Ik wil de audio van een bepaald nummer van een DVD rippen naar CDR. Uiteraard op o.a. doom9.net uitgekomen en heb nu Smartripper ingesteld. Movie geselecteerd (Rip-method) en de Stream processing ingesteld. Echter hier houdt de handleiding op. In het inputscherm staat nog steeds dat er een dikke 5 GB ruimte vereist is. Dit is echter de ruimte die voor een totale rip (dus met video) nodig is. Ik heb de AC3 streams geselecteerd. Waar zet ik nou de video uit zodat ik alleen audio rip?
Verder nog de vraag: als ik alles heb ingesteld, hoe start ik de extractie? Ik zie nergens een start knop.
Ook heb ik getracht vStrip te gebruiken. Na het helemaal ingesteld te hebben krijg ik een sync error, dus die lukt ook niet.
O ja, na lang spitten in de search heb ik nog steeds geen antwoord kunnen vinden.
Verder nog de vraag: als ik alles heb ingesteld, hoe start ik de extractie? Ik zie nergens een start knop.
Ook heb ik getracht vStrip te gebruiken. Na het helemaal ingesteld te hebben krijg ik een sync error, dus die lukt ook niet.
O ja, na lang spitten in de search heb ik nog steeds geen antwoord kunnen vinden.
Yamaha - Chario - MJ Acoustics - Squeezebox - Trends Audio - Beresford