Ik heb veel problemen gelezen over SB Live kaarten. De drivers werkten vaak niet goed en updates waren nog slechter enzo.
Nu heb ik daar ook een probleem mee, maar volgens mij is het niet de kaart of de drivers.
Ik heb tijdens het afspelen van een MP3 in Winamp(2.76) om de paar seconden een kraak erin zitten. Ik dacht dat het aan de drivers lag, maar gisteren merkte ik het volgende op.
Zodra er zo'n knarsende kraak voorbij komt, zie ik het oranje lampje van mijn PC(Aopen) snel oplichten, en hoor ik de schijf licht ratelen. Het lijkt alsof hij dan snel moet laden. Het is niet erg goed te horen, maar als je erop gaat letten dan gaat het wel irriteren.
Ligt het dan aan mijn harde schijf(IBM 60GXP) of zijn het toch de drivers?
Kan het eventueel zijn dat mijn draden in de kast niet goed zijn aangesloten?
Alle details:
- WinXP Pro
- SB Live 5.1 Retail
- IBM Deskstar 60GXP 60Gb
- Winamp 2.76
- Aopen HX 08, 300Watt
- Asus A7V
Nu heb ik daar ook een probleem mee, maar volgens mij is het niet de kaart of de drivers.
Ik heb tijdens het afspelen van een MP3 in Winamp(2.76) om de paar seconden een kraak erin zitten. Ik dacht dat het aan de drivers lag, maar gisteren merkte ik het volgende op.
Zodra er zo'n knarsende kraak voorbij komt, zie ik het oranje lampje van mijn PC(Aopen) snel oplichten, en hoor ik de schijf licht ratelen. Het lijkt alsof hij dan snel moet laden. Het is niet erg goed te horen, maar als je erop gaat letten dan gaat het wel irriteren.
Ligt het dan aan mijn harde schijf(IBM 60GXP) of zijn het toch de drivers?
Kan het eventueel zijn dat mijn draden in de kast niet goed zijn aangesloten?
Alle details:
- WinXP Pro
- SB Live 5.1 Retail
- IBM Deskstar 60GXP 60Gb
- Winamp 2.76
- Aopen HX 08, 300Watt
- Asus A7V
-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-