Toon posts:

problemen DIL elektronika

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb inmiddels 1,5 maand geleden een bestelling gedaan bij DIL elektronika en tot op heden heb ik nog niks ontvangen. Zijn er meer mensen met dit probleem bij DIL?
Zijn er andere winkels voor elektronika met catalogus op internet (behalve conrad)?

Verwijderd

Heb je dan al gebeld naar hun of ze je bestelling al hebben opgestuurd?, ik heb zelf nog nooit wat besteld via hun site maar gewoon langs gegaan, geen enkel probleem gehad tot nu toe

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 12 januari 2002 16:12 schreef typer72 het volgende:
Heb je dan al gebeld naar hun of ze je bestelling al hebben opgestuurd?, ik heb zelf nog nooit wat besteld via hun site maar gewoon langs gegaan, geen enkel probleem gehad tot nu toe
Ik heb ze niet gebeld, maar wel al 2 keer gemailt. Op de reactie van het eerste mailtje heb ik een week moeten wachten. En op de 2e is helemaal niet gereageerd. :(

• TheGhostInc
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Dil == Display

Ik heb zelf het idee dat het niet echt een online winkel is, maar meer een gewone winkel.
Probeer te bellen, dit zijn niet de bedrijven die zitten te wachten op E-mail, als je ze belt (eventueel meer dan 1 keer :) ) heb je waarschijnlijk binnen een week duidelijkheid.