Hey mensen, heb wel een leuk id, zit heel de tijd die topics over FS2002 te lezen(krijg ik maandag
) en nu dacht ik, laten we dat ook eens doen met GrandPrix3! Lijkt me zeer
, weet alleen niet precies hoe dit werkt mja, ik wacht iig op reacties.
Nou maak gewoon een topic:
[GP3]Je mooiste screenshots topic deel 1
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
Eerlijkgezegd vind ik f1 2001 gelikter
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
Ja hehe goed id.Op zaterdag 12 januari 2002 17:12 schreef McFlipp het volgende:
Nou maak gewoon een topic:
Maar ff serieus dit zou toch echt cool zijn, 100% race, iedereen op advance niveau (anders is tur geen ruk aan) en wegschuren
Kan me moeilijk voorstellen dat hier geen animo voor is zeg, tsjeez
En dan aan het einde: Ah, nog één rondje?
Lijkt me wel een kewl plan, weet iemand of dat ook voor CMR2 al is? Dan ga ik zeker meedoen met mijn Subaru.
Lijkt me wel een kewl plan, weet iemand of dat ook voor CMR2 al is? Dan ga ik zeker meedoen met mijn Subaru.
Dit spreekt mij aan:)Lijkt me wel een kewl plan
Kan je in GP3 ook met GT wagens rijden
To be, or not to be a FRUITVLIEG!??
Ja hoor, ook met indycars en shit, zolang je maar editors hebt
Indycars zijn toch geen GT cars?? Is er niet zoiets als een GT mod? Net als die GT mod voor F1 2001 maar dan voor GP3.
nee, je hebt editors en je kan gewoon nieuwe auto's/car packs downen, maar KOMT ER NOG IEMAND RACEN PLEAZ?
Ik zou heel graag willen maar....
1)ik heb niet GP3 2000
2)Ik heb Gp3 nog niet op mijn HD
3)Ik moet een werkstuk maken, een PW leren, een SO leren etc
Lijkt me wel tof GP3 on line racen. AI = BOUT
Human Rulezzzz
1)ik heb niet GP3 2000
2)Ik heb Gp3 nog niet op mijn HD
3)Ik moet een werkstuk maken, een PW leren, een SO leren etc
Lijkt me wel tof GP3 on line racen. AI = BOUT
maar ga je hem er dan wel opzetten? dan maa ik hier gewoon de [GP3}Plan hier je ritten topic van:)
ND waar zit jij ergens op school, moet toevallig precies dezelfde dingen doen.
Verwijderd
Ik vind dat Microsoft maar eens met een car simulator moet komen, en dan vet realistisch, dan kan je je eens lekker afreageren in het verkeer!
Dan kan je ritten plannen!
Dan kan je ritten plannen!
Server heeft constant aangestaan maar niemand te bekennen, dan niet hoor als het zo moet
GP3 is niet online te spelen als je elkaars ip-adres niet weet. Verder is volgens mij het max via i-net play ook maar 2 players, is dus geen ruk aan. Enige wat je zou kunnen doen is lannen, dat zou wel goed moeten gaan.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Is wel online te spelen, je hoeft alleen maar te joien en ik speel Season2000.
Ja ik ga hem er op zetten,Op zondag 13 januari 2002 14:29 schreef Schuey het volgende:
maar ga je hem er dan wel opzetten? dan maa ik hier gewoon de [GP3}Plan hier je ritten topic van:)
Ik zit op D.S. Pierson College, Den Bosch. (kak school)
goedzo, zit in BoZ op skool, 't Rijks heet dat kutschoolke
't RijksOp zondag 13 januari 2002 15:09 schreef Schuey het volgende:
goedzo, zit in BoZ op skool, 't Rijks heet dat kutschoolke
wat nou screenshots!
ik heb een filmpje gemaakt voor het gp3.gamers.nl forum, errug leuk al zeg ik het zelf
download hem maar eens! http://www.smartpc.nl/gp3/misc/forum-movie_dh.zip
vertel me wat je ervan vindt!
btw, ik kom ook uit BoZ!
ik heb een filmpje gemaakt voor het gp3.gamers.nl forum, errug leuk al zeg ik het zelf
download hem maar eens! http://www.smartpc.nl/gp3/misc/forum-movie_dh.zip
vertel me wat je ervan vindt!
btw, ik kom ook uit BoZ!
PSN: DutchTrickle PVoutput
Hm, Hagenaars komt me ook bekend voor, jij bent toch niet familie van Desiree?
nee, dat niet.Op zondag 13 januari 2002 15:26 schreef Schuey het volgende:
Hm, Hagenaars komt me ook bekend voor, jij bent toch niet familie van Desiree?
ok.
Maar btw de server staat nog steeds aan, voor de leifhebbers Monza, voor de rookies staat hij op'rookie' jawel, ik zet toch alles uit zelf mja dus kom maar op
TCP/Ip verbinding (hebt geen ip nodig en ik draai Season2000)Als je meedoet reply dan ff
Maar btw de server staat nog steeds aan, voor de leifhebbers Monza, voor de rookies staat hij op'rookie' jawel, ik zet toch alles uit zelf mja dus kom maar op
TCP/Ip verbinding (hebt geen ip nodig en ik draai Season2000)Als je meedoet reply dan ff
k, log maar in dan, sessie heet GoT racing (jaja origineel)
em, hoe doe ik dat??
Hoofdmenu-->Multiplayer-->join a multiplayer session aanvinken-->je racenaam ff invullen bovenaan-->'connect
ok
(no sessions available)
(no sessions available)
owja, bij connection (bovenaan in multiplayer menu) mot je ff TCP/IP selecteren
had ik gedaan, was toch wel gp3-2000 he??
yep, vage shit dan
Als jij ff een sessie host dan kijk ik ff, doe ff een van de andere connections
Als jij ff een sessie host dan kijk ik ff, doe ff een van de andere connections
lamaar zitten, geen tijd daarvoor, doe wel een andere keer, gebruik je wel gpxpatch?
hm, ik heb hem gewoon origineel gekocht, zoals het hoort
lol @ Dave Season2000 heb ik overigens wel origineel gekocht dus eigenlijk zou het wel moeten werken.
Ik denk dat niet dat je de 2versies door elkaar kunt spelen omdat alles circuits verandert zijn dus dat gaat niet.
Ik denk dat niet dat je de 2versies door elkaar kunt spelen omdat alles circuits verandert zijn dus dat gaat niet.
vraag me af hoe je gp3-2000 dan geinstaleerd hebt zonder gp3?Op zondag 13 januari 2002 16:10 schreef Schuey het volgende:
lol @ Dave Season2000 heb ik overigens wel origineel gekocht dus eigenlijk zou het wel moeten werken.
die moet je namelijk hebben
Verwijderd
Tis dat ik geen tijd heb Schuey, maar ik wil je er best een keertje "met alles uit" er "uit" racen..
k Ro2,
dave: Heb Grandprix3 illegaal en season2000legaal
vooruit dan maarOp zondag 13 januari 2002 16:16 schreef Schuey het volgende:
k Ro2,
Zal over een paar dagen toch eens die topic maken:
{GP3}Plan hier je online ritten, trekt toch meer publiek, om van de diehards die hier zitten
niet te spreken
{GP3}Plan hier je online ritten, trekt toch meer publiek, om van de diehards die hier zitten
shuey, zit jij ook niet op het formule1.nl forum? of op het gp3.gamers.nl forum??Op zondag 13 januari 2002 16:22 schreef Schuey het volgende:
Zal over een paar dagen toch eens die topic maken:
{GP3}Plan hier je online ritten, trekt toch meer publiek, om van de diehards die hier zittenniet te spreken
ik ken je volgens mij toch ergens van!
Ik zit op geen een gp3 forum hoor, misschien toen ik hem pas had dak het alweer vergeten ben dat ik op z'n forum ben, maar die kans acht ik klein
kloptOp zondag 13 januari 2002 17:01 schreef Schuey het volgende:
owja Dave, de mail van je BFP clan werkt niet
ben je geintreseerd?
ik vind die f1 2oo1 of 2oo2 paar dom hoor
gp3 rulez big time
kan niet wachten tot juni voor gp4
gp3 rulez big time
kan niet wachten tot juni voor gp4
Canon EOS 80D En wat glaswerk
Net nog ff geracet op Monza, lag aan de leiding, ga ik op een domme manier uit de bocht in de Variante Ascari. Vleugel en voorwiel lagen eraf.
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
haha shame on you 
ja Dave, vind BFP wel cool, mits multiplayer werkt
kom maar eens naar #clan-dps op irc.quakenetOp zondag 13 januari 2002 18:18 schreef Schuey het volgende:
haha shame on you
dan zullen we eens zien, daar zitten de andere teamleden ook vaak!
Uhm 
Hoe doe ik dat met irc (nog nooit mee gewerkt
)
Hoe doe ik dat met irc (nog nooit mee gewerkt
ik heb al eens een topic: post hier je GP3 screens geopend.........nu een beetje laat omdat GP3 toch echt verouderd begint te worden, maar ik zal ff de url opzoeken van dat oude topic
PIII 800@804 Mhz
leuk, maar het gaat me niet screenshots maar om echt racen met z'n allen!
o ik dacht dat omdat dat topic van FS2002 wel over screenshots gaat, kan topic btw niet vinden vanwege halfkapotte search..... hier toch 1 van mijn leukste screenshots van hoe mijn teamgenoot ff leuk over me kwam heen vliegenOp zondag 13 januari 2002 18:47 schreef Schuey het volgende:
leuk, maar het gaat me niet screenshots maar om echt racen met z'n allen!
PIII 800@804 Mhz
www.mirc.com, downloaden, en de instructies in de readme gewoon volgen!Op zondag 13 januari 2002 18:34 schreef Schuey het volgende:
Uhm
Hoe doe ik dat met irc (nog nooit mee gewerkt)
vreemd, zit je wel in de goede??Op zondag 13 januari 2002 19:28 schreef Schuey het volgende:
Gedaan, alleen is er nu niemand in channel
er is bijna altijd wel iemand en anders iig "Q" die is er altijd!
zit je zeker op de goede server?? (quakenet)
Heb in het begin Quakenet gekozen en bij join channel #clan-dps ingetypt, toen kwam ik zo'n room ofzow maar was in mijn eentje
edit: je mot trouwens dokken, tis een trial
edit: je mot trouwens dokken, tis een trial
Verwijderd
Altijd dringen daar in de Eau Rouge terwijl je daar net iets te hard gaatOp zondag 13 januari 2002 18:50 schreef ViperGTS het volgende:
[..]
o ik dacht dat omdat dat topic van FS2002 wel over screenshots gaat, kan topic btw niet vinden vanwege halfkapotte search..... hier toch 1 van mijn leukste screenshots van hoe mijn teamgenoot ff leuk over me kwam heen vliegen
[afbeelding]
Ik heb GP3 lang niet zoveel speelt als GP2.
Misschien moet ik hem er maar weer eens op douwen
Misschien moet ik hem er maar weer eens op douwen
Owkeeeeeeeeeeee
Ik zal de aftrap doen:
te beginnen met Stolk Motorsports (mijn eigen team) en voorderest wat dayshots (op gp3.gamers.nl). Ook wat leuke bugs

Ik zal de aftrap doen:
te beginnen met Stolk Motorsports (mijn eigen team) en voorderest wat dayshots (op gp3.gamers.nl). Ook wat leuke bugs

Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
Verwijderd
Hoe maak je eigenlijk een screenshot in GP3?Op zaterdag 02 februari 2002 10:28 schreef bolk het volgende:
Owkeeeeeeeeeeee
Ik zal de aftrap doen:
Pagina: 1