Siemens M35 gecrashed.. openmaken lukt ook niet :(

Pagina: 1
Acties:

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Hoi,

net is m'n Siemens M35 gecrashed. ik was ff sms aan het lezen, en toen reageerde die ineens nergens op.
belde ik ff erna, ging ie wel over, zag ik dat ook op het scherm, maar opnemen kon niet. :(
helpdesk ervan gebeld, zei dat ik batterij eruit moet halen en er weer in doen.
krijg ik dat ding niet eens open! |:(
met een munt moet het doen, maar ik kan wel draaien, maar hij gaat niet open. (ik heb alle bij de kanten geprobeerd).

nou..
weer helpdesk gebeld, maar dat wijf kon me ook niet helpen.
dus nu zit ik... :{

Wat moet ik doen?
of gewoon weggooien. :(

Trouwens.. het was ook wel te verwachten dat ie zou chrashen.. MICROSOFT minesweeper staat erop. ;)

🌞🍃

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09-2025

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

:? Je moet toch een kwartslag draaien?
Doe dat eens en ga dan eens voorzichtig met een schroevendraaier aan de gang.
Het kan dat die klepjes klemmen.

Krankzinnige muziek vind je hier.

• kamerplant
  • Niet online
COoL!
dat had die ene vrouw die ik belde ook wel mogen zeggen.. hij is open! :D

🌞🍃

• kamerplant
  • Niet online
hahaha, cool.
hij doet het weer. :D

stomme gebruiksaanwijzing/helpdesk ook. :(

GoT is tenminste duidelijk. :)

thanks

🌞🍃

• _Mystikal_
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:12

_Mystikal_

ja gewoon, enzo....

Op zaterdag 12 januari 2002 16:16 schreef DataBeest dat zn Siemens M35 weer open was
en dit topic kan dicht >:)

• zwahiel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:50

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

Als je Siemens dat nog een keertje doet, moet je 'm een harde reset geven dmv de batterij eruit te halen 10 seconden op de aanknop drukken, de knop loslaten en dan de batterij er weer in doen!

Dat helpt bij mij ook wel eens, en btw ik heb er geen Minesweeper op, die heb ik eraf gegooit en heb er een soort van supaplex op gezet! :)

Leve de datakabels die op www.st*ntpr**z*n.**t kunt kopen... voor hele aantrekkelijke bedragen....

Gewoon op www.c25explorer.c** gluren on je hebt je software voor je siemens x35 en x25 GSM! >:)

It works deliciously! :)

Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020

• Mart!
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-03 19:23
Lijkt me dus een bekend probleem van de Siemens M35... heb ik ook nog wel eens last van. Het lijken wel Nokia's >:)

Maar idd is het probleem verholpen als je de batterij er ff uithaalt. Maar toch wel slecht dat ze dat soort 'features' er niet uithalen voordat ze zo'n telefoon op de markt brengen

• kamerplant
  • Niet online
ze moeten er een reset knop in zetten vind ik.
op een pc heb je toch ook niet dat je de stekker er moet uit halen, waarom op een telefoon wel. |:(

🌞🍃

• kamerplant
  • Niet online
Op zondag 13 januari 2002 03:48 schreef zwahiel het volgende:
Als je Siemens dat nog een keertje doet, moet je 'm een harde reset geven dmv de batterij eruit te halen 10 seconden op de aanknop drukken, de knop loslaten en dan de batterij er weer in doen!

Dat helpt bij mij ook wel eens, en btw ik heb er geen Minesweeper op, die heb ik eraf gegooit en heb er een soort van supaplex op gezet! :)

Leve de datakabels die op www.st*ntpr**z*n.**t kunt kopen... voor hele aantrekkelijke bedragen....

Gewoon op www.c25explorer.c** gluren on je hebt je software voor je siemens x35 en x25 GSM! >:)

It works deliciously! :)
www.c25explorer.com bestaat niet. :? :(
minder.
ik ben nu wel benieuwd namelijk! :)

🌞🍃

Verwijderd

Ja, ik raak ook wel benieuwd naar wat ik allemaal van mn m35 af kan gooien en wat niet... pass ff de goeie site please!!
Ik heb trouwens ook probleempjes met mn m35i, het beeld wil namelijk nog wel eens helemaal uitvallen OF helemaal zwart worden OF gewoon half vastlopen (er blijven pixels steken) Kent iemand deze problemen ?!?! Vertel me dan a.j.b wat je er aan hebt gedaan ofzo...

Verwijderd

links onderin zit trouwens een rebootknopje net zoals bij de normale computer :P :+ ;)
Op zondag 13 januari 2002 20:02 schreef skatepuk het volgende:
Ja, ik raak ook wel benieuwd naar wat ik allemaal van mn m35 af kan gooien en wat niet... pass ff de goeie site please!!
Ik heb trouwens ook probleempjes met mn m35i, het beeld wil namelijk nog wel eens helemaal uitvallen OF helemaal zwart worden OF gewoon half vastlopen (er blijven pixels steken) Kent iemand deze problemen ?!?! Vertel me dan a.j.b wat je er aan hebt gedaan ofzo...
hmmz ff zeker teruggaan naar siemens, dit mag namelijk niet echt gebeuren met je telefoon :o
zit je nog in de garantie of?

software voor de siemens
www.s25atonce.de
www.stuntprijzen.net voor een kabeltje

Verwijderd

Op zondag 13 januari 2002 22:42 schreef mafiasven het volgende:
links onderin zit trouwens een rebootknopje net zoals bij de normale computer :P :+ ;)
[..]

hmmz ff zeker teruggaan naar siemens, dit mag namelijk niet echt gebeuren met je telefoon :o
zit je nog in de garantie of?

software voor de siemens
www.s25atonce.de
www.stuntprijzen.net voor een kabeltje
Ja, ik heb geloof ik nog een maandje garantie. Er zit een vervangend toestel aan te komen, dus ik zal 'm maar snel ff opsturen. Maar als ze me gaan naaien met kosten word ik heeeel pissed :(

Verwijderd

Ennuh,

Ik heb een kabel en s25atonce, maar wat schiet ik daar verder mee op?!?! Kan ik geloof ik alleen achtergrondjes op m35 zetten, en beltonen... of is't verder nog interresant??

• menn0
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-03 13:47
ja idd ik moet die games hebben !!

Verwijderd

hmmz met s25 kun je idd alleen logo's en dat soort dingen doen. Voor games moet je Deze user even raadplegen. Hij doet veel met software van de 35 serie ook spellen enz. :)

• xychix
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-12-2025

xychix

FreeBSD Rules !

ik heb ook zo'n kabel en proggies.. ik wil ook andere spellen op mijn siemens.. in iedergeval MOET Microsoft minesweeper eraf :r :r

Every failure offers you a new opportunity! | Lokatie database|GoT - Notepad

Verwijderd

ik zit met een groot probleem!!!

Weet iemand waar de ~ zit??
Ik heb al een topic open staan, maar er reageerd niemand op.

Ik heb het nodig voor wappen.

Verwijderd

Ik heb net op http://www.webwereld.nl gelezen dat sommige siemessen crashen na ontvangst van vreemde tekens in een SMS. Ook kan dit probleem optreden bij het ontvangen van een te lange SMS. Remedie is dan via Siemens explorer (ofzo) het SMS bericht uit je telefoon verwijderen. Schijnt ook bij andere merken mogelijk te zijn.

En ik weet niet waar de [~] zit, heb wel op je topic gereageerd BTW (maar daar heb je nix aan)

Verwijderd

Zit er wel een ~ op? Niet dat ik weet namelijk. :?

Verwijderd

Op zaterdag 12 januari 2002 16:12 schreef bazs2000 het volgende:
:? Je moet toch een kwartslag draaien?
Doe dat eens en ga dan eens voorzichtig met een schroevendraaier aan de gang.
Het kan dat die klepjes klemmen.
Welke klepjes klemmen?

Mijn foon is ook kadoek..maar je wil nie geloven..wat nu al 2x de oplossing is..

Als ik er zo'n nieuw schroefje instop...van het klepje..
Dan werkt dat ding opeens weer....ja t's echt zo :? *D

• Allardie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-03 17:03

Allardie

AT..

mijn m35 geeft heel vaak kaartfout etc. Dat had ik hiervoor niet met dezelfde kaart en nokia 3210.

Ook duurt het laden van telefoonboek en inbox heel lang, na aanzetten ongeveer 1 min.

Wat kan hier mis zijn???

Is KPN kaart trouwens, de ben kaart die ik ook heb is sneller.

Verwijderd

Op dinsdag 22 januari 2002 13:39 schreef Allardie het volgende:
mijn m35 geeft heel vaak kaartfout etc. Dat had ik hiervoor niet met dezelfde kaart en nokia 3210.

Ook duurt het laden van telefoonboek en inbox heel lang, na aanzetten ongeveer 1 min.

Wat kan hier mis zijn???

Is KPN kaart trouwens, de ben kaart die ik ook heb is sneller.
Ligt beetje aan kaart en phone, die kaartfout dat heeft die weleens als je er goed mee stuitert. Dat laden, tja een siemens loopt op windhoos :P
en icm met een trage sim kan het lang duren.

Verwijderd

Is het iemand al verder gelukt met die spellen?

• creative8500
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-01 16:54

creative8500

freedom.

Verwijderd

die dingen waren toch een keer gratis ofzo?

• Toewan
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 20-02 08:44
Mijn M35 is ook een keertje "vastgelopen". De tijd bleef stilstaan en hij reageerde nergens meer op (zelfs de backlight ging niet meer aan). Gewoon het ding dus openmaken en dan ff de accu eruit halen, en dan werkt ie weer als een zonnetje. :)

Zijn dus meer M35's die daar last van hebben.

Verwijderd

jep,

die van mij wil ook nog wel es raar doen, maar meestal werkt'ie inderdaad weer na wat accugewissel. hij wil ook nog wel es wat pixels door elkaar gooien op mn beeldscherm, ook zeeer irritant, maarja, als ik 'm op laat sturen voor garantie zul je zien dat ik alleen onderzoekskosten moet betalen en dat ze zeggen : 'niks an de hand':'(

Verwijderd

Op woensdag 23 januari 2002 01:07 schreef Toewan het volgende:
Mijn M35 is ook een keertje "vastgelopen". De tijd bleef stilstaan en hij reageerde nergens meer op (zelfs de backlight ging niet meer aan). Gewoon het ding dus openmaken en dan ff de accu eruit halen, en dan werkt ie weer als een zonnetje. :)

Zijn dus meer M35's die daar last van hebben.
hmmz kan ik weer 1tje bijschrijven op mijn buglistje
:)
:+
Enige wat ik tot nu toe keer meegemaakt heb is de bekende kaartfout, maar dat was toen ik stuiterbal had gespeeld met me phone
Pagina: 1