OPROEP Tweakers naar Kassa (op TV!)

Pagina: 1
Acties:
  • 126 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• zwahiel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-08 15:01

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

Topicstarter
DRINGEND!

ER IS NOG EEN PLAATS VOOR DE UITZENDING VAN KASSA VAN VANAVOND, DUS WIE KAN ER MEE!?

MAILEN MOET DUS NU NAAR ZWAHIEL@XS4ALL.NL

HET HEEFT HAAST, WANT IK WIL GAAN, MAAR IK GA DUS NIET ALLEEN!

HET GAAT OVER DE DISCUSSIE RONDOM MXSTREAM VAN KPN-TELECOM.

DIT IS ONZE KANS, LATEN WE DIE DUS GRIJPEN!

o admins, ik weet ik schreeuw hier heel hard, maar da's nodig!!! Gezien de ontwikkelingen en tijdsdruk, ik moet als ik mee ga namelijk om 16.02 een trein halen naar Hilverdorp!

meer info zwahiel@xs4all.nl

SPOEDDDDDD!!!!!!!!!!

Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020

Verwijderd

Op zaterdag 12 januari 2002 15:44 schreef zwahiel het volgende:
DRINGEND!

ER IS NOG EEN PLAATS VOOR DE UITZENDING VAN KASSA VAN VANAVOND, DUS WIE KAN ER MEE!?

MAILEN MOET DUS NU NAAR ZWAHIEL@XS4ALL.NL

HET HEEFT HAAST, WANT IK WIL GAAN, MAAR IK GA DUS NIET ALLEEN!

HET GAAT OVER DE DISCUSSIE RONDOM MXSTREAM VAN KPN-TELECOM.

DIT IS ONZE KANS, LATEN WE DIE DUS GRIJPEN!

o admins, ik weet ik schreeuw hier heel hard, maar da's nodig!!! Gezien de ontwikkelingen en tijdsdruk, ik moet als ik mee ga namelijk om 16.02 een trein halen naar Hilverdorp!

meer info zwahiel@xs4all.nl

SPOEDDDDDD!!!!!!!!!!
Wel een grote mond, maar je hebt wel iemand nodig om je handje vast te houden :)

Verwijderd

Komt ie nou mee :+

Nee sorry, ik had wel mee gewild, echt.. maar tis wel een beetje kortdag :?

Verwijderd

Wel een grote mond, maar je hebt wel iemand nodig om je handje vast te houden
Hee kap eens met Flamen.

• zwahiel

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

Topicstarter
Op zaterdag 12 januari 2002 15:47 schreef CheS het volgende:

[..]

Wel een grote mond, maar je hebt wel iemand nodig om je handje vast te houden :)
Ik ga gewoon niet alleen daar heen, het is 2 uur reizen voor mij en daar alleen alles en iedereen te vertegenwoordigen is niet voor mij weggelegd!

RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
haha, over 5 menuten al..
denk dat je alleen zal moeten gaan dan. :D

🌞🍃

Verwijderd

Op zaterdag 12 januari 2002 15:48 schreef Tuxus het volgende:

[..]

Hee kap eens met Flamen.
Was niet persoonlijk tegen zwahiel bedoeld.....

Heb je de topic wel helemaal doorgelezen dan [topic=370693/1/25]

Staat vol met tweakers die het allemaal wel effies willen vertellen en mailen en bellen.

Nu kan je het persoonlijk doen en dan is ineens iedereen te laf.

En dan wil je mij vertellen dat IK zit te FLAMEN... puber

• Pc123
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12:00
Hoe laat kom je op TV, dan zal ik ff kijken. Sorry, ik ga niet mee, ik snap dat je t misschien een beetje eng vind op TV te komen maar je moet gewoon een goed verhaal bedenken, dat lukt best! Gewoon een paar keertjes oefenen en ze zullen je daar vast wel helpen met het bedenken van een goed verhaaltje voor de uitzending.

Suc6!

• P.B.
  • Niet online
* P.B. vertrekt nu

• zwahiel

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

Topicstarter
Op zaterdag 12 januari 2002 16:03 schreef prenobe het volgende:
* zwahiel vertrekt nu
Meerdere aansluitingen, over 20 mins nog eentje, maar dan kom ik 15 mins later... :(

Verwijderd

Op zaterdag 12 januari 2002 15:59 schreef CheS het volgende:

[..]

Staat vol met tweakers die het allemaal wel effies willen vertellen en mailen en bellen.

Ga jij eigenlijk heen, want jij bent tot nu toe altijd opgekomen voor KPN.
Het zou best wel een interesante discussie kunnen worden als tegenstanders en voorstanders/neutrale mensen aan het woord worden gelaten.

Verwijderd

hoe laat komt Kassa op TV? (ben beetje lui :z )

Verwijderd

Op zaterdag 12 januari 2002 16:13 schreef Slizer het volgende:
hoe laat komt Kassa op TV? (ben beetje lui :z )
Nederland 3 om 19:00 uur <Live>

• Pc123
Op zaterdag 12 januari 2002 16:07 schreef zwahiel het volgende:

[..]

Meerdere aansluitingen, over 20 mins nog eentje, maar dan kom ik 15 mins later... :(
Ga je echt niet als je alleen moet? Er moet toch iemand een goed verhaal houden op tv, dat moet toch wel lukken !

Verwijderd

Op zaterdag 12 januari 2002 16:08 schreef Devil_2000 het volgende:

[..]

Ga jij eigenlijk heen, want jij bent tot nu toe altijd opgekomen voor KPN.
Het zou best wel een interesante discussie kunnen worden als tegenstanders en voorstanders/neutrale mensen aan het woord worden gelaten.
Ik moet als KPN'r ook gewoon meer betalen en ben daar ook niet blij mee, maar vind heel veel discussies die hier onstaan nergens over gaan.

En je hebt pas een discussie als je voor en tegenstanders hebt, nu lees ik 1000 berichten die allemaal identiek zijn.

Ik heb al meer dan een jaar plezier van mijn lijntje en geen problemen gehad, als dat zo blijft heb ik die 5 euro ( waar praten we over ) daar wel voor over.

Er zijn ook zoveel dingen waar we ons niet druk om maken zoals: huurverhoging, afvalstoffenheffing, water, electriciteit, en nog veel meer en dit gebeurd elk jaar.

Maar ik denk ook dat de meeste van jullie nog niet zo lang in het leven staan, is een geluk want dan hoef je je eigen alleen nog maar druk te maken over KPN. Want je pc en internet zijn je leven........

Verwijderd

Maar ik denk ook dat de meeste van jullie nog niet zo lang in het leven staan, is een geluk want dan hoef je je eigen alleen nog maar druk te maken over KPN. Want je pc en internet zijn je leven........
Beetje een vreemde uitspaak vindt ik dit, de manier waarop de prijsverhoging is doorgevoerd is belachelijk.

Ik geloof niet dat jij het normaal vindt als KPN een prijsverhoging doorvoert binnen 3/4 week.

Dit heeft niets met levenservaring te maken, de manier waarop het is gebeurt deugd niet en dat vindt jij ook als je heel eerlijk bent.

Als je notabene maandag avond opbelt om te vragen of de geruchten waar zijn en er wordt dan doodleuk gezegd "nee meneer er is niets waar van een abbo verhoging, de afdeling die zich bezig houdt met de financiën en mijn manager weten van niets" en je leest een dag later op de site dat het waar is dan voel jij je echt goed genomen.

Dit is één van de argumenten waarom de mensen zo boos zijn, naja dit heb jij al kunnen lezen in het grote ADSL Mxstream topic.

Verwijderd

Op zaterdag 12 januari 2002 16:36 schreef Devil_2000 het volgende:

[..]

Beetje een vreemde uitspaak vindt ik dit, de manier waarop de prijsverhoging is doorgevoerd is belachelijk.

Ik geloof niet dat jij het normaal vindt als KPN een prijsverhoging doorvoert binnen 3/4 week.

Dit heeft niets met levenservaring te maken, de manier waarop het is gebeurt deugd niet en dat vindt jij ook als je heel eerlijk bent.

Als je notabene maandag avond opbelt om te vragen of de geruchten waar zijn en er wordt dan doodleuk gezegd "nee meneer er is niets waar, de afdeling die zich bezig houdt met de financiën en mijn manager weten van niets" en je leest een dag later op de site dat het waar is dan voel jij je echt goed genomen.

Dit is één van de argumenten waarom de mensen zo boos zijn, naja dit heb jij al kunnen lezen in het grote ADSL Mxstream topic.
De prijsverhoging is al sinds 02-01-2002 bekend bij de ISP's die gebruik maken van Mxstream.
Een prijsverhoging invoeren is nooit leuk voor onze portemonee, ook de mijne niet. Maar het mag nou eenmaal op deze manier.

Uit de post van Avk
Het veel geprezen Cistron heeft een 512/128 abbo voor EUR 53,- max 10 gig
Mxstream straks dus ook 512/128 voor EUR 50,-

Dus zo duur is het ook niet toch..

• SvMp
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Op zaterdag 12 januari 2002 16:44 schreef CheS het volgende:

[..]

De prijsverhoging is al sinds 02-01-2002 bekend bij de ISP's die gebruik maken van Mxstream.
Een prijsverhoging invoeren is nooit leuk voor onze portemonee, ook de mijne niet. Maar het mag nou eenmaal op deze manier.

Uit de post van Avk

In Scandinavie kun je voor de helft van dat geld een 10 mbit lijntje nemen |:(
De overheid moet eens wat aan die uitzuigerij doen!

Zwahiel: Ik had best met je mee gewild. Had het dan eerder gezegd |:(
Ik wil die KPN-eikels best zeggen waar het op staat ook op TV.
Vanuit Leeuwarden is het zo'n 2 uren reizen naar Hilversum.
Iemand heeft dus nu nog een kwartier om mij het nummer van Kassa of Zwahiel gegeven.

Verwijderd

Uhhhhm, het is zo:
Het veel geprezen Cistron heeft een 512/256 abbo voor EUR 53,- max 10 gig

En bij bvb Tiscali heb je ook 512/256 voor €45 per maand

Is bekend of Zwahiel nog is gegaan?
Hier staat nog iemand die wel mee wil:
[topic=370693/35/25]
Hoewel ik bang ben dat het te laat is

Verwijderd

Op zaterdag 12 januari 2002 16:44 schreef CheS het volgende:

[..]

Het is idd niet leuk een prijsverhoging.

Misschien mag het maar het is zeker niet netjes om zo kort van te voren een prijsverhoging door te voeren.
Dit is uiteraard één van de redenen waarom de Consumentenbond, HCCNet in actie komen.
Uit de post van Avk
Mxstream straks dus ook 512/256 voor EUR 50,-

Cistron is dus wel een stuk sneller geworden, de upload is verhoogd van 128 naar 256 kB/s.

Ik blijf waarschijnlijk nog even bij KPN omdat de centrales nog niet helemaal zijn aangepast [week 6 in planning], maar daarna stap ik ook over naar een andere provider.

Het is gewoon de manier waarop dit allemaal is gebeurt wat mij niet lekker zit.

Verwijderd

Op zaterdag 12 januari 2002 16:48 schreef svdmeer het volgende:

[..]

In Scandinavie kun je voor de helft van dat geld een 10 mbit lijntje nemen |:(
De overheid moet eens wat aan die uitzuigerij doen!

Geef eens wat voorbeelden dan ?????

Zwahiel: Ik had best met je mee gewild. Had het dan eerder gezegd |:(
Ik wil die KPN-eikels best zeggen waar het op staat ook op TV.
Vanuit Leeuwarden is het zo'n 2 uren reizen naar Hilversum.
Iemand heeft dus nu nog een kwartier om mij het nummer van Kassa of Zwahiel gegeven.
Er zullen er straks wel meer zijn die graag hadden meegewild.

• zwahiel

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

Topicstarter
* zwahiel is niet meer gegaan!

Maar ik heb net vernomen dat VincentB wel gegaan is, dus ik hoop dat ze hem vanavond aan het woord laten!
Zodat ie een goed woordje doet...

Waarom ben ik niet meer gegaan?
Nou heel simpel, doordat ik net mijn trein gemist had, moest ik dus wachten op een andere aansluiting. Ik heb gebeld met Hilverdorp, het Mediapark, maar daar zeiden ze me dat ik echt om 18.00 daar moest zijn, ik zou anders om 18.30 ~ 18.40 aankomen.
Dat vonden ze echt te laat! :(

Misschien zouden ze me nog bellen voor in de uitzending, maar daar moest nog even overleg over gepleegd worden.

Thumbs up 4 VincentB

• ImPrEzA
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 27-05 07:51

ImPrEzA

</breezah> Impreza

Ik KIJK zometeen wel even naar Ned. 3 :) ik heb zelf toch geen MxStream dus mee hoef(de) ik ook niet...

Blackbird singing in the dead of night, take these broken wings and learn to fly... all your life... you were only waiting for this moment to be free. ][ Wanna fight for human rights? www.amnesty.nl

• zwahiel

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

Topicstarter
Op zaterdag 12 januari 2002 18:52 schreef ImPrEzA het volgende:
Ik KIJK zometeen wel even naar Ned. 3 :) ik heb zelf toch geen MxStream dus mee hoef(de) ik ook niet...
Wat d8 je dat ik dadelijk ga doen?
Ik ga zekerz kijken hoor! ;) >:) Ik wil VincentB wel kont zien schoppen hoor!

Ik hoop dat het volgende week nog door gaat, want dan heb ik tenminste een rit, samen met een andere Tweaker die dan wel wil gaan! ;)

• Hazzz-E
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-09-2025

Hazzz-E

Que?

het begint

• ImPrEzA

ImPrEzA

</breezah> Impreza

Is Peter Jongma Tweaker?

Blackbird singing in the dead of night, take these broken wings and learn to fly... all your life... you were only waiting for this moment to be free. ][ Wanna fight for human rights? www.amnesty.nl

• Pc123
Het is net afgelopen, ik heb t niet helemaal gezien, is er nog een tweaker op tv geweest?

Verwijderd

Wat een uitspraak, alle ADSL Mxstream gebruikers moeten als de prijsverhoging niet wordt gestopt hun abbo opzeggen, wat een uitspraak zeg

Verwijderd

Poepoe, het was zeker spannend!
Iets nieuws kwam niet aan bod, sterker nog, kassa omschreef niet alles zoals het is. (bijv. kosten terug voor modem geldt alleen voor gebruikers die minder dan een jaar het contract hebt liggen).

Nee, ik was niet onder de indruk!

Verwijderd

Waarvoor gaat een ISP eigenlijk aan haar leden doorgeven dat ze het abo moeten beëindigen als KPN de prijsverhoging doorvoert?
Zo zijn ze zelf toch ook de leden kwijt.

Maarja, ik zal het wel verkeerd hebben.

• -Stef-
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-08 12:48

-Stef-

Slainthe!

Maar dat was uiteraard te verwachten. Kassa brengt dan ook geen nieuws maar stelt zaken aan de kaak zodat het grote (niet ingewijde) publiek op de hoogte wordt gesteld.

Yamaha - Chario - MJ Acoustics - Squeezebox - Trends Audio - Beresford

• ImPrEzA

ImPrEzA

</breezah> Impreza

Op zaterdag 12 januari 2002 19:21 schreef awesdorp het volgende:
Waarvoor gaat een ISP eigenlijk aan haar leden doorgeven dat ze het abo moeten beëindigen als KPN de prijsverhoging doorvoert?
Zo zijn ze zelf toch ook de leden kwijt.

Maarja, ik zal het wel verkeerd hebben.
Je bedoelt zeker HCCNet? Dat is wel even wat anders dan de HCC zelf. HCCNet is mede van KPN, dus staat grotendeels los van de HCC.

Of bedoel je dat niet?

Verwijderd

Op zaterdag 12 januari 2002 19:22 schreef -Stef- het volgende:
Maar dat was uiteraard te verwachten. Kassa brengt dan ook geen nieuws maar stelt zaken aan de kaak zodat het grote (niet ingewijde) publiek op de hoogte wordt gesteld.
Ja, maar vertel het dan goed! Raar trouwens dat ze stellen dat mensen niets hebben aan een hogere upstream. Kennelijk doelen ze hier op mensen die geen server hebben/nodig vinden.
Mensen houden van grote emails sturen met filmpjes etc, lijkt me dan ook wel handig...

Maarja, wie zijn wij ;-)

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Wat ik nou zat te denken: als ADSL nou niet full-duplex is, moet ie bij het downloaden ook gebruik maken va je upload toch? Gaat de dl-snelheid dan ook niet omhoog? Of heb ik het nou bij het verkeerde eind?

Verwijderd

Op zaterdag 12 januari 2002 19:23 schreef ImPrEzA het volgende:

[..]

Je bedoelt zeker HCCNet? Dat is wel even wat anders dan de HCC zelf. HCCNet is mede van KPN, dus staat grotendeels los van de HCC.

Of bedoel je dat niet?
Waar blijft Planet dan met de standaard brieven ? >:)

Verwijderd

Op zaterdag 12 januari 2002 19:24 schreef J0YR1D3R het volgende:
Wat ik nou zat te denken: als ADSL nou niet full-duplex is, moet ie bij het downloaden ook gebruik maken va je upload toch? Gaat de dl-snelheid dan ook niet omhoog? Of heb ik het nou bij het verkeerde eind?
Sterker nog, als je gaat downloaden, zakt je upload in elkaar, en andersom ook en dat is zo verdomd irritant van ADSL. Tijd voor SDSL, want als je nu een server op je ADSL lijntje zet, en men gaat bij je downloaden (dus upload), kun jij moeilijker downloaden.

Maar de down, zal niet omhoog gaan.

• J0YR1D3R
  • Niet online
Op zaterdag 12 januari 2002 19:28 schreef awesdorp het volgende:

[..]

Sterker nog, als je gaat downloaden, zakt je upload in elkaar, en andersom ook en dat is zo verdomd irritant van ADSL. Tijd voor SDSL, want als je nu een server op je ADSL lijntje zet, en men gaat bij je downloaden (dus upload), kun jij moeilijker downloaden.

Hmm, wist wel dat als je met 6 k/s aan het uploaden bent bijna geen dl meer hebt. Maar andersom niet. En over die brieven van Planet, ik wacht daar ook op, ik vind ze niet echt actief, tijd voor actie :?

Verwijderd

Op zaterdag 12 januari 2002 19:28 schreef awesdorp het volgende:

[..]

Ik ben op zich wel blij dat de upload is verhoogd, 64 kB/s is gewoon erg matig.

Downstream is uiteraard erg belangrijk maar het probleem is dat wanneer KPN de downstream verhoogd dat de andere providers dan eigenlijk moeten volgen.
Want Cistron, Luna, Demon en ga zo maar door bieden allemaal een 512 abbo aan en dan vraag ik mij echt af of de prijs wel hetzelfde blijft.

Als je ziet dat je voor 1024 ongeveer +150 piek betaald dan kan je denk ik wel voorstellen dat wanneer het 512 abbo sneller wordt gemaakt dat de prijs mogelijk ook zal stijgen.

Het is een leuke uitspraak om de downstream te verhogen, maar ik zet grote vraagtekens bij het feit of dit wel kan voor het bedrag wat je nu voor 512 betaald.

Ik ben dus wel tevreden met een hogere upload.
En over die brieven van Planet, ik wacht daar ook op, ik vind ze niet echt actief, tijd voor actie
Planet is dikke vriendjes met KPN, dus ik denk echt niet dat hun een standaard brief gaan maken.

• J0YR1D3R
  • Niet online
Het gaat er mij vooral om dat je geen tikken meer hebt, die 53 k/s vind ik zelf genoeg.

Verwijderd

Eigenlijk komt het ons wel uit, de aktie van KPN. Zijn wij dadelijk van Planet Internet af, want dat is zo'n zuig provider.
Poorten, zonder ook maar iets mede te delen, afsluiten en je in de gaten houden of je virussen hebt op je webserver.

Nee, geen lolletje dat Planet.

En inderdaad, ze zijn bagger langzaam. Maar aan de andere kant, weten ze altijd weer het laatste nieuws te geven uit de wereld. Tweakers heeft regelmatig een linkje naar Planet nieuws. Ze moeten eens minder aan secundaire processen doen, maarja....het ging over Kassa, niet planet :D

Verwijderd

hmm ik heb het net gemist

dacht er net 5 minuten geleden aan :(

• ImPrEzA

ImPrEzA

</breezah> Impreza

Op zaterdag 12 januari 2002 19:35 schreef Devil_2000 het volgende:

[..]

Planet is dikke vriendjes met KPN, dus ik denk echt niet dat hun een standaard brief gaan maken.
Planet is van KPN... |:(

• TheVMaster
  • Laatst online: 15-08 21:10

TheVMaster

Moderator WOS
Op zaterdag 12 januari 2002 19:23 schreef ImPrEzA het volgende:

[..]

Of bedoel je dat niet?
Hmm..hccnet van KPN!?!?! Sinds wanneer?!?! GRMBL als dat waar is stap ik vandaag nog op!!

DiscVault - Beheer je fysieke schijvencollectie | Beschikbaar als Self-Hosted, iOS (ook TestFlight) en Android (beta).

• DJTimo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-08 09:58

DJTimo

Cuyoapart.mza

Op zaterdag 12 januari 2002 19:36 schreef J0YR1D3R het volgende:
Het gaat er mij vooral om dat je geen tikken meer hebt, die 53 k/s vind ik zelf genoeg.
Precies! Als ik een div* download (ssttt, niet doorvertellen hoor!) maakt het mij niet uit offie nou met 55 of met 110 kbytes/sec wordt neergeladen. Uiteindelijk komt hij toch wel aan. Maar als de upload word verhoogd kan ik tenminste een klein beetje fatsoenlijk mijn ftp servertje laten draaien zonder dat ik mezelf in de vingers snijd en al mijn upstream 'kwijt raak' aan mijn clients.

vakantiewonng huren in Mendoza? www.airbnb.com/h/cuyoapartmza

Verwijderd

Op zaterdag 12 januari 2002 19:39 schreef ImPrEzA het volgende:

[..]

Planet is van KPN... |:(
IDD, jammer dat Planet geen XS4ALL is :(

Verwijderd

Op zaterdag 12 januari 2002 19:38 schreef isdnsux het volgende:
hmm ik heb het net gemist

dacht er net 5 minuten geleden aan :(
http://www.omroep.nl/vara/consumenten

Even wachten totdat ie er bij komt : http://info.omroep.nl/vara?nav=wutwCsHzGHHsIfI

• J0YR1D3R
  • Niet online
Op zaterdag 12 januari 2002 19:42 schreef DJTimo het volgende:

[..]

Precies! Als ik een div* download (ssttt, niet doorvertellen hoor!) maakt het mij niet uit offie nou met 55 of met 110 kbytes/sec wordt neergeladen. Uiteindelijk komt hij toch wel aan. Maar als de upload word verhoogd kan ik tenminste een klein beetje fatsoenlijk mijn ftp servertje laten draaien zonder dat ik mezelf in de vingers snijd en al mijn upstream 'kwijt raak' aan mijn clients.
En nu kan ik misschien ook eens fatsoenlijk edonkeyen.

• jakobian
  • Laatst online: 12-08 15:24
Is xs4all ook niet gedeeltelijk van kpn ?

Vetterdetet

• MediaZoo
  • Laatst online: 09:59
Op zaterdag 12 januari 2002 19:46 schreef jakobian het volgende:
Is xs4all ook niet gedeeltelijk van kpn ?
klopt

Verwijderd

Op zaterdag 12 januari 2002 19:48 schreef Weps het volgende:

[..]

klopt
niet gedeeltelijk helemaal maar ze mogen wel als zelfstandig opereren

Verwijderd

Planet van KPN. Euhm ik dacht het niet. Kan ik dat ergens nalezen, want anders heb ik me vergist in provider keuze.

• Pc123
Planet is idd van KPN.

Maar wat maakt het uit als het prima werkt en de prijzen hetzelfde zijn, waarom zou je dan iets anders nemen als het helemaal niet beter is. Het gaat erom of je een snelle en stabiele verbinding hebt met goeie service en als een KPN provider (xs4all of planet) dat levert dan ben je wel erg stom bezig om iets anders te nemen omdat je KPN haat.

Verwijderd

[quote]Op zaterdag 12 januari 2002 16:48 schreef svdmeer het volgende:

Hier ben ik nou helemaal mee eens! >:)
Met de aankoop van mijn pc heb ik zo'n beetje 1000 gulden (euh... ongeveer 450 euro?) BTW betaald!!!! Wanneer zie ik hier eens iets voor terug? :(

Verwijderd

Nee ik bedoelde het niet zo. Ik sta er alleen van te kijekn dat Planet van KPN is. Ik dacht altijd dat XS4all het lieverdje van de klas was bij KPN :)

• Pc123
Nee dat is planet, xs4all gaat ook zaken doen met bbned >:)

Verwijderd

Dat is mooi voor de xs4all abonees :)

• Kev0867
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-12-2020
ja maar niet voor planet abonnees..

• ImPrEzA

ImPrEzA

</breezah> Impreza

KPN Telecom is (gedeeltelijk) eigenaar van de volgende providers (missen er nog wat?):

- Planet Internet
- XS4All
- Het Net
- HCCNet

Volgens mij zijn dat ze. HCCNet ook:

T.Net: KPN neemt 70% aandeel in HCCNet

En nog enkele quotes:
In Planet Multimedia van 31 juli staat het volgende:
HCC heeft een provider, HCCnet, die eigendom is van KPN Telecom.
http://www.planet.nl/multimedia2/0,1674,101_1499_150241,00.html
In Adformatie van 13 juli 2001 staat:
HCCnet, een internetprovider voor de Nederlandse ict-consument, is een joint venture van KPN en HCC, een vereniging van computergebruikers in Nederland.
http://www.adformatie.nl/nieuws/Nieuws2001-07-13.html
In de HCCNet Nieuwsbrief van 3 maart 2000 staat:
De HCC gaat in samenwerking met KPN HCCnet verder uitbouwen. We gaan voluit samenwerken om van HCCnet een echte virtuele gemeenschap te maken. Om dit te bewerkstelligen heeft de HCC samen met KPN een joint venture opgericht. Daarin krijgt KPN 70 procent van de aandelen, terwijl de overige 30 procent eigendom blijft van de HCC. KPN wil door middel van deze strategische alliantie HCCnet versterken en verder uitbouwen in Europa.
HCCnet is een jaar geleden opgericht om een echte virtuele gemeenschap te worden. Aangezien er in Internetland grote bedragen nodig zijn om een nog betere community te bouwen, heeft de HCC naar een partner gezocht die geÔnteresseerd was in het gezamenlijk verder ontwikkelen van HCCnet. En die heeft de HCC gevonden in KPN.
Alhoewel er elders in de pers fictieve astronomische bedragen genoemd worden, is het de HCC niet om het geld te doen. Zo investeert de HCC het geldbedrag dat de verkoop heeft opgeleverd in het ontwikkelen van nog meer inhoud op HCCnet, samen met de gebruikers van HCCnet. Ook zal er geld gestoken worden in de naamsbekendheid van HCCnet.
Belangrijk is verder dat er voor de gebruiker niets verandert. HCCnet blijft onder dezelfde voorwaarden Internet aanbieden, waarbij de privacy van de gebruiker een groot goed is.
http://www.hccnet.nl/info/nieuwsbrief/2000/nieuwsbrief9.txt

dat lijkt me wel zeer betrouwbare bron die laatste :P

Ik hoop dat hiermee vragen als "Is HCCNet van KPN?" en "ik wist niet dat Planet ook van KPN was" beantwoord zijn

edit:
woei, 201ste post alweer

Verwijderd

Op zaterdag 12 januari 2002 15:59 schreef CheS het volgende:

[..]

Ches, de KPN-er.
jee man, gefrustreerde gozer, ga aub de hielen likken van je directie sukkel.
dat je t werkelijk opneemt voor je eigen bedrijf wil alleen maar zeggen hoe naief je bent.
Bijna elk groot bedrijf is tegenwoordig door en door verrot qua mentaliteit en het algemene zakendoen.
het gaat maar om 1 ding: hoe worden een paar mensen gruwelijk rijk over de ruggen van andere mensen.

Verwijderd

Op zondag 13 januari 2002 13:30 schreef visch het volgende:

[..]

Ches, de KPN-er.
jee man, gefrustreerde gozer, ga aub de hielen likken van je directie sukkel.
dat je t werkelijk opneemt voor je eigen bedrijf wil alleen maar zeggen hoe naief je bent.
Bijna elk groot bedrijf is tegenwoordig door en door verrot qua mentaliteit en het algemene zakendoen.
het gaat maar om 1 ding: hoe worden een paar mensen gruwelijk rijk over de ruggen van andere mensen.
En ben je nou opgelucht.
Grote jongen hoor, je kan al aardig mee discuseren.....

Verwijderd

Op zondag 13 januari 2002 13:35 schreef CheS het volgende:

[..]

En ben je nou opgelucht.
Grote jongen hoor, je kan al aardig mee discuseren.....
idd, een grotere jongen dan jij ben ik zeker :)
je bent echt een naieve gozer, een nerd noemt men dat wel, die zijn eigen bedrijf een beetje zit te verdedigen.
man wordt wakker.............

Verwijderd

visch: you've got mail.
Voorwaarde voor een fatsoenlijke discussie is, dat je je discussiepartner respecteert en alleen zijn argumenten aanvalt, niet hem/haar zelf.
Graag weer normaal verder.

Verwijderd

Op zondag 13 januari 2002 13:42 schreef visch het volgende:

[..]

idd, een grotere jongen dan jij ben ik zeker :)
je bent echt een naieve gozer, een nerd noemt men dat wel, die zijn eigen bedrijf een beetje zit te verdedigen.
man wordt wakker.............
Het gaat er meer om dat jij zonder ook maar een van de topics te hebben gelezen, mij verwijt dat ik het bedrijf waarvoor ik werk verdedig zonder ook maar een zinnig argument van jou zelf. Je wilt alleen meedoen met de massa en het anti KPN gebeuren.

Je had dan waarschijnlijk ook gelezen dat ik er ook niet gelukkig mee ben dat ik 5 euro meer moet betalen, maar ik heb mxstream al meer dan een jaar en zelden of nooit een probleem gehad. Dan heb ik het er wel voor over en de 64 Kbits/sec extra upstream is dan ook mooi meegenomen.

Ik heb tenminste me eigen mening..........

• Arnout
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 04-08 22:42
Hé ik werk ook bij KPN. :9

Nog commentaar?

Ik heb die prijsverhoging bedacht

• J0YR1D3R
  • Niet online
Op zondag 13 januari 2002 13:59 schreef MetHod het volgende:
Hé ik werk ook bij KPN. :9

Nog commentaar?