maar dan hoor je toch juist de private fora te zien, als er geen controle op toegang is :?"
Nee, want de private fora zijn expliciet uitgesloten, bij gebrek aan controle.
Word dat nog wel ingebouwd? Of is het spitten, spitten en nog eens spitten :P

The art of medicine consists in amusing the patient while nature cures the disease. ~Voltaire

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

Spitten is leuk toch? Bovendien hoeveel is er nou het bewaren waard in de HK? Kan me niet voorstellen dat je de thread van je eerste bikkelnacht nog 's wild oorlezen... toch?

|{ brrr }] |

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Op zaterdag 12 januari 2002 20:02 schreef Mad_Demon het volgende:
Word dat nog wel ingebouwd? Of is het spitten, spitten en nog eens spitten :P
Neuh, maar wees niet bang, als het goed is is de searchengine achter het nieuwe forum pakket iets (niet zo zeer sneller, hopelijk wel beter ;) ) beter dan die achter topix.

• brammus
  • Niet online

brammus

PATGOD

Op zaterdag 12 januari 2002 19:50 schreef johnny appleseed het volgende:
Aangezien de search op username herschreven is, maar er niet zo'n check ingebouwd is, krijg je dus geheel geen private fora in de resultaten.
Een tijdje terug toen de serach op Iris zat, werkte het perfect (was gewoon oude search)...
Ook werd GoT er op dat moment niet trager van...

Waarom die dan niet weer gebruiken :?
Ik vind imho dat het echt onzin is zo, maar het zal wel aan meer dingen liggen :?

PC-Specs
"...You may feel a little sick..."

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

als je het er nou gewoon wel in opneemt heb je toch helemaal geen probleem?
Mensen met HK-rechten die op mijn username zoeken zien wel dat ik een HK-topic heb gepost en hoe het heet, maar als ze er op klikken zien ze alsnog een foutmelding dat ze geen toegang hebben. Tenzij we geheime boodschappen in HK-topictitels gaan verbergen is dit toch niet zo'n grote ramp?
En een check voor permissie zal ook wel niet te intensief zijn, bij het lezen van elk HK-topic gebeurt het immers.

• justmental
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

justmental

my heart, the beat

Op zondag 13 januari 2002 16:34 schreef m-m het volgende:
als je het er nou gewoon wel in opneemt heb je toch helemaal geen probleem?
Mensen met HK-rechten die op mijn username zoeken zien wel dat ik een HK-topic heb gepost en hoe het heet, maar als ze er op klikken zien ze alsnog een foutmelding dat ze geen toegang hebben. Tenzij we geheime boodschappen in HK-topictitels gaan verbergen is dit toch niet zo'n grote ramp?
En een check voor permissie zal ook wel niet te intensief zijn, bij het lezen van elk HK-topic gebeurt het immers.
Kan wel, maar dan loopt [LA] binnen de kortste keren over.

Who is John Galt?

Pagina: 1