Toon posts:

Casema premium veilig delen ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil een kabel routertje kopen met iets van drie poorten die goed werkt met Casema premium *com21) en natuurlijk weinig kost >:) Iemand aanraders ??

En ik wil m'n internet delen met de buren. maar wel zo dat de buren niet op mijn PC kunnen. Is er een kabel router waarbij je dat kan instellen :?

De buren draaien 98 en ik ben te lui om dat te beveiligen, dus ik wil het echt al bij de router dichttimmeren. Het gaat dus om het beveiligen van INTERN verkeer, naar het internet zelf toe zal het wel goed zitten (NAT)...

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-08 10:53
Een router heeft vrij weinig te maken met intern verkeer... een netwerkje naar elkaars pc toe is geeneens nodig...

DIT IS MIJN WEBSITE

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 12 januari 2002 17:47 schreef havana het volgende:
Een router heeft vrij weinig te maken met intern verkeer... een netwerkje naar elkaars pc toe is geeneens nodig...
euh, ik wil dus de buurman's PC in de cablerouter prikken en m'n eigen PC zonder dat we elkaar kunnen 'zien'
Kan dit ??

Verwijderd

Zover ik weet hoef je geen netwerk te hebben om een router te gebruiken....je zit allebei onafhankelijk van elkaar op die router aangesloten

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 12 januari 2002 17:51 schreef isdnsux het volgende:
Zover ik weet hoef je geen netwerk te hebben om een router te gebruiken....je zit allebei onafhankelijk van elkaar op die router aangesloten
Het gaat dus om een KABEL router !!
Iemand :?:?