Toon posts:

Moederbord zonder raid

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben voor een maat van mij opzoek naar een mobo zonder raid maar wel met een cpu van rond de 1,6G .Kunnen jullie mij vertellen welke processor en mobo dan het best in aanmerking komt( het liefst met geintregeerde geluidskaart en joystick aansluiting)
Het mobo moet ook DDR ram ondersteunen met een zo hoog mogelijke bussnelheid

Bij voorbaat dank voor jullie reacties

• Justice
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-08-2025
www.ecs.com.tw

ecs elitegroup k7s5a voldoet aan deze eisen, is erg goedkoop, maar ook goede performance. heeft onboard geluid, en optioneel lan

Human Bobby

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Of de Epox nogwat met AMD-761. is zonder RAID te krijgen en eigenlijk voor een socketA bord ook redelijkgoedkoop.

Voordeel van RAID is overigens ook onbekomerd DVD, CDrom enz erin kunnen proppen zonder master/slave gedoe (en da's me wel een geeltje waard)

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-08 10:53
Geïntegreerd sound zou ik niet doen, die prestaties blijven vaak enorm achter bij een losse geluidskaart zoals de SB Live!

Moederborden van Abit, Asus en MSI zul je veel plezier beleven. De genoemde Epox 8KHA+ (VIA chipset) is ook een aanrader: erg veel value for money en goede overklok capaciteiten. Zelf zou ik gaan voor de MSI Pro 266. Overigens sluit ik me bij Ectein aan, dat ik wel RAID zou nemen. Misschien gebruik je het nu (nog) niet, maar echt kwaad kan het niet en wie weet wat er nog komen gaat. Overigens is het prijsverschil wel iets groter dan een geeltje (NLG 25.- :? ), toch?

Hier vind je een recente test van 4 VIA-based socket A mobo's.

Als je voor Intel gaat blijft mijn advies hetzelfde: ga voor een A-merk..

Nog een advies:

[search=mobo xp]
[search=mobo P4]

DIT IS MIJN WEBSITE

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22-08 16:34

Exirion

Gadgetfetisjist

Zie reactie havana :)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Dit topic is gesloten.