Toon posts:

Onder rebours besteld, niet betaald

Pagina: 1
Acties:
  • 188 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
He

Ik heb bij opus supplies voor €82,94 aan cd's besteld, en dit onder rembours laten komen. Vandaag kwamen ze dus en mijn broertje heeft open gedaan kreeg de doos en verder niets, hoefde niet te betalen >:) en ook geen handtekening van ontvangst.

wat moet ik hier nou mee, gewoon laten zitten, het is toch hun fout, of moet ik hun mailen en het geval uitleggen.
Hebben jullie dit meegemaakt en wat hebben jullie toen gedaan

(modjes, mocht het hier niet thuishoren move maar)

• THxZ0NE
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-04 21:43
kreeg de dood ???

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Weet je wel zeker dat je onder rembours bestelt hebt, niet acceptgiro ofzo?

🖥️ | 🚗

• Tinman
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-04 10:19
gewoon laten zitten

als ze hun geld willen melden ze zich wel (of niet)

• internetinfo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:08
Op zaterdag 12 januari 2002 17:48 schreef THxZ0NE het volgende:
kreeg de dood ???
ik heb zo'n id dat dit een typo is :)

laatste d=(waarschijnlijk)s

of nie? :)

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14:45

Klippy

Still Game

Fijn :)

Ik denk dat TNT aan het betalen komt......

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

• bart1234
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 25-11-2014
Wacht nog een week of wat op de rekening. Als ze op generlij manier laten weten dat ze betaald willen worden, lekker laten zitten. Als er alsnog een rekening komt, netjes betalen :)

Verwijderd

Inderdaad, het hoort hier niet thuis. Verder is degene die het heeft afgeleverd fout geweest, zit je erop te wachten om een chaffeur te naaien voor dat beetje geld? Die mag namelijk uit eigen zak het verschil bijbetalen. Verder, als je denkt "handig" te zijn, ze achterhalen altijd dat het pakket is afgeleverd, ook al is er niet voor getekend, en geloof me, zo gauw als je te maken krijgt met invorderingskosten ben je een heel eind verder van huis. Plus dat je meteen als dubieuze debiteur aangemerkt wordt, waar gewoon stomweg niets meer wordt afgeleverd.

• IDtenT
  • Niet online
gewoon houden idd :)

Slave of Thieves

• Vorkie
  • Niet online
en je hebt niet getekent. dus. je ken zeggen dat ie niet gelevert is :D krijg je weer eentje opgestuurt!

• internetinfo
  • Laatst online: 16:08
LOL @ ThaNetRunner

Verwijderd

Ja,gewoon zeggen dat je niks gehad hebt!!
Naai die leverancier maar!

Er is niet onderuit te komen,je moet betalen want alles wordt tot je huisadres geregistreerd.
Geloof me,ik weet het.

Verwijderd

Heb ik ook eens gehad, maar dan met de ptt. Die bezorgen op zaterdag geen rembours, en nu kwam een nieuwe bezorger dat pakje tegen(op het postkantoor) en heeft hem gewoon bezorgt.

Ik ga zo'n jongen echt niet naaien, dus toen heb ik de maandag erop ff de ptt gebelt, en vertelt wat er gebeurt was. Bleek dat er al een andere bezorger op weg was naar mijn huis om het geld op te halen. Natuurlijk kan je die persoon keihard weigeren, maar dat doe je ook niet zo makkelijk als ze voor je deur staan.

• BrZ
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08:02

BrZ

Op zaterdag 12 januari 2002 17:56 schreef flippie.ff het volgende:
Ja,gewoon zeggen dat je niks gehad hebt!!
Naai die leverancier maar!

Er is niet onderuit te komen,je moet betalen want alles wordt tot je huisadres geregistreerd.
Geloof me,ik weet het.
je naait de leverancier niet, maar de bezorger...
Die mag het gaan betalen, want hij had voor het geld en een handtekening van jou moeten zorgen...

Verder zou ik als ik jou was gewoon wachten tot je iets hoort... niet van de leverancier waarschijnlijk, die krjgt zijn geld wel van de ptt...

Verwijderd

Topicstarter
hmm sommige zijn erg hard, ik wacht nog wel ff een week en mail dan wel ff met opus supplies.
En het staat zeker weten onder remobours, staat ook op de factuur vermeld.

Verwijderd

Wat een onzin, hun fout, je hoort er niets meer van, en zowel zou je hoogstens het bedrag moeten betalen, wat je moets betalen.

• Padje
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-05-2025
Staat erop het pakket wel een rembours zegel of iets dergelijks?

En op het verzendformulier bij je adres?

Verwijderd

Topicstarter
op de zegel die erop zit staat een remboursbedrag, deze zit aan de buitenkant van de doos, links van mijn adres.
Ik heb een pakbon erbij gekregen en een factuur (geen acceptgiro) op de factuur staat, betaalafspraak: rebourszending.

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16:02
bezorgdienst ff opbellen voor een krabbel en wat geld, is erg lullig voor de bezorger. Als de bezorger het niet hoeft te betalen moet de bezorgdienst ervoor betalen, aangezien die het pakket zijn kwijtgeraakt en die de schade daarvan moeten vergoeden.

Verwijderd

Ik vind dat je even aan de bel moet trekken en moet betalen.
Als je iets besteld hebt en je hebt het ontvangen, dan moet je het ook betalen.

• -Stef-
  • Laatst online: 14-04 20:09

-Stef-

Slainthe!

Ik heb Opus al een mailtje gestuurd met de vraag of ze het vergeten zijn of dat ze een rekening sturen. Ik moest ze toch nog ergens over mailen. >:)

Yamaha - Chario - MJ Acoustics - Squeezebox - Trends Audio - Beresford

Verwijderd

lijkt me dat KPN die 80 euro nog wel kan hebben met die 25 miljard schuld van ze ;) Lekker even wachten of je er wat van hoort

• juanp
  • Laatst online: 06-04 21:26
ik heb daar dus ook net wat besteld. komt maandag dinsdag binnen.

maar ik vind het ook wel zo netjes om er dan iets van te laten weten. ik zou er ok niet blij mee zijn als zoiets gebeurde bij mij als bezorger of verkoper of iets dergelijks.

ik zou wel mailen of het dan niet zo is of het bezorg bedrijf dan misschien niet het geld moet hebben.

Verwijderd

Moet me denken aan mijn monitor (iiyama)
Monitor kwam terug v/d 2e 'reperatie'
Ik was er niet en me moeder neemt die monitor aan
en ondertekend. De man vraagt om de leenmonitor.
Me moeder gaat naar mijn kamer er pakt een monitor.
De man neemt de monitor aan en gaat weg. Maar die monitor was gewoon me monitor die bij me 386 hoorde !!!!
HAahAhaaHahaahahaaHAAhaAA lol
Nu heb ik dus 2 monitoren >:)

Me monitor die 'gerepareert' was heeft nog steeds beetje kuren hoor, maarja je kan ook niet alles verwachten van die ala alagtonen Teleplan. |:(

• rambo-2001
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-01-2024

rambo-2001

be anonymous

waarschijnlijk heeft het bedrijf er niet voor gekozen om het onder rembours te doen maar gewoon als pakketje.
als je slim bent betaal je gewoon zijn ze voortaan ook sneller met leveren als je nog eens een keer iets nodig hebt

cs skill - making a desert eagle out of tooth picks

• ProCal
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 31-08-2023
Op zondag 13 januari 2002 01:52 schreef rct999 het volgende:
Moet me denken aan mijn monitor (iiyama)
Monitor kwam terug v/d 2e 'reperatie'
Ik was er niet en me moeder neemt die monitor aan
en ondertekend. De man vraagt om de leenmonitor.
Me moeder gaat naar mijn kamer er pakt een monitor.
De man neemt de monitor aan en gaat weg. Maar die monitor was gewoon me monitor die bij me 386 hoorde !!!!
HAahAhaaHahaahahaaHAAhaAA lol
Nu heb ik dus 2 monitoren >:)

Me monitor die 'gerepareert' was heeft nog steeds beetje kuren hoor, maarja je kan ook niet alles verwachten van die ala alagtonen Teleplan. |:(
Alagtonen ?? Bedoel je Allochtonen? Leer eerst eens nederlands voor je dat soort dingen zegt man. ('Moet', 'me moeder', 'me monitor', 'gerepareerT!!!!!!' Damn... denk na voor je wat zegt!

• -Stef-

-Stef-

Slainthe!

Misschien is het een alagtoon? :?

Verwijderd

HAHA STEF!!

• ProCal
lol@stef

• FragFrog
  • Laatst online: 14:08
mijn pc maakt anders ook wel eens tonen! kweenie of het alag-tonen zijn, wie weet >:)

[ Site ] [ twitch ] [ jijbuis ]

• ProCal
Zó... en nu zijn we écht off topic... :(

• Paquito
  • Niet online
Gewoon niet bellen of iets.
Wachten wat er gebeurd... mochten ze langskomen voor het geld dan betaal je gewoon. Komen ze niet langs dan heb je geluk :)

• NiGeLaToR
  • Nu online

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

Eerlijkheid duurt het langst.

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – Kophi E20 - energieprijzen, economische vluchtelingen (Dubai) en tax op vermogen.

Verwijderd

zo'n klein bedrag niet betalen = lame

• Krypt
  • Laatst online: 12-02 20:18
Op zondag 13 januari 2002 01:46 schreef lothar het volgende:
lijkt me dat KPN die 80 euro nog wel kan hebben met die 25 miljard schuld van ze ;) Lekker even wachten of je er wat van hoort
Jah.. zeker omdat KPN helemaal niets met de post doet.. da's PTT Post... of TNT of whatever.. KPN iig niet.. :D

Ennuh.. bezorger wordt genaait?? denk het niet.. pakket is kwijt => verzekering vergoed het... maar het staat idd wel netjes als je het fftjes meld..

Pvouput live

• PromWarMachine
  • Laatst online: 13:43

PromWarMachine

Forsaken Archer

Op zondag 13 januari 2002 03:07 schreef HP6 het volgende:
zo'n klein bedrag niet betalen = lame
Toevoeging: Een groot bedrag niet betalen is diefstal ;)

Dividend for Starters

Verwijderd

Op zondag 13 januari 2002 03:28 schreef Krypt het volgende:

[..]

Jah.. zeker omdat KPN helemaal niets met de post doet.. da's PTT Post... of TNT of whatever.. KPN iig niet.. :D

Ennuh.. bezorger wordt genaait?? denk het niet.. pakket is kwijt => verzekering vergoed het... maar het staat idd wel netjes als je het fftjes meld..
In eerste instantie krijgt de chauffeur een hoop gezeik, maar aangezien de chauffeur voor 100% zeker weet dat hij het heeft afgeleverd, hij kan meestal exact zijn route navertellen, komt vervolgens de afdeling incasso van bijvoorbeeld TNT in actie. Let op, er blijft een betalingsverplichting voor de geleverde goederen, of er nu voor getekend is of niet. Op het moment dat de bijvoorbeeld TNT zijn geld probeert te krijgen, zijn er inderdaad een aantal mensen die denken "handig" te zijn. De meerderheid maakt er trouwens helemaal geen punt van, die betalen gewoon. De "handige" mensen snijden zich metersdiep in de vingers. Om te beginnen worden ze dagelijks telefonisch lastig gevallen. Dan krijgen ze ook nog eens een registratie, en aangezien TNT met zeer veel on-line firma's zaken doet is dat erg vervelend. Houdt kortweg in dat zogeheten "handige" mensen niets meer geleverd krijgen, ook niet meer als ze dan alsnog besluiten te betalen. "Handig" he.

Verwijderd

Op zaterdag 12 januari 2002 17:52 schreef ThaNetRunner het volgende:
en je hebt niet getekent. dus. je ken zeggen dat ie niet gelevert is :D krijg je weer eentje opgestuurt!
geleverd, opgestuurd en getekend

|:(

L.U.L.

Verwijderd

Wat een shit reacties hier zeg. Naai de leverancier maar zie ik iemand dom opkalken. Yeah right, jij besteld iets, maar hoeft er niet voor te betalen. Ben je even coulant als een leverancier jou een dubbele factuur stuurt? Of als ipv 128MB maar 64MB wordt geleverd. Nee, natuurlijk niet, dan is heel GoT te klein!

Dus, doe eens wat iedereen zou moeten doen, bel even met je leverancier en leg het probleem voor. Laat hen het verder regelen. ;)

Verwijderd

Op zondag 13 januari 2002 14:16 schreef www.hadecom.nl het volgende:
Yeah right, jij besteld iets, maar hoeft er niet voor te betalen.
Even zeiken: Het is toch jij bestelt iets, net als jij loopt te zeiken?

• -Stef-

-Stef-

Slainthe!

Op zondag 13 januari 2002 02:13 schreef ProCal het volgende:
Zó... en nu zijn we écht off topic... :(
Wat wil je dan. Dat er nog 1100 reacties komen met ervaringen of tips? :? Er staat al genoeg maar het is al triest dat het gevraagd moet worden.

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga morgen gewoon ff naar het postkantoor met de pakbon ed om te betalen, wil dan wel ff een betaalings bewijs mee, mocht het niet goed geregeld worden, heb geen zin om dubbel te betalen

Verwijderd

Op zondag 13 januari 2002 15:00 schreef nantasquad het volgende:
Ik ga morgen gewoon ff naar het postkantoor met de pakbon ed om te betalen, wil dan wel ff een betaalings bewijs mee, mocht het niet goed geregeld worden, heb geen zin om dubbel te betalen
Heel volwassen, en dan geef je erna nog zelf even een schouderklopje! Chapeau!

• -Stef-

-Stef-

Slainthe!

Hulde! :)

• juanp
  • Laatst online: 06-04 21:26
is wel zo netjes. je had er toch al rekening mee gehouden dat dat geld uitgeven zou worden dus ja.

wel netjes :)

• jeffreystegeman
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-11-2002
ik zou niet betalen totdat je er wat van hoort.

als jij meer zou betalen dan dat nodig was dan hoor je ze toch ook niet klagen?

dus.... ik zou niet betalen nog.

en ze leveren de volgende keer heus niet sneller daardoor want de ptt moet betalen aan het bedrijf.

AMD Athlon XP 1800@1533 | Asus A7V333 raid | G-force TI4600 + Vivo| 60 Gb Maxtor hhd 7200 rpm | 3 X 256 PC2400 DDR ram | Coolermaster DP5-7H53F CPUcooler| 8 systeemkoelers 80 mm | 550 Watt voeding |32x12x40 LiteOn CD-ReWriter | A-Open CD-rom 52X

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Op zondag 13 januari 2002 14:26 schreef aad123 het volgende:

[..]

Even zeiken: Het is toch jij bestelt iets, net als jij loopt te zeiken?
natuurlijk niet. De P zit in 't kofschip, maar de L niet. Dus bij een P moet er een T achter bij een L een D |:(

• MadMurdock
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
a**hole..
persoonsvorm = ikvorm + t

Jij hebt iets besteld
Jij bestelt iets

[me=14080]zou bijna z'n technische studie op gaan geven :P
[/me]
Op zondag 13 januari 2002 16:13 schreef terw_dan het volgende:

[..]

natuurlijk niet. De P zit in 't kofschip, maar de L niet. Dus bij een P moet er een T achter bij een L een D |:(

Verwijderd

Op zondag 13 januari 2002 16:13 schreef terw_dan het volgende:

[..]

Jah... nog ff he? Zeker 2e fase Nederlands gehad? :Y)

• dontcare
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-03-2024

dontcare

Nomen est Omen

Op zondag 13 januari 2002 15:20 schreef jeffreystegeman het volgende:
ik zou niet betalen totdat je er wat van hoort.

als jij meer zou betalen dan dat nodig was dan hoor je ze toch ook niet klagen?

dus.... ik zou niet betalen nog.

en ze leveren de volgende keer heus niet sneller daardoor want de ptt moet betalen aan het bedrijf.
Maar als jij meer betaald dan hoop je toch ook dat het bedrijf netjes genoeg is om dat te melden ....

.Quod me nutrit me destruit.

• Pastinakel
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14:27

Pastinakel

Zwammen en kwazoedels

Op zondag 13 januari 2002 14:09 schreef aad123 het volgende:

[..]

In eerste instantie krijgt de chauffeur een hoop gezeik, maar aangezien de chauffeur voor 100% zeker weet dat hij het heeft afgeleverd, hij kan meestal exact zijn route navertellen, komt vervolgens de afdeling incasso van bijvoorbeeld TNT in actie. Let op, er blijft een betalingsverplichting voor de geleverde goederen, of er nu voor getekend is of niet. Op het moment dat de bijvoorbeeld TNT zijn geld probeert te krijgen, zijn er inderdaad een aantal mensen die denken "handig" te zijn. De meerderheid maakt er trouwens helemaal geen punt van, die betalen gewoon. De "handige" mensen snijden zich metersdiep in de vingers. Om te beginnen worden ze dagelijks telefonisch lastig gevallen. Dan krijgen ze ook nog eens een registratie, en aangezien TNT met zeer veel on-line firma's zaken doet is dat erg vervelend. Houdt kortweg in dat zogeheten "handige" mensen niets meer geleverd krijgen, ook niet meer als ze dan alsnog besluiten te betalen. "Handig" he.
Dus...als ik ooit eens een pakketje bestel dat de bezorger per ongeluk kwijt raakt en de bezorger vervolgens geen gezeik met zijn werkegever wil krijgen en daarom de hele "route naar mijn voordeur" bij elkaar confabuleert, krijg ik een registratie waardoor ik niets meer geleverd kan krijgen?

Mooie boel is dat. :(

Volgens jou zou TNT blijkbaar uitgaan van de stelling "Een klant is een crimineel totdat het tegendeel bewezen is." In dat geval zou ik, als ik hun was, al bij voorbaat geen zaken met mezelf doen.

Ik kan je niet helpen. De frutsel is warrig en niet knopig. Bovendien heb ik maar één kant | Scrobblernakel

• easydisk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 27-03 20:14
Opussupplies zal, als de administratie goed is, na enkele maanden wel ontdekken dat de PTT niet betaald heeft voor dat pakketje.
De PTT stuurt dan naar jouw een brief die je naar alle eerlijkheid moet invullen en zeggen dat je het geld en pakketje niet/wel ontvangen hebben en mocht je invullen wel ontvangen en wel betaald dan maakt de PTT het alsnog over naar Opus en anders komen ze even bij je langs om het geld op te halen.

Mocht je het niet eerlijk invullen en ze komen er achter dan komt de postale recherge aanzetten.

maar je zou het nu ook met Opussupplies kunnen oplossen en dan kan je de PTT rembours kosten als korting afdwingen.
(van de 80 Euro is (stel) 5 Euro rembours kosten => Opus ontvangen 75 van de PTT. Als je nu afspreekt met Opus dat jij 75 overmaakt op hun rekeing heeft Opus het geld en jij 5 Euro korting.

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Op zondag 13 januari 2002 16:21 schreef MadMurdock het volgende:
a**hole..
persoonsvorm = ikvorm + t

Jij hebt iets besteld
Jij bestelt iets

[me=14080]zou bijna z'n technische studie op gaan geven :P
[..]
Ik had het over de voltooide tijd, want die stond fout in het voorbeeld (sorry, verkeerd gequote)

• Bulldog
  • Niet online
Aub.. iets meer ontopic...? :)

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 09:47

knakworst

Get more sats!

KPN is niet meer TNT Post hoor...

Edit: en dat was dus al een paar keer gezegd |:(

Verwijderd

Topicstarter
Ben bij het postkantoor geweest, zeiden ze dat het niet via hun gaat dus ik hoefde ook niets te betalen, wel ff naar opus supplies gemaild, ik hoor het wel wat die ervan zeggen.

• kipfel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08-04 19:39
Volgens mij is KPN heel wat anders, die gaan alleen over telefoon enzo. |:(

Voor de post heb je de ptt en alleen koeriers diensten.

ok ik had dus weer eens te snel gereageert

• Azrael
  • Laatst online: 12-03 20:27
En ondertussen heb ik daar een week geleden besteld, al lang overgemaakt en m'n bestelling nog niet binnen. :(

Ik bel ze zo maar eens op...

Okee, opgebeld, en ze hadden nog geen 16x speed Mitsui's aangeleverd gekregen omdat ze die naar 24x aan t omschakelen waren.

Einde van de week nu als t goed is..

Verwijderd

He dat van IIyama komt mij bekend voor

mijn neef had ook een iiyama scherm, ging kapot, ze stuurden een nieuwe op en zouden de oude mee nemen. maar de koerier had geen omwissel bevel maar slechts een aflever bevel. zelf na aandringen van mijn neef nam ie hem niet mee. ja nou de mzzl dan maar hoor hij heeft er nu twee

• TripleM
  • Laatst online: 20-11-2024
Tja ik zou dat niet kunnen laten zitten.. Ik zou bellen en zeggen dat het niet afgerekend is.. Eerlijk is eerlijk.. Andersom zou je ook over de zeik gaan..

Verwijderd

Op zondag 13 januari 2002 16:37 schreef Niep het volgende:

[..]

Dus...als ik ooit eens een pakketje bestel dat de bezorger per ongeluk kwijt raakt en de bezorger vervolgens geen gezeik met zijn werkegever wil krijgen en daarom de hele "route naar mijn voordeur" bij elkaar confabuleert, krijg ik een registratie waardoor ik niets meer geleverd kan krijgen?

Mooie boel is dat. :(

Volgens jou zou TNT blijkbaar uitgaan van de stelling "Een klant is een crimineel totdat het tegendeel bewezen is." In dat geval zou ik, als ik hun was, al bij voorbaat geen zaken met mezelf doen.
De bezorger van TNT raakt geen pakjes kwijt. In dit speciale geval, waarvan ik er werkzaam voor dat bedrijf een aantal van heb gezien, krijgt de klant inderdaad de nodige problemen. Verder werken bij TNT geen kleuters die jokken om het afleveren van een pakje. Het vervelende is namelijk dat dat een grond is voor ontslag op staande voet.

Kortom, van de mannen van TNT kun je de nodige eerlijkheid vewachten, van een aantal klanten helaas niet, en ik vind het niet meer dan logisch dat zulke hufters die de zaak altijd weer proberen te flessen gewoon aangepakt worden. En wees maar niet bang hoor, want je zal als eerste zelf in actie komen als een pakket maar niet wordt geleverd. Dat zit dan nog niet eens bij de chauffeur, maar veelal in een fout in een van de distributiecentra.

Verwijderd

Topicstarter
Heb ondertussen een belletje gekregen van opus supplies, ze vonden het heel vreemd dat die bezorger zo weg gelopen was, en ze waren erg blij dat ik het eerlijk gemeld had.
Ik mocht het bedrag overmaken en de rembourskosten eraf halen. Dit is ondertussen gebeurd.

Ik had zoiets van eerlijk is het langst en in dit geval iets voordeliger dan alsnog betalen als ze er achter komen. Het scheelt toch wel €2,75 (zozo)

• TheCameleon
  • Laatst online: 13-04 15:48
Gewoon niet betalen. Bezorger draait er toch niet voor op want zo'n bedrijf heeft een vette verzekering voor sit soort dingen. En TNT is al niet zo geweldig. Een keer 2 maanden op mainboard moeten wachten wat over heel nederland is gegaan. (Van rotterdam (alternate) naar groningen (oeps, sorry) naar limburg, naar gelderland. En ja echt 2 maanden. Deels omdat ze er steeds pas na 2 weken wisten waar het was. Dus schijt aan TNT! :(

• maontje
  • Laatst online: 14-04 07:30

maontje

better off Playing

idd houden. Is een beetje |:( van het bedrijf

Wie kalm blijft in een panieksituatie................ is traag van begrip

Pagina: 1