Nou dit wordt mijn setup.
Proc: Athlon XP 1800+
Cool: Alpha PAL8045 met Papst 8412NG - 80 x 80 x 25 mm.
Mobo: MSI K7T266Pro2 RU
Kast: Chieftec Alienware Bigtower 340W.
Nu wil ik een superstille kast hiervan maken, dat doe ik met geluidsdempend schuim. Die ga ik met dubbelzijdige tape aan de bodem-deur- en ev nog op andere delen bevestigen.
Nu wil ik mischien gaan overclocken met mijn XP , alleen wil ik niet de proc [nog!] niet unlocken. Nu heb ik 1 intake fan nodig aan de voorkant, en 1 outtake fan boven voor aan de achterkant. Hopelijk is het mogelijk om toch nog een redelijke airflow te crieëren. En dat de kast redelijk koel blijft.
Het grootste punt van mij is dat de kast bijna niet te horen moet zijn.
Nu had ik op het oog deze cooler:

Papst 8412NG - 80 x 80 x 25 mm.
Kan ik deze gebruiken 1 voor intake en 1 voor outtake?
Heb ik dan wel 2 stille koelers?
En voor de mensen die intypen UTFS wil ik eerst even zeggen dat ik al gezocht heb, alleen stond er niets interresants voor mij bij.
Proc: Athlon XP 1800+
Cool: Alpha PAL8045 met Papst 8412NG - 80 x 80 x 25 mm.
Mobo: MSI K7T266Pro2 RU
Kast: Chieftec Alienware Bigtower 340W.
Nu wil ik een superstille kast hiervan maken, dat doe ik met geluidsdempend schuim. Die ga ik met dubbelzijdige tape aan de bodem-deur- en ev nog op andere delen bevestigen.
Nu wil ik mischien gaan overclocken met mijn XP , alleen wil ik niet de proc [nog!] niet unlocken. Nu heb ik 1 intake fan nodig aan de voorkant, en 1 outtake fan boven voor aan de achterkant. Hopelijk is het mogelijk om toch nog een redelijke airflow te crieëren. En dat de kast redelijk koel blijft.
Het grootste punt van mij is dat de kast bijna niet te horen moet zijn.
Nu had ik op het oog deze cooler:
Papst 8412NG - 80 x 80 x 25 mm.
Kan ik deze gebruiken 1 voor intake en 1 voor outtake?
Heb ik dan wel 2 stille koelers?
En voor de mensen die intypen UTFS wil ik eerst even zeggen dat ik al gezocht heb, alleen stond er niets interresants voor mij bij.
w00t