[multimonitor] Verjaardagsdilemma

Pagina: 1
Acties:

• Killkees
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-05-2025

Killkees

bloemetjes en bijtjes enzo

Topicstarter
Ik heb een 19" en een 17" monitor en die wil ik beiden gaan gebruiken. Ik heb nu een geforce256 met DDR-ram als videokaart (asus 6800 deluxe). En ik ben binnenkort jarig B-) . Op mijn pc'tje werk ik veel met autocad, 3ds studio max, photoshop, word en excel. En ik draai W2K.

Wat is nu het dilemma?
Kan ik beter een nieuwe videokaart voor mijn verjaardag vragen met dualhead (of hoe dat ook moge heten) Zo ja, welke? Of kan ik beter een goedkoop pci videokaartje vragen?
Wie o wie geeft mij het verlossende antwoord?

p.s. Uiteraard heb ik de search al gebruikt...

• Go0s
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 02-10-2010
Volgens mij kan het al met een sim-pel 4mb vdokaart....

• ipsec
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-08 13:13
Ik zou iets van een GeForce 2 GTS/Ultra vragen en een 4 of 8 mb pci kaartje op de kop tikken.

ik geloof dat de Voodoo3 er ook in PCI is, anders neem je die is een prima kaart en ook niet meer zo duur.

zal goed gaan in games: Voodoo3 en een GF2 GTS/Ultra :D *D

• HielkeJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
of neem een radeon 8500, wel eerst ff controleren of 1 van de 2 monitoren pnp is.

Verwijderd

Kijkend naar het lijstje van hetgeen je meest doet met je pc is het meest aan te raden een Matrox.

Een G450/550 zou ideaal zijn en die heeft een dualhead.

• Killkees
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-05-2025

Killkees

bloemetjes en bijtjes enzo

Topicstarter
Op zaterdag 12 januari 2002 17:53 schreef SuperSucker het volgende:
Ik zou iets van een GeForce 2 GTS/Ultra vragen en een 4 of 8 mb pci kaartje op de kop tikken.

ik geloof dat de Voodoo3 er ook in PCI is, anders neem je die is een prima kaart en ook niet meer zo duur.

zal goed gaan in games: Voodoo3 en een GF2 GTS/Ultra :D *D
Weet je wat het is: spellen speel ik helaas niet zoveel meer. En als ik ze al speel, dan is het gewoon civ 3. dus... is jouw combo dan nog zo handig?
Pagina: 1