Quantum HD Crash en nu?

Pagina: 1
Acties:
  • 129 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• falcon2001
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15-08-2021
Ik heb een Fireball Lct10 en die is gecrashed.
Via de Maxtor site lukt het niet om een RMA aan te vragen. Hij blijft zeuren over een serienummer en modelnummer e.d.
Degene die ik invoer lijken niet op de voorbeelden die Maxtor geeft.Misschien omdat het een Quantum HD is?
Iemand een tip of een link? :? :?

Be Very Very VERY omygodcall911 Careful Mijn Specs.

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
de clt10 is 10Gb kon ik me herrineren. Ik had hem ook. maar ik heb geen garantie meer...Dus heb gelijk 1x40Gb IBm en 1x60Gb gehaalt. En die 10Gb als Oud vuil in de prullenmand gegooit.

• hensdesk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-01 14:42
heb je het typenummer goed gespeld
jij typt lct10 en ThaNetRunner typt clt10?????

Verwijderd

Op de LCT10 serie zit inmiddels geen fabrieksgarantie meer, die liep af op oktober 2001.

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Op zaterdag 12 januari 2002 16:12 schreef hensdesk het volgende:
heb je het typenummer goed gespeld
jij typt lct10 en ThaNetRunner typt clt10?????
LCT10 is ut hoor soz :)

maar ik had het ook geprobeert en ik had geen garantie. meer. :(

• falcon2001
Op zaterdag 12 januari 2002 16:39 schreef TweakGuy het volgende:
Op de LCT10 serie zit inmiddels geen fabrieksgarantie meer, die liep af op oktober 2001.
Is de 3 jaar al voorbij dan?

Ron

• Leader98
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:17
Op deze serie zat naar mijn weten slechts 1 jaar garantie... Daarom waren ze ook budget line dus lekker goedkoop.

Verwijderd

Op zaterdag 12 januari 2002 20:30 schreef Leader98 het volgende:
Op deze serie zat naar mijn weten slechts 1 jaar garantie... Daarom waren ze ook budget line dus lekker goedkoop.
Klopt van de 1 jaar fabrieksgarantie, serie heet ook niet voor niets LCT, staat voor LowCostTechnology

• falcon2001
Oke bedankt allen voor de reacties, de vuilnisbak is weer een stuk ijzer rijker

Verwijderd

'k heb hier twee Quantum Fireball schijven, een LCT 10 van 10,2 Giga en een LCT 15 van 7,5 Giga.
De laatste heb ik gekocht in Oktober 2000 en op de rekening staat vermeld 3 jaar garantie.
Kostte trouwens 300 piek en dat noem ik geen Low Cost.

Verwijderd

Op zaterdag 12 januari 2002 22:13 schreef exter het volgende:
'k heb hier twee Quantum Fireball schijven, een LCT 10 van 10,2 Giga en een LCT 15 van 7,5 Giga.
De laatste heb ik gekocht in Oktober 2000 en op de rekening staat vermeld 3 jaar garantie.
Kostte trouwens 300 piek en dat noem ik geen Low Cost.
Dan hoop ik voor je dat de winkel je niet doorstuurt naar de fabrikant, die stuurt ze namelijk weer keihard terug.
Waarschijnlijk staat er 3 jaar garantie op de bon aangezien er op vrijwel alle HD's van ieder merk 3 jaar garantie zit(ook op de normale non-LCT HD's)

Verwijderd

Op de rekening die ik heb staat apart vermeld 3 jaar garantie. Dat staat er niet standaard op of zo, en als ie al mocht crashen dan hou ik ze er mooi aan. Per slot van rekening hebben zij mij die garantie gegeven.

• smvs
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
ik heb laatst ook lopen zoeken hoe je een quantum schijf moet invoeren, en het is idd heel onduidelijk, maar het kan wel.

op je quantum schijf staat eem serie nummer en daarna nog een drie letterige code als ik het goed heb, en die moet je meenemen in het serienummer.

je moet zoiets intikken:
xxxxxxxx-xx-x

toen werkte het wel bij mij en ik bleek nog garantie te hebben. (was op een fireball cx 6,4 GB, net 1 week terug)
Pagina: 1