Verwijderd
Hoe? is misschien ook handig om te wetenOp zaterdag 12 januari 2002 17:43 schreef RenevdVeen het volgende:
Ja
Waarom? Misschien was het alleen de vraag of het kon. En niet hoeOp zaterdag 12 januari 2002 18:22 schreef Livors het volgende:
[..]
Hoe? is misschien ook handig om te weten
Maar met deltree oid moet het wel lukken.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Heb je XP geupgrade of was het een nieuwe installatie?Op zaterdag 12 januari 2002 17:41 schreef VampireSlayer het volgende:
Is het mogelijk Windows XP te verwijderen zonder de hele HD te formatteren?
Money for nothin' and your chicks for free
Verwijderd
Gewoon omzetten naar Fat32 sim-pel.Op zaterdag 12 januari 2002 18:37 schreef OhMyGod het volgende:
Maar als je NTFS gebruikt en je wilt bijv overstappen naar win98 dan raad ik je toch aan alles opnieuw te doen
Je krijgt dan ook de mogelijkheid om je schijf te herpartitioneren, dan haal je daar al je NTFS partities weg en drukt dan 2x op F3 om de installatie af te breken..
...et voilá, een lege ongepartitioneerde HD
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
uhm deltree is voor de tweaker met geduldOp zaterdag 12 januari 2002 18:25 schreef DarkSide het volgende:
[..]
Waarom? Misschien was het alleen de vraag of het kon. En niet hoe
Maar met deltree oid moet het wel lukken.
Ik heb ooit eens met deltree winme verwijderd en dat duurde al uren.
Only fools are enslaved by time and space.
Defragmenteren is the answerOp zaterdag 12 januari 2002 22:12 schreef LoneRanger het volgende:
[..]
uhm deltree is voor de tweaker met geduld
Dan gaat het veel sneller...
Live Life to the Max | Kom op konijntje doe maar huppele wiebele
Dit lijkt me de oplossing, want met windows xp is het altijd NTFS toch? Maar als ik dan win 98 erop wil zetten is het dan geen probleem dat het NTFS is, of maakt de win98 setup daar automatisch FAT32 van? En is de mogelijkheid om te herpatitioneren nog in windows of zit je dan in de blauw dos-scherm?Op zaterdag 12 januari 2002 22:02 schreef BackSlash32 het volgende:
Je draait de setup van XP weer vanuit de bios (dus booten van CD) en doet dan net alsof je 'm weer wilt installeren.
Je krijgt dan ook de mogelijkheid om je schijf te herpartitioneren, dan haal je daar al je NTFS partities weg en drukt dan 2x op F3 om de installatie af te breken..
...et voilá, een lege ongepartitioneerde HD
Met defragmenteren raakt je HD niet leger hoorOp zaterdag 12 januari 2002 22:58 schreef Paitor het volgende:
[..]
Defragmenteren is the answer
Dan gaat het veel sneller...
Als je dat vanuit een pure DOS omgeving doet kan dat inderdaad lang duren jaOp zaterdag 12 januari 2002 22:12 schreef LoneRanger het volgende:
[..]
uhm deltree is voor de tweaker met geduld
Ik geloof dat er altijd een DOS proggie was (naam vergeten helaas
He who controls the Spice, controls the Universe.
Dat proggie heet Smartdrive (SMARTDRV.EXE) en zit bij de betere bootdisks inbegrepen.... (www.bootdisk.com)Op maandag 14 januari 2002 07:35 schreef MST_Morpheus het volgende:
[..]
Als je dat vanuit een pure DOS omgeving doet kan dat inderdaad lang duren ja
Ik geloof dat er altijd een DOS proggie was (naam vergeten helaas) als je die meelaadt met de PC gaat het in 1 keer stukken sneller.
Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!
Ik had nog een paar dingetjes te vragen, dus als ik dit weet mogen jullie weer verder over je dos-proggieOp zondag 13 januari 2002 12:22 schreef VampireSlayer het volgende:
[..]
Dit lijkt me de oplossing, want met windows xp is het altijd NTFS toch? Maar als ik dan win 98 erop wil zetten is het dan geen probleem dat het NTFS is, of maakt de win98 setup daar automatisch FAT32 van? Kan je eigenlijk wel kiezen tussen FAT32 en NTFS?En is de mogelijkheid om te herpatitioneren nog in windows of zit je dan in de blauw dos-scherm?
http://www.budja.com/w2k/uninstall_w2k.html
werkt ook voor winxp heb ik begrepen.
Verwijderd
Ja dan config scherm / software
Nee dan rename windows map en program files en documents
Ik wil XP ook verwijderen en terug naar 98 SE, ik heb geupgrade.
1 nadeel, de backup bestanden zijn niet meer goed ofzow, wat kan ik hier aan doen?
Smart #5 Review of deel je ervaringen met anderen via de WhatsApp groep
9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023
Dit topic is gesloten.
![]()