Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

OPROEP Tweakers uitgenodigd voor Kassa

Pagina: 1
Acties:
  • 52 views sinds 30-01-2008

• zwahiel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:23

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

Topicstarter
DRINGEND!

ER IS NOG EEN PLAATS VOOR DE UITZENDING VAN KASSA VAN VANAVOND, DUS WIE KAN ER MEE!?

MAILEN MOET DUS NU NAAR ZWAHIEL@XS4ALL.NL

HET HEEFT HAAST, WANT IK WIL GAAN, MAAR IK GA DUS NIET ALLEEN!

HET GAAT OVER DE DISCUSSIE RONDOM MXSTREAM VAN KPN-TELECOM.

DIT IS ONZE KANS, LATEN WE DIE DUS GRIJPEN!

o admins, ik weet ik schreeuw hier heel hard, maar da's nodig!!! Gezien de ontwikkelingen en tijdsdruk, ik moet als ik mee ga namelijk om 16.02 een trein halen naar Hilverdorp!

meer info zwahiel@xs4all.nl

SPOEDDDDDD!!!!!!!!!!

Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020

• Garfield|IA
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Goede oproep, ik zou graag meegaan maar helaas kan ik niet. ;(

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

nee.. sorry.. heb een basketballwedstrijd..

• Engineer
  • Laatst online: 03-07 23:56

Engineer

Software

* Engineer niet gezien

Verwijderd

Zwahiel: als je de tijd hebt .. zeg dan ook iets over @home.

Die hebben namelijk de prijs met 11,2% verhoogd. Da's meer dan de 11% van ADSL. Maar dat heeft dus echt geen media-aandacht gehad om van te spreken.

Dat vind ik erg krom, en dat mag ook gehoord worden imo.
Gebruikers @Home boos op Consumentenbond
Originele tekst op: Webwereld.nl

12/01/02; De gebruikersgroep van kabelprovider @Home is verbaasd dat de Consumentenbond niets doet met de klachten naar aanleiding van de prijsverhoging van @Home.

Met name het optreden van de Consumentenbond steekt de gebruikersgroep. "Uiterst curieus vinden wij het dat de Consumentenbond zo selectief de belangen van de internetconsument behartigt", aldus Troubles@Home. De belangengroep heeft hierover dan ook een brief gestuurd naar de Consumentenbond.

Verschillende leden van de gebruikersgroep hebben hun klacht over de prijsverhoging van @Home naar de Consumentenbond gestuurd. Uit de correspondentie van deze individuele abonnees met de Consumentenbond maakt Troubles@Home op dat de Consumentenbond van mening is dat @Home de eigen tarieven mag bepalen. Dit omdat er genoeg concurrentie zou zijn. Selectieve verontwaardiging

In eerste instantie zag de Consumentenbond ook niet zoveel problemen in het feit dat KPN zijn Mxstream-tarieven per verhoogt. Ook hier woog het argument dat het bedrijf de eigen tarieven mag bepalen omdat er voldoende concurrentie zou zijn, het zwaarst. Pas later ageerde de bond tegen KPN.

Het argument hierbij is dat mensen grote bedragen hebben neergeteld voor de aansluitkosten, waardoor ze in een soort fuik zijn terecht gekomen als de prijzen omhoog gaan. "Al die argumenten van de Consumentenbond gelden naar onze mening ook voor de kabelprovider Essent@Home en wij begrijpen dan ook niet waarom de Consumentenbond zich daar niet druk over maakt", aldus Troubles@Home.

Vanuit het perspectief van de consument gezien gaat het bij de verhoging van het maandelijkse totaalbedrag voor ADSL-internet (Mxstream plus het abonnement bij de provider) om een verhoging van 11 procent. Dit is dus iets minder dan de verhoging voor kabelinternet van @Home (11,3 procent).

• Bolk
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

* Bolk bolk niet van de partij

Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.

• zwahiel

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

Topicstarter
Op zaterdag 12 januari 2002 15:46 schreef hdd het volgende:
* zwahiel niet gezien
Kom nou mensen, nu kan het eindelijk, komt of kan er niemand!?!?!?!?!?!?!?!?!!??

Zo'n grote reactie stromen op GoT en nu hebben we de kans, dus kom op mensen!

RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020

• zwahiel

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

Topicstarter
Op zaterdag 12 januari 2002 15:47 schreef HlpDsK het volgende:

Die hebben namelijk de prijs met 11,2% verhoogd. Da's meer dan de 11% van ADSL. Maar dat heeft dus echt geen media-aandacht gehad om van te spreken.

IK GA NIET ALLEEN!

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Op zaterdag 12 januari 2002 15:47 schreef HlpDsK het volgende:

Idd. Strak plan..

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Op zaterdag 12 januari 2002 15:48 schreef zwahiel het volgende:

[..]

IK GA NIET ALLEEN!
wanneer? hoelaat? plaats?

• Garfield|IA
  • Niet online
ik moet als ik mee ga namelijk om 16.02 een trein halen naar Hilverdorp!
Dit ligt in Hilversum ofzo ? volgens mij is dat niet te doen als je in Groningen woont.

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Op zaterdag 12 januari 2002 15:50 schreef Devil_2000 het volgende:

[..]

Dit ligt in Hilversum ofzo ? volgens mij is dat niet te doen als je in Groningen woont.
die trein gaat over 10 minuten. Ik denk niet dat ik dat nog haal ;)

• zwahiel

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

Topicstarter
Op zaterdag 12 januari 2002 15:49 schreef bolk het volgende:

[..]

wanneer? hoelaat? plaats?
je bent gemaild, bel maar ik ga een trein pakken!

als je het haald, callen plz!

• Garfield|IA
  • Niet online
Op zaterdag 12 januari 2002 15:52 schreef bolk het volgende:

[..]

die trein gaat over 10 minuten. Ik denk niet dat ik dat nog haal ;)
Het ligt eraan hoe laat je bij Kassa moet zijn, als de uitzending om 6 uur wordt opgenomen dan kan je het idd vergeten want dat haal je niet.

Verwijderd

Ik denk dat je je oproep echt te laat hebt gezet om serieus iets voor elkaar te krijgen :{

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Op zaterdag 12 januari 2002 15:53 schreef Devil_2000 het volgende:

[..]

Het ligt eraan hoe laat je bij Kassa moet zijn, als de uitzending om 6 uur wordt opgenomen dan kan je het idd vergeten want dat haal je niet.
Vanavond haal ik zeker niet.. als het eerder aangekondigd zou zijn dan had ik het wel gedaan denk ik.

Ik zal zwahiel ff bellen met deze mededeling..

• zwahiel

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

Topicstarter
19.00 wordt ie uitgezonden, live uitzending, heb al gemaild dat ik 10 mins laterz kom!

voor instructies beginnen om 18.00 uur hapje, drankje enzovoorts!

Maar Bolk BELLLENENENEENENENE!!!!!!!!!!!!!

Verwijderd

Nee je moet er om 6 uur zijn dan gaan ze applaus oefenen en alles. Om 7 uur begint het dan live

• mennoo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-11 23:38
Geknipt uit de uitnodiging:

Kassa wordt om 19.00 uur Live uitgezonden vanuit het Actualiteiten- centrum
in Hilversum. U zou dan om 18.00 uur aanwezig moeten

edit:
jullie waren mij al voor

• zwahiel

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

Topicstarter
wie o wie?????? Ik heb nog precies 5 minuten de tijd....!

Verwijderd

Op zaterdag 12 januari 2002 15:58 schreef zwahiel het volgende:
wie o wie?????? Ik heb nog precies 5 minuten de tijd....!
Niet echt handig op deze manier :)

Ik woon wel in Hilversum, maar hier heb ik chello liggen en om er voor jan L*l te gaan zitten heeft ook weinig zin denk ik.

• zwahiel

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

Topicstarter
* zwahiel 's telefoon doet nog nix :( Niemand, mensen kom nou op zeg!

• zwahiel

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

Topicstarter
Op zaterdag 12 januari 2002 16:01 schreef Sinterklaas 82 tm het volgende:

[..]

Niet echt handig op deze manier :)

Ik woon wel in Hilversum, maar hier heb ik chello liggen en om er voor jan L*l te gaan zitten heeft ook weinig zin denk ik.
Ik heb al sinds vanmiddag 14.00 de oproep uitstaan onder een ander draadje, maar er reageerde dus niemand op! :(

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-11 20:43

chem

Reist de wereld rond

zie ook:
http://www.webwereld.nl/nieuws/9775.phtml

en da's voor mij reden genoeg om meer te moeten betalen....

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Verwijderd

wow 12 kb upload. :r

• zwahiel

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

Topicstarter
Op zaterdag 12 januari 2002 16:05 schreef chem het volgende:
zie ook:
http://www.webwereld.nl/nieuws/9775.phtml

en da's voor mij reden genoeg om meer te moeten betalen....
zie ook www.bbnet.nl da's reden genoeg voor mij om over te stappen voor die € 2,- meer (oude prijs van Mxstream gerekend)!

Komt er nou nog iemand of niet?

Verwijderd

Je wist dit toch wel een paar dagen vantevoren?

Om nou in een paar uur zoiets te regelen is niet echt haalbaar.

Erg jammer.

Maar nogmaals: als je het woord krijgt, zeg dan aub iets over het kromme gedoe ..

ADSL = landelijk nieuws en op het journaal
@home : stilzwijgen van de media

Terwijl de argumenten exact gelijk zijn voor ADSL en @home, en @home zelfs meer stijgt dan ADSL :(

• zwahiel

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

Topicstarter
Op zaterdag 12 januari 2002 16:06 schreef HlpDsK het volgende:

Erg jammer.

Maar nogmaals: als je het woord krijgt, zeg dan aub iets over het kromme gedoe ..

Terwijl de argumenten exact gelijk zijn voor ADSL en @home, en @home zelfs meer stijgt dan ADSL :(
kreeg vanmiddag pas de mail, en ik zit niet contstand aan mijn pc, ik doe ook nog wel eens andere dingen... Ik was er ff niet straks! Dus....

• Engineer

Engineer

Software

Op welk net komt dat?

• BigB
  • Niet online
NL3 :)

• Garfield|IA
  • Niet online

[..]
@home was altijd al goedkoper dan Mxstream, tevens is @home een stuk sneller dan Mxstream.
En KPN kondigde wel erg laat aan dat de tarieven omhoog gaan, en de manier waarop het is gebeurt is alles behalve netjes.

Overigens staat op Webwereld een bericht dat de @home gebruikers ook in actie komen.

• Moartn
  • Niet online

Moartn

Team Coco

Erg jammer.

Het probleem met onze @home-problemen is dat de journalisten (die overwegend uit het westen komen), er zelf nix mee te maken hebben. @home word alleen in het noorden en zuiden van het land aangeboden, en MxStream landelijk.

Het klinkt stom, maar zo is het wel met meer dingen... Als ze er in de randstad nix mee te maken hebben, is de berichtgeving gelijk minder...

Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn

Verwijderd

Op zaterdag 12 januari 2002 16:11 schreef Devil_2000 het volgende:

[..]

@home was altijd al goedkoper dan Mxstream, tevens is @home een stuk sneller dan Mxstream.
En KPN kondigde wel erg laat aan dat de tarieven omhoog gaan, en de manier waarop het is gebeurt is alles behalve netjes.

Overigens staat op Webwereld een bericht dat de @home gebruikers ook in actie komen.
@home is niet sneller dan MXstream. Waarom kijken mensen nou steeds alleen naar de dwonloads. Dat boeit allemaal niet.

Bij MXstream werkt de mailserver tenminste.

• zwahiel

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

Topicstarter
Op zaterdag 12 januari 2002 16:13 schreef Moartn het volgende:

[..]

Het probleem met onze @home-problemen is dat de journalisten (die overwegend uit het westen komen), er zelf nix mee te maken hebben. @home word alleen in het noorden en zuiden van het land aangeboden, en MxStream landelijk.

Het klinkt stom, maar zo is het wel met meer dingen... Als ze er in de randstad nix mee te maken hebben, is de berichtgeving gelijk minder...
Ey kun jij niet mee?

• Moartn
  • Niet online

Moartn

Team Coco

Op zaterdag 12 januari 2002 16:15 schreef zwahiel het volgende:

[..]

Ey kun jij niet mee?
Ik moet uit Groningen komen... Dat gaat niet lukken... :)

Verwijderd

Op zaterdag 12 januari 2002 16:13 schreef Moartn het volgende:

[..]

Lekker dan

• Moartn
  • Niet online

Moartn

Team Coco

Op zaterdag 12 januari 2002 16:16 schreef HlpDsK het volgende:

[..]

Lekker dan
Tsja... Nix aan te doen...

Nog zo'n voorbeeld waar ik me aan doodgeërgerd heb (is al een tijd geleden): Alle buschauffeurs in Groningen hielden plotseling een wilde (dus niet aangekondigde) staking. Duizenden mensen zaten vast op hun werk/school of konden er juist niet naar toe. Kijk ik later in de krant: 1 klein stukje van 5 regels op pagina 18 in de krant (Volkskrant en NRC). Dat zou in Amsterdam eens moeten gebeuren... Dan gaat het Journaal en de voorpagina nergens anders over... :r

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Nu online

Argumenten zijn niet gelijk.

- Waar men bij mxstream over valt is dat de prijsverhoging zo laat aangekondigd is. Bij @home is dit beter, volgens mij is rond half december aangekondigd dat per 1 februari de prijs hoger ligt.
- @home biedt over het algemeen een vrij lage prijs voor hun service (misschien toevallig niet in jouw wijk, maar overall is het ongeveer de beste bandbreedinternet verbinding in nederland). ADSL biedt veel minder voor meer geld.
- De prijsstijging is dan wel meer (0,3%) dan bij ADSL, de absolute prijs blijft lager. In vergelijking met vergelijkbare internetaanbieders blijft @home vrij goedkoop.

Het is natuurlijk logisch dat een slechtere aanbieder (qua upload en downloadsnelheden) meer kritiek krijgt als ze de prijs verhogen, dan een internetprovider die toch goedkoop was t.o.v. de concurrentie (en dat na de prijswijziging nog steeds is).

• zwahiel

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

Topicstarter
ik ben de broer van wiel, en ik vind het maar een beetje zwak hoor dat jullie nu jullie handjes terug trekken.
hij is nu op de trein als het goed is om jullie te vertegenwoordigen in hilversum. hij steekt zijn handen in het vuur en er gebeurd van jullie kant uit niets. dat vind ik een beetje zwak hoor. ik heb hier nog nooit gepost dus ik heb nu wiel zijn profiel gebruikt. ik ben dus zijn broer en niet hem zelf. dat even voor de duidelijkheid

• Moartn
  • Niet online

Moartn

Team Coco

Op zaterdag 12 januari 2002 16:24 schreef zwahiel het volgende:
ik ben de broer van wiel, en ik vind het maar een beetje zwak hoor dat jullie nu jullie handjes terug trekken.
hij is nu op de trein als het goed is om jullie te vertegenwoordigen in hilversum. hij steekt zijn handen in het vuur en er gebeurd van jullie kant uit niets. dat vind ik een beetje zwak hoor. ik heb hier nog nooit gepost dus ik heb nu wiel zijn profiel gebruikt. ik ben dus zijn broer en niet hem zelf. dat even voor de duidelijkheid
Tsja... Als hij er iets eerder mee was gekomen had ik het best wel willen doen... Groningen --> Hilversum is wel ruim 2 uur treinen...

Verwijderd

Jah vind dat de broer van Zwahiel wel gelijk heeft. Ik had graag met je broer mee gegaan en de tijd had het toegelaten. Als mn ma me nou had laten gaan :( :r

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18:29

Destruction

(ex-)Automonteur

ik heb (Gelukkig en helaas) essent@home.

Ik zou er dus voor jan l*l zitten..

maar

1. Ik ga het al niet meer redden
2. Ik heb geen OV

Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

• zwahiel

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

Topicstarter
Zo net terug, trein net gemist....

:( mijn bro had iets geschreven zag ik, ja daar ben ik het wel mee eens ja...
Van je fam moet je het hebben ;)

Misschien dat we volgende week kunnen gaan!
Da's ook nog een optie denk ik zo...

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Op zaterdag 12 januari 2002 16:30 schreef zwahiel het volgende:
Zo net terug, trein net gemist....

:( mijn bro had iets geschreven zag ik, ja daar ben ik het wel mee eens ja...
Van je fam moet je het hebben ;)

Misschien dat we volgende week kunnen gaan!
Da's ook nog een optie denk ik zo...
Kondig het dan wel van te voren aan ;)

ik moet ruim 3 uur reizen om in hilversum te komen

• zwahiel

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

Topicstarter
Op zaterdag 12 januari 2002 16:36 schreef bolk het volgende:

[..]

Als ik het vantevoren weet weten jullie het ook!
[b]
* zwahiel informs and delights [/b]

And you know it baby >:) ;)

• zwahiel

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

Topicstarter
Op zaterdag 12 januari 2002 16:29 schreef pier het volgende:
ik heb (Gelukkig en helaas) essent@home.

Ik zou er dus voor jan l*l zitten..

maar

1. Ik ga het al niet meer redden
2. Ik heb geen OV
btw d8 je dat een echt OV had dan? Ja eentje uit 1999 ja, die werkt in de bus wel goed, maar verder ook niet! Ik koop gewoon een kaartje hoor!

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18:29

Destruction

(ex-)Automonteur

Op zaterdag 12 januari 2002 16:43 schreef zwahiel het volgende:

[..]

btw d8 je dat een echt OV had dan? Ja eentje uit 1999 ja, die werkt in de bus wel goed, maar verder ook niet! Ik koop gewoon een kaartje hoor!
en dan kost et me wat teveel :{

magoed..

Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

Verwijderd

Op zaterdag 12 januari 2002 16:41 schreef zwahiel het volgende:

[..]

Als ik het vantevoren weet weten jullie het ook!
[b]
* zwahiel informs and delights [/b]

And you know it baby >:) ;)
Misschien heb ik iets gemist maar, hoe weet jij het dan?

• zwahiel

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

Topicstarter
Op zaterdag 12 januari 2002 17:20 schreef Zef het volgende:

[..]

Misschien heb ik iets gemist maar, hoe weet jij het dan?
Mailtje gekregen van Menno0, die dat in een post ook zei!

• Engineer

Engineer

Software

Op zaterdag 12 januari 2002 16:36 schreef bolk het volgende:

[..]

Roep ook even de url van ons forum als je daar bent ;) ;)

Verwijderd

Op zaterdag 12 januari 2002 18:41 schreef hdd het volgende:

[..]

Roep ook even de url van ons forum als je daar bent ;) ;)
ja, zorg voor nog meer serverload :P

Verwijderd

Tis begonnen...

• [ti]
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
en 't mxstream gedoe afgelopen :P

Verwijderd

Shit .. gemist.

• zwahiel

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

Topicstarter
Op zaterdag 12 januari 2002 19:30 schreef HlpDsK het volgende:
Shit .. gemist.
Morgen kun je 't nog eens nalezen, de link zet ik wel op mijn site... www.myzwahiel.tk, ik probeer ook het hele filmpje te pakken te krijgen!

• Garfield|IA
  • Niet online
Op zaterdag 12 januari 2002 19:30 schreef HlpDsK het volgende:
Shit .. gemist.
http://www.omroep.nl/vara/consumenten/ staat de uitzending van vandaag op, ff checken dus later op de avond.
Maar de uitzending was niet echt bijzonder, helaas.

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

Ach ik vond het wel grappig. Kijk wel vaker naar kassa :)

|{ brrr }] |

• Flaman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-12-2022
IK WOON IN HILVERSUM

maar ben dus te laat :'(

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 21-11 12:14
Kassa is al geweest dus slotje.

DIT IS MIJN WEBSITE

Pagina: 1