Toon posts:

Wapens schakelen traag in Quake 3

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand toevallig hoe het komt dat als ik in een gevecht van wapen wil wisselen dat heel traag gaat?
Bijv. midden in een gevecht wil ik van rail naar rocket overschakelen maar dan duurt het ruim een seconde ofzo voordat ie overgeschakelt is :(. En als ik schakel terwijl ik gewoon door de map loop schakelt ie wel gewoon snel.

Verwijderd

Misschien dat de fps in een gevecht heel laag is bij jouw? Dat de computer het dan ff niet trekt? Wat voor computer heb je.
Probeer voor de grap eens je resolutie een standje lager te zetten, wie weet. Had ik ook bij Deltaforce, als ik niemand tegenkwam ging het goed, totdat ik in een gunfight kwam dan ging hij stotteren
Hmmm weer iets dat duidt op een trage computer.

Verwijderd

Je poppetje heeft slecht gegeten vanochtend daarom issi een beetje moe en gaat het wapenwisselen ook langzamer :+

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:23
Probeer voor de grap eens je resolutie een standje lager te zetten, wie weet. Had ik ook bij Deltaforce, als ik niemand tegenkwam ging het goed, totdat ik in een gunfight kwam dan ging hij stotteren

• Soef
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-02-2023

Soef

-Soef^IO-

Misschien heeft dat temaken met je instellingen van je mouseware. Daar kan je nl instellen of je alleen wil scrollen in actieve venster enzo...probeer het zou ik zeggen.

Weet niet zeker of het gaat werken!

Some things can not happen until they happen...

• Schuey
hahaha fok, ben ik nog de laatste

Verwijderd

lol

Edit: DFT? Is dat niet je RTCW naam? Als dat zo is heb ik je een keer vet ingemaakt *D

Verwijderd

Op zaterdag 12 januari 2002 17:07 schreef RtcW het volgende:
lol

Edit: DFT? Is dat niet je RTCW naam? Als dat zo is heb ik je een keer vet ingemaakt *D
DFT = Dutch Fragging Team = Clan..

Verwijderd

Op zaterdag 12 januari 2002 17:07 schreef RtcW het volgende:
lol

Je Bedoelt denk ik dat je bent ingemaakt :?

Verwijderd

Hey cool...fraggen ze alleen in RTCW of ook met andere games. Ik zoek nog een clan btw...
Je Bedoelt denk ik dat je bent ingemaakt
Ik ingemaakt? nee man. Zag laatst 2 DFT ventjes...konden niet van me winnen MWOEHAHAHAH....ohw ik ga dr vandoor. Naar ZAK in Duitsland---> Disco

mzzlzz

Verwijderd

Op zaterdag 12 januari 2002 17:12 schreef RtcW het volgende:
Hey cool...fraggen ze alleen in RTCW of ook met andere games. Ik zoek nog een clan btw...
[..]

Ik ingemaakt? nee man. Zag laatst 2 DFT ventjes...konden niet van me winnen MWOEHAHAHAH....ohw ik ga dr vandoor. Naar ZAK in Duitsland---> Disco

mzzlzz
DFT doet aan team work jij zou wel dom en loos hebben lopen fraggen !!! Team work is veel belangrijker

Verwijderd

Topicstarter
In gevechten is me fps meestal rond de 80 is dat niet genoeg?

Verwijderd

Als je met rail hebt geschoten moet ie eerst ff herladen ofzo, darna kan je pas wisselen.
Is bij de andere wapens niet :)

• Sjeik
  • Laatst online: 23-10 09:19
En het is ook nog eens zo dat als je ongeduldig bent je sneller gaat schieten, terwijl je wapen der nog niet is...
Dus dan duurt het nog net ietsjes langer :)

Was ik maar rijk en niet zo knap...

• krozzzkabouter
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-10 20:38

krozzzkabouter

Vroemmm vroemm....

Op zaterdag 12 januari 2002 17:05 schreef Schuey het volgende:
laggen noem je zoiets

Specs: [Gamestation] - [Laptop] - [Server/Mediacenter]

• Schuey
..

• KingNothing
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-01-2024
Op zaterdag 12 januari 2002 18:13 schreef Jed1Gam het volgende:
Als je met rail hebt geschoten moet ie eerst ff herladen ofzo, darna kan je pas wisselen.
Is bij de andere wapens niet :)
Yup

Die-hard Brexiteer

Pagina: 1