Ik heb nog ongeveer een jaar lang m'n computer. Nooit echt problemen meegehad. Alleen vannochtend toen ik m'n monitor aan deed begon het gezeur. Al bij het opstarten zag ik steeds een horizontale lijn van boven in het scherm naar beneden lopen, zoals wanneer je veranderd van resolutie. Toen in eenmaal in Windows (XP) kwam leek het wel of er een blur over m'n hele bureaublad was gedaan. Alles was heel vaag. Alleen zo nu en dan als die lijn kwam kreeg ik even scherp beeld (voor 1 seconden ofzo).
Omdat ik op dat moment geen tijd had om te kijken wat er aan de hand was heb ik m'n computer uitgedaan. Ongeveer 3 uur later probeerde ik het weer, zelfde probleem dus. Heb al een aantal dingen geprobeerd (refresh rate hoger zetten, resolutie lager zetten, beeldscherm deqausen etc etc). Niks helpt dus.
HEt lijkt me sterk dat dit aan drivers ofzo kunnen liggen, want dan gebeurt zoiets niet van de een op de andere dag.
Owja configuratie is als volgt.
AMD Athlon 1333 mhz
Asus A7V mobo
Asus V7700 GTS 64 mb
Iiyam S705MT Vision Master 405 beeldscherm
Niks is overclocked ofzo..
Wie kan me helpen?
Omdat ik op dat moment geen tijd had om te kijken wat er aan de hand was heb ik m'n computer uitgedaan. Ongeveer 3 uur later probeerde ik het weer, zelfde probleem dus. Heb al een aantal dingen geprobeerd (refresh rate hoger zetten, resolutie lager zetten, beeldscherm deqausen etc etc). Niks helpt dus.
HEt lijkt me sterk dat dit aan drivers ofzo kunnen liggen, want dan gebeurt zoiets niet van de een op de andere dag.
Owja configuratie is als volgt.
AMD Athlon 1333 mhz
Asus A7V mobo
Asus V7700 GTS 64 mb
Iiyam S705MT Vision Master 405 beeldscherm
Niks is overclocked ofzo..
Wie kan me helpen?