Toon posts:

AT voeding

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zou iemand voor mij een foto van een AT voeding kunnen posten. Ik heb hier waarschijnlijk een defecte AT voeding. Naast de voedingskabels voor HD en mobo komt er ook nog eens een kabel uit de voeding die je aan de aan en uit knop van de kast moet aansluiten , is dit normaal ?

[edit] Typo's

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

* TERW_DAN gaat even zoeken naar een ATvoeding.

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:44

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Op zaterdag 12 januari 2002 18:15 schreef D.Patty het volgende:
Zou iemand voor mij een foto van een AT voeding kunnen posten. Ik he hier waarschijnlijk een defecte AT voeding. Naast de voedingskabels voor HD en mobo komt er ook nog eens een kabel uit de voeding die je aan de aan en uit knop moet zettenm is dit normaal ?
Yez, dat is normaal

Toen waren beige computers heel gewoon.

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Ja, da's normaal.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• happy3736
  • Laatst online: 30-12-2024
ja dat is normaal
mischien is de zekering kapot
en sommige at voedingen moet je belasten voordat ze aangaan

• rood
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 24-11-2022

rood

BLaH die BLaH

bij een at voeding wel ja, at voedingen worden niet door je mobo maar echt door de knop op de voorkant uitgezet.
Dan is uit dus ook echt uit:)
werkt precies als een schakelaar van een lamp: hij onderbreekt de stroom.
Dus als je geen AT kast hebt hebbie er niet echt veel aan.
Alhoewel alles te tweaken is zullen we maar zeggen

I used up all my sick days, so I'm calling in dead

Verwijderd

Topicstarter
Ah dat is fijn.

Ik zal ff mijn probleem posten:

Ik kreeg van de week een oude pentium 266Mhz computertje zonder HD. Had hem nog getest, bios bekeken enzo. Gisteren heb ik er een HD ingedaan en een brander, wil hem namelijk verkopen. Alles goed gedaan en aangesloten, wil ik hem aanzetten geeft hij geen kik, helemaal niks. Als ik op de aan knop druk gaat wel de monitor aan maar voor de rest niks. Zelfs de voedings fan draait niet, ik heb toen de voeding opengemaakt en toen zag ik dat in de zekering iets "los" zit. Zekering is trouwens vast gesoldeert dus niet te vervangen. Kan ik er vanuit gaan dat deze voeding dood is?

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

* TERW_DAN heeft een voeding gevonden

Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1010856211
er komen dus twee kabels uit. De powerbutton en de stroom voor mobo en andere zooi.

Verwijderd

Topicstarter
En bedankt *D

• hensdesk
  • Laatst online: 05-06 11:21
kun je zien of de zekering provisorisch vastgesoldeerd is of een beetje professioneel?
als hij provisorisch is vastgesoldeerd kun je concluderen dat er al eerder problemen zijn geweest met de voeding en dat deze gaar is.
probeer eens een andere voeding en kijk eens met een multimeter of de zekering kapot is!
Pagina: 1