Toon posts:

raar beeld met UT met radeon 8500!!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik ut speel dan gaat mijn beeld schokkerig.

Heb alle drivers al geprobeerd ook de latency patch van Hardware.com maar het loopt niet soepel in 3dmark2001 geen problem alles perfect 7100 punten in glexxes ook ruim 5500 punten maar alleen ut is K*T.

Iemand een oplossing???

Verwijderd

De laatste UT patch al geinstalled?

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Effe hier posten, is een topic voor alle Radeon vragen/problemen:
[topic=372232]
;)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Flappie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:05
of de VIA 4-1 Driver?

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 12 januari 2002 18:05 schreef rob van den broek het volgende:
De laatste UT patch al geinstalled?
Welke patch???

Verwijderd

4.36 ofzo....of draai je gewoon van de CD (versie 4.00)

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 12 januari 2002 18:06 schreef Merely het volgende:
Effe hier posten, is een topic voor alle Radeon vragen/problemen:
[topic=372232]
;)
Sorry maar daar heb ik al gepost met andere vraag en geen reactie denk dat die topic te lang en onoverzichtelijk is geworden of het interresseert de mensen daar niks :?

Verwijderd

koop een voodoo kaartje voor unreal ;) draait als een tiet :D

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 12 januari 2002 18:13 schreef rob van den broek het volgende:
4.36 ofzo....of draai je gewoon van de CD (versie 4.00)
nee ik heb 4.36 de laatste cd en met mijn gf2 werkte het perfect nu freezed de kaart elke keer een fractie van een seconde.

Verwijderd

hier loopt ie goed, met de geleakte 6011 drivers voor XP, nieuwste UT patch, Loki OpenGL drivers voor UT...

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 12 januari 2002 18:19 schreef Alain het volgende:
hier loopt ie goed, met de geleakte 6011 drivers voor XP, nieuwste UT patch, Loki OpenGL drivers voor UT...
Linkjes???

• bombadil
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

Op zaterdag 12 januari 2002 18:31 schreef Orange het volgende:
Linkjes???
Niet zo lui!
Ff zoeken via:
http://gathering.tweakers.net/forum/find
of
www.google.com

Misschien?

"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)

Verwijderd

laat eens een screenshot zien ? F9!!! :)

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05:25
Op zaterdag 12 januari 2002 18:19 schreef Alain het volgende:
hier hetzelfde. download anders die nieuwe drivers effe.

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Verwijderd

Topicstarter
Lui???

Denk je dat ik niet al gezocht heb?

Hoe denkt men dat ik een screenshot kan laten zien van een beeld dat als ik loop dat die on de 2 tellen een 100ste van een sec stil staat?? (avi bestandje maken??)

Zoals ik het vertel snap je hopelijk toch wel wat mijn probleem is of niet??

Loki opengl drivers??/waar?? vind ze niet sorry !!!

Verwijderd

vooruit dan maar :

Geleakte Drivers voor Radeon 8500 onder winXP/2k/9x/me : http://www.warp2search.net/download.php?op=viewsdownload&sid=8

(gebruik de bovenste 2 als je win2k draait, de 9008 als je 98/me draait, of de 6011 als je XP draait)

klik hier voor de Loki OpenGL drivers (moet je dacht ik in je unrealtournament/system map plaatsen, ik zou wel de oude files even backuppen)

Verwijderd

re: linkjes????
www.rage3d.com

• edward2
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 31-01 01:56

edward2

Schieten op de beesten

Je moet op die unrealsite die openGL drivers proberen (in je UT/sytem zetten) en dan de UT confige even bewerken met die setting op de site van Epic.

Niet op voorraad.

Verwijderd

In je drivers vsync uitzetten
In Unreal Tournament je console opvragen "~" en dan preferences in typen. Vervolgens naar Renderingen en kies daar Direct3d (vind ik het mooiste iig) en vink "Use Vsync" AAN

Je kan ook nog proberen in je registry "Block Write" van je videokaart uit te zetten:
[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\ATI Technologies\CDS\0000\0\Memory]
"Block Write Support"="Yes (0x00000001)" --=> "Block Write Support"="No (0x00000000)"

Deze samen hebben bij mij alle hakkeltjes opgelost.

• Chello200
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-05 19:00
ik heb nog wel een voodoo2 12mb voor je liggen ?
Ruilen ? :)

dikzak

Verwijderd

Wat nou als je met je Voodoo2 ff het rijksmuseum belt....kan je er best geld voor vangen *D

• JumpStart
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

hoe heb je je systeem eigenlijk opgewaardeerd?

Hup, nieuwe kaart erin, en nieuwe drivers ? Of (zoals het eigenlijk aan te raden is) EERST windows KAAL opnieuw installeren met je Radeon erin ?

(als je simpelweg de kaart vervangt zonder een volledige format+reinstall dan krijg je driver problemen, met name versie conflicten.)

ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE

Pagina: 1