Heb oude boxen gekregen, maar na het vervangen van een condensator blijkt de midspeaker te kraken of er resoneert iets binnenin de speaker. Wat zou dit in die speaker kunnen zijn dat kraakt?
Ga ergens anders spelen. De HK is wel geschikt voor jou...Op zaterdag 12 januari 2002 15:35 schreef Goten het volgende:
o
En als je meer info wilt hebben, vraag het dan netjes.
bij mij was de membraan rondom de speakers gescheurd. Bij elke trilling hoorde je dan het membraankunstof geluid maken. Misschien dat het bij jouw oude boxen ook het geval is. Membraan kan uitdrogen als boxen lang niet zijn gebruikt of domweg als ze gewoon oud zijn.
De mijne zijn 15 jaar oude BOSE boxen, damn komt echt nog steeds vet geluid uit.
De mijne zijn 15 jaar oude BOSE boxen, damn komt echt nog steeds vet geluid uit.
Ehm, kan ik dit op een of andere manier controleren?Op zaterdag 12 januari 2002 15:46 schreef Enver het volgende:
bij mij was de membraan rondom de speakers gescheurd. Bij elke trilling hoorde je dan het membraankunstof geluid maken. Misschien dat het bij jouw oude boxen ook het geval is. Membraan kan uitdrogen als boxen lang niet zijn gebruikt of domweg als ze gewoon oud zijn.
Ik heb namelijk wel als ik de magneet eraf haal en zelf de (hoe noem je dat) stof wat op en neer beweeg door de spoel van binnen vast te houden dat de stof wat geluid maakt...
Ik ben niet echt thuis in de terminologie omtrent boxen, dus wat wordt er bedoeld met het 'membraan'? Het trillend oppervlak dat ook aan de buitenkant v/d speaker te zien is?
jaja relax man!Op zaterdag 12 januari 2002 15:40 schreef guillaume het volgende:
[..]
Ga ergens anders spelen. De HK is wel geschikt voor jou...
En als je meer info wilt hebben, vraag het dan netjes.
* Dennahz is bored *
Op zaterdag 12 januari 2002 15:51 schreef Goten het volgende:
[..]
jaja relax man!
* guillaume is bored *
offtopic:
Ff agressie kwijt. Baal ervan dat die box het nie goed doet. Alles vergeven en vergeten...
[ontopic]
«
ok tnx.. m8 succes verder!Op zaterdag 12 januari 2002 15:55 schreef guillaume het volgende:
[..]
offtopic:Ff agressie kwijt. Baal ervan dat die box het nie goed doet. Alles vergeven en vergeten...
[ontopic]
«
Pagina: 1