Ik heb nu clarkconnect geinstalleerd,
Maar ik zit met een netwerkkaart probleempje...
Ik heb een unex nexnic ND012C gekocht, dit is gewoon een pnp netwerkwerkkaartje met realtek chipset.
Deze doet het perfect... de driver geselecteert en als ik een drivertest doe dan zegt ie succesfull. Ook kan ik als mijn kabel modem er op aansluit verbinding maken (PPPoe).
Ik heb hier gewoon een goed werkend servertje alleen moet er nog een netwerkkaart in om het internet nog over het interne netwerk te "verdelen".
Ik heb nog een netwerkkaart die in win98 NE2000-compatibel heet... bij de fabrikant staat : Novell/Anthem
bij bronnen:
- interrupt request (IRQ) 5
- bij invoer/uitvoerbereik: 0300-031F
Bij clarkconnect staat dat ik of de IRQ moet invullen of de IO...
Ik snap het echt niet meer... Ik wil mij server runnen
Kan iemand mij Please helpen
Maar ik zit met een netwerkkaart probleempje...
Ik heb een unex nexnic ND012C gekocht, dit is gewoon een pnp netwerkwerkkaartje met realtek chipset.
Deze doet het perfect... de driver geselecteert en als ik een drivertest doe dan zegt ie succesfull. Ook kan ik als mijn kabel modem er op aansluit verbinding maken (PPPoe).
Ik heb hier gewoon een goed werkend servertje alleen moet er nog een netwerkkaart in om het internet nog over het interne netwerk te "verdelen".
Ik heb nog een netwerkkaart die in win98 NE2000-compatibel heet... bij de fabrikant staat : Novell/Anthem
bij bronnen:
- interrupt request (IRQ) 5
- bij invoer/uitvoerbereik: 0300-031F
Bij clarkconnect staat dat ik of de IRQ moet invullen of de IO...
Ik snap het echt niet meer... Ik wil mij server runnen
Kan iemand mij Please helpen