Ik wil een nieuwe laptop, nou heb ik de search gebruikt en daar ben ik niet veel wijzer van geworden. Zoveel mensen, zoveel smaken. Dell, Compaq, Toshida, IBM, Maxdata, Topline... Zie door de bomen het bos niet meer.
Daarom een hulpvraag. Welke laptop/model en -belangrijk- waarom.
De eisen: de accu moet minimaal 3 uur blijven meegaan. minimaal 10gb harde schijf. DVD-rom is leuk maar geen vereiste. Verder doet het er niet toe; ik wil em gebruiken voor schoolwerk als in in de trein zit; dus voornamelijk office (maar wel vaak excel, powerpoint en word tegegelijk) Zou natuurlijk wel leuk zijn als Divx afgespeeld kan worden maar dat is zeker geen eis.
Het lukt me nu op een antieke 486/100mhz van olivetti, alleen de accu gaat nog maar een half uur mee.
Het moet wel een nieuwe zijn, met garantie.
Het probleem is: <4000,00 gulden/ € 1815,-
Daarom een hulpvraag. Welke laptop/model en -belangrijk- waarom.
De eisen: de accu moet minimaal 3 uur blijven meegaan. minimaal 10gb harde schijf. DVD-rom is leuk maar geen vereiste. Verder doet het er niet toe; ik wil em gebruiken voor schoolwerk als in in de trein zit; dus voornamelijk office (maar wel vaak excel, powerpoint en word tegegelijk) Zou natuurlijk wel leuk zijn als Divx afgespeeld kan worden maar dat is zeker geen eis.
Het lukt me nu op een antieke 486/100mhz van olivetti, alleen de accu gaat nog maar een half uur mee.
Het moet wel een nieuwe zijn, met garantie.
Het probleem is: <4000,00 gulden/ € 1815,-