20x 170 Wp (Solar Frontier) op ZZO / 54 graden
Check die vloer, das de assemblage vloer...moet Dreeke ook wel bekend voor komen denk ik
ik denk dat ze je willen out-smarten ofzow
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
En wie ben jij?Op zaterdag 12 januari 2002 18:24 schreef nickhoge het volgende:
deze pplz praten tegen je dree
ik denk dat ze je willen out-smarten ofzow
aangenaam
durf jij je naam nie te zeggen ofzo?
Werk jij @ Alternate?Op zaterdag 12 januari 2002 18:49 schreef nickhoge het volgende:
euhm, hallo, ik ben nick
aangenaam
durf jij je naam nie te zeggen ofzo?
Never mind...na het zien van je blije foto op je so called DJ-site zag ik wie je was...Op zaterdag 12 januari 2002 18:54 schreef nickhoge het volgende:
hoe kom je daarbij?
Zal me volgende keer als ik je op het werk zie wel ff voorstellen...
Omdat als je met sound kiest op je intro-page er helemaal geen sound komt...Op zaterdag 12 januari 2002 18:56 schreef nickhoge het volgende:
[...]
...en waarom so called
Daarom so called...
Tevens mag je best de title van de standaard Tiscali page aanpassen...
Das toch mooi, muziek op homepages is irriOp zaterdag 12 januari 2002 18:59 schreef Mr.Blonde het volgende:
[..]
Omdat als je met sound kiest op je intro-page er helemaal geen sound komt...
Daarom so called...
Tevens mag je best de title van de standaard Tiscali page aanpassen...
Maar gaat lekker off-topic zeg
Als je echt veel mixt e.d moet je is praten met Nick van de boekhouding op het werk, of misschien heb je dat al is gedaanOp zaterdag 12 januari 2002 19:00 schreef nickhoge het volgende:
ja joh, ik heb hem al een tijdje niet meer ge-update, toen was het nog dat slimmem mensen media player 6.4 hadden ofzo, maarja, nu gaan alle schaapjes over op XP en dan krijg je dat he
maarja, hij is nog niet zolang bezig als ik en hij draait een hele andere stijl
Jah, das waar...verder valt er niet echt wat zinnigs te zeggen over het topicOp zaterdag 12 januari 2002 19:01 schreef BrZ het volgende:
[..]
Maar gaat lekker off-topic zeg
Check voor meer defecte onderdelen veelal @ Alternate anders eens deze site.
Verwijderd
En nu met een Aopen - HX08Op zaterdag 12 januari 2002 17:44 schreef nickhoge het volgende:
zie bovenaan deze pagina, die banner
de dimm van je dromen LOL
BTW dit doen we met kasten die we niet meer nodig hebben
[afbeelding]
that'll keep ya busy.
ff met de heftruck er overheenOp zaterdag 12 januari 2002 19:05 schreef BBL the 2nd het volgende:
[..]
En nu met een Aopen - HX08
that'll keep ya busy.
Yeah van de enige echte Bikkel bij AlternateOp zaterdag 12 januari 2002 19:04 schreef Mr.Blonde het volgende:
[..]
Jah, das waar...verder valt er niet echt wat zinnigs te zeggen over het topic![]()
Check voor meer defecte onderdelen veelal @ Alternate anders eens deze site.
Waar blijftie...
[Martijn..zit die zeeuw ook op GoT of]
Defunctus Deo Juvente
He Falco, Andreas, etcetera!!!!!!!!!! Alternate roelt!!!!!
Willie zit niet op GoT, hij leest wel is mee maar post nooit zelf... Hij zal z'n hits wel zien stijgen denk ikOp zaterdag 12 januari 2002 19:07 schreef HappyFun het volgende:
[..]
Yeah van de enige echte Bikkel bij Alternate
Waar blijftie......hij molt ze gewoon express voor ze site en zegt dan dat de PTT het heeft gedaan
![]()
[Martijn..zit die zeeuw ook op GoT of]
Hij zit wel op Got...vraag maar aan DreekeOp zaterdag 12 januari 2002 19:10 schreef Mr.Blonde het volgende:
[..]
Willie zit niet op GoT, hij leest wel is mee maar post nooit zelf... Hij zal z'n hits wel zien stijgen denk ik
Enne...hij doet niets....alleen internetten dus hier komt ie ook
Ohja ..zeeuw = nico he
En gij zijtOp zaterdag 12 januari 2002 19:10 schreef Carnivorous1 het volgende:
Dit is inderdaad een Alternate topic aan het worden: Ik doe ook mee!
He Falco, Andreas, etcetera!!!!!!!!!! Alternate roelt!!!!!
Defunctus Deo Juvente
toch dree
Nico zit niet op GoT...
Ook Willy zie ik bijna nooit posten, misschien dat ie wel is een enkele keer post...
ik denk dat jij daar nog wel achter gaat komenOp zaterdag 12 januari 2002 19:10 schreef Mr.Blonde het volgende:
[..]
Willie zit niet op GoT, hij leest wel is mee maar post nooit zelf... Hij zal z'n hits wel zien stijgen denk ik
willie post echt wel vaak, d8 ik zo
Verwijderd
Denk dat ik alle Alternaters ken
Ah Pascal is er ookOp zaterdag 12 januari 2002 19:24 schreef Nafs_Ruh het volgende:
TjazDenk dat je diegene die het gedaan heeft wel een newbee noemen
Maar goed... kan iedere gek gebeuren
Denk dat ik alle Alternaters kenBen dus ook als ik werk @ Alternate
ik wel, doe maar eens een huiskamer searchOp zaterdag 12 januari 2002 19:26 schreef Mr.Blonde het volgende:
[..]
Ik heb 'em iig nog nooit zien posten...
Ik heb denk ik trouwens nog wel een bordje voor je AMD liggen op de service...ergens op een stoffige plank ofzoOp zaterdag 12 januari 2002 19:26 schreef dreeke het volgende:
omg, het wordt druk hier
[..]
ik wel, doe maar eens een huiskamer search
Moet je vrijdagavond/zaterdag werken? Dan kijk ik ff voor je...
dan zou je me heeeeeeeeel blij maken .....Op zaterdag 12 januari 2002 19:28 schreef Mr.Blonde het volgende:
[..]
Ik heb denk ik trouwens nog wel een bordje voor je AMD liggen op de service...ergens op een stoffige plank ofzo
Moet je vrijdagavond/zaterdag werken? Dan kijk ik ff voor je...
ik werk ma.-vr. van 9.00 tot 18.00 normaal gesproken
Ik ben er vrijdag ook, ik kijk dan wel ff voor je.Op zaterdag 12 januari 2002 19:30 schreef dreeke het volgende:
[..]
dan zou je me heeeeeeeeel blij maken .....![]()
ik werk ma.-vr. van 9.00 tot 18.00 normaal gesproken
Nee, niet Jaimie...Op zaterdag 12 januari 2002 19:45 schreef Nafs_Ruh het volgende:
Jamey!!!!!
Of hoe je het ook typt!
Toch? Mr.Blonde
Ow, op TH staat verotte zooi van over de hele wereld.
Aaaag, wat een ramp...iemand noemt een paar keer de combinatie Willy / Bikkel of Carnivorous / Paul van Dam...Op zaterdag 12 januari 2002 20:12 schreef superbikkel het volgende:
[...]
...de personen die namen noemen (niet de nick's, dan boeit me niet) van collega's, en die personen die links leggen met hardware-sloop pagina's.
[...]
Er zijn meer hondjes die fikkie heten hoor, maak je niet zo druk joh.
Als ze trouwens bij je profiel je ICQ UIN hadden gecheckt konden ze de link Willy == Bikkel ook wel leggen
Verwijderd
Noem jij je naam eens dan!
Half Alternate aanwezig..
Ryzen 7 5800@4.7GHz|Asus prime X570 pro|16GB G-Skill trident z rgb|Gigabyte rtx 2070 super|Custom WC van EK|chietech dragon|Corsair 750w rm x
Verwijderd
Ah, jij bent een Alternate wannabe, afgewezen bij solliciteren.Op zaterdag 12 januari 2002 21:22 schreef Speedy-J het volgende:
Haha zielig zeg deze topic..
Half Alternate aanwezig..
Had daar geen zin meer in Willy,dat heb ik je baas wel laten merken aan de telefoon LOL hehehe..Op zaterdag 12 januari 2002 21:26 schreef superbikkel het volgende:
[..]
Ah, jij bent een Alternate wannabe, afgewezen bij solliciteren.
Ryzen 7 5800@4.7GHz|Asus prime X570 pro|16GB G-Skill trident z rgb|Gigabyte rtx 2070 super|Custom WC van EK|chietech dragon|Corsair 750w rm x
Ow.....Op zaterdag 12 januari 2002 21:28 schreef Speedy-J het volgende:
[..]
Had daar geen zin meer in Willy,dat heb ik je baas wel laten merken aan de telefoon LOL hehehe..
<nog meer offtopic>
Maaruh, je kwam nog eens op de koffie???
</nog meer offtopic>
Verwijderd
heheOp zaterdag 12 januari 2002 21:26 schreef superbikkel het volgende:
[..]
Ah, jij bent een Alternate wannabe, afgewezen bij solliciteren.
Ja natuurlijk kom ik nog een keer aanwaaienOp zaterdag 12 januari 2002 21:49 schreef superbikkel het volgende:
[..]
Ow.....
<nog meer offtopic>
</nog meer offtopic>
Ik heb een vrij druk leven Bikkel,net als jij neem ik aan.
In de vrije tijd gaat de TD wel eens door hier..
Neu ik heb Alternate afgewezenOp zaterdag 12 januari 2002 21:58 schreef ByMeS_Dy het volgende:
[..]
hehe. Maar hij heeft wel een heel klein beetje gelijk eh
Hoe krijg je in hemelsnaam een dimm zo vernaggeld
Dit is niet erg profi als je het mij vraagd
//editOp zaterdag 12 januari 2002 21:49 schreef superbikkel het volgende:
[..]
Ow.....
<nog meer offtopic>
</nog meer offtopic>
Laat maar...zag vraag al in profile
Defunctus Deo Juvente
Het kan inderdaad iedere gek gebeuren dat er een vijltje in de kast valt, en de muurtjes/pootjes(?) uit zo'n geheugenslot vijltOp zaterdag 12 januari 2002 19:24 schreef Nafs_Ruh het volgende:
TjazDenk dat je diegene die het gedaan heeft wel een newbee noemen
Maar goed... kan iedere gek gebeuren
Denk dat ik alle Alternaters kenBen dus ook als ik werk @ Alternate
Tjah, hoe moet je hem er dan in doen
vonnik wel geestig
enne 'dit doen we met kasten die we niet meer nodig hebben' dat was gewoon een geintje, sjeezzz'
don't be so fucking serious :P:P:P
de kast kon niet meer verkocht worden [type niet in assortiment]
*kuchOp zondag 13 januari 2002 00:02 schreef nickhoge het volgende:
jezus mensen, moet dit nouw, ik wil gewoon een kapot dimmetje laten zien, damn
vonnik wel geestig
enne 'dit doen we met kasten die we niet meer nodig hebben' dat was gewoon een geintje, sjeezzz'
don't be so fucking serious :P:P:P
Dan breng je uhm naar magazijn..zetten ze het in assortiment en laat je uhm opboeken
Defunctus Deo Juvente
me zus heeft nog een ATX kast nodigOp zondag 13 januari 2002 00:07 schreef HappyFun het volgende:
[..]
*kuch
Dan breng je uhm naar magazijn..zetten ze het in assortiment en laat je uhm opboeken
wat dacht je hiervan, half brakke kast, meer dan 1 of 2 jaar oud en lelijk en vollop gebruikt..................Op zondag 13 januari 2002 00:07 schreef HappyFun het volgende:
[..]
*kuch
anders nog iets?/?
Woei da's een goede reden. Ik denk dat je m zo had kunnen verpatsen.Op zondag 13 januari 2002 00:02 schreef nickhoge het volgende:
Doneer het aan ACM ziekenhuisOp zondag 13 januari 2002 00:08 schreef nickhoge het volgende:
wat dacht je hiervan, half brakke kast, meer dan 1 of 2 jaar oud en lelijk en vollop gebruikt..................
anders nog iets?/?
en Dreeke..je zus + PC..uhm
Ohja...ook nog een McFlurry erbij svp
Defunctus Deo Juvente
huuh ik druk op quote en er staat in 1x MacFlurryOp zondag 13 januari 2002 00:09 schreef HappyFun het volgende:
en Dreeke..je zus + PC..uhm
Ohja...ook nog een McFlurry erbij svp
mgoed, me zus heeft der PC geupgradee van een P200 naar P2-350, dus nu moet ze een ATX kast hebben ja
en een mobo maar die had iemand anders al gekocht (hadden er nog 1 ofzo)
lolOp zondag 13 januari 2002 00:12 schreef dreeke het volgende:
[..]
huuh ik druk op quote en er staat in 1x MacFlurry
mgoed, me zus heeft der PC geupgradee van een P200 naar P2-350, dus nu moet ze een ATX kast hebben ja
en een mobo maar die had iemand anders al gekocht (hadden er nog 1 ofzo)
dree je zus weet wel veel van upgraden af
doet ze dat allemaal zelluf?
bij mij stond ineens 1X zus
strange shit
hehe, over OFF TOPIC gesprokenOp zondag 13 januari 2002 00:15 schreef dreeke het volgende:
Neuh dat doet d'r vriend (is ook tweaker)
maareuh, leuke fotowz vond ik, that's all, *ZuCHT**
durf je ook nog die foto van die TT's te posten erbij?Op zondag 13 januari 2002 00:18 schreef Tweak-Metallica het volgende:
LOL @ NickH![]()
[afbeelding]
DJ, met een radiootje
DJ met dure shit idd, en die radio is voor de sier, DuH
en nu weer niet
bdw die foto's van die knmensen die PC kasten mollen... Jullie hebben zeker geen voetenbankjes/keukentrapjes/zitjes meer nodig
Powered bij meergranenbrood.
jah, verkoop die maar eens lekker in de shop pplz...
Verwijderd
we nemen ddr reepje
we plaatsen hem op het mobo streepje
we drukken ZEER GRONDIG AAN
niet peinzen gewoon doordrukken
hij kan er maar op 1 manier in
tja
dit horen mensen vaak en niet kijken dus douwen met die hap! =)
Op dinsdag 15 januari 2002 17:37 schreef Praetorian2k het volgende:
Waar blijft dat slotje
Ja, ik vond het wel gezelligOp dinsdag 15 januari 2002 21:38 schreef Mr.Blonde het volgende:
[..]
Hoezo
Waar werk jij danOp zaterdag 12 januari 2002 19:06 schreef Mr.Blonde het volgende:
[..]
ff met de heftruck er overheen
Dat je er zomaar met zo'n truck overheen kan
Daar waren wij ook al achterOp zaterdag 12 januari 2002 23:00 schreef Speedy-J het volgende:
//Ontopic//
Hoe krijg je in hemelsnaam een dimm zo vernaggeld
Dit is niet erg profi als je het mij vraagd
Nog iemand uit ridderkerk!Op woensdag 16 januari 2002 12:47 schreef Praetorian2k het volgende:
Hahahaha, okay... tis nutteloos maar wel gezellig, doe maar geen slotje dan
Ben jij toevallig Jelmer met de nieuwe motor?
Verwijderd
ook verkeerd om erin begon brandlucht te ruiken
was ook donker in de computer geen zin om licht te maken, moest dan helemaal een zaklamp van beneden halen
gewoon eruit gehaald en goedom erin
doet het nogsteets, is inmiddels al 2 jaar geleden.
damn, er zijn er meer op deze aardbolOp woensdag 16 januari 2002 16:04 schreef Basz het volgende:
ook een keer gedaan met 64 mb sdram geheugen in mijn pa zijn comp
ook verkeerd om erin begon brandlucht te ruiken
was ook donker in de computer geen zin om licht te maken, moest dan helemaal een zaklamp van beneden halen
gewoon eruit gehaald en goedom erin
doet het nogsteets, is inmiddels al 2 jaar geleden.
AAAARGH!!
//752
Is dat jullie personeels nummer?Op woensdag 16 januari 2002 22:42 schreef Weeman het volgende:
Gathering of Alternaters??
//209...
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! of kijk hier op YouTube.
Dan werkte ik er toch wat eerderOp woensdag 16 januari 2002 22:42 schreef Weeman het volgende:
Gathering of Alternaters??
//209...
//168
Ik ben nog meer die-hard: //414Op woensdag 16 januari 2002 23:19 schreef B_O_S_S het volgende:
Dan werkte ik er toch wat eerder
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Dit topic is gesloten.
![]()