Toon posts:

Ghost Recon draait niet soepel

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ghost Recon loopt niet echt lekker op mn computer. Sommige missies lopen gewoon normaal maar bepaalde missies schokken erg. System specs: p4 1,7, 256 RDRAM, Asus P4T, asus v8200, OS XP. Iemand ideetjes hoe het komt? Had hem vorige maand ook geinstalleerd en toen had ik nergens last van.

• Soef
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-02-2023

Soef

-Soef^IO-

software brak, kweet niet wat, maar je hebt vast veel te veel crap geinstalleerd ofzo :p

this maar een idee

Some things can not happen until they happen...

Verwijderd

Topicstarter
nopes, hem gisteren geformat. Alleen detonators erop gegooid en het spel. een paar missies draaien gewoon goed maar 2 draaien echt brak. slowmotion

Verwijderd

origineel?

• gabberjoost
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07-11 14:22
Heb je soms met die opties voor schaduwen en zo lopen kloten? Zo ja, dan loopt ie bij mij ook erg brak. Ik draai hem soepel, door alle graphics te resetten naar default en alleen de resolutie aan te passen. Dus van die opties voor schaduwen, etc afblijven, gewoon default laten staan...

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-11 12:37

Damian

Insane Obtrusion

't spel is inderdaad een beetje aan de zware kant, Zelf op mijn geforce3 draait ie soms niet helemaal lekker.

Denk dat dat dus het probleem is..

gewoon te zwaar spel denk ik???

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Verwijderd

Lijkt me meer een engine probleem, ik heb dat ook:

Op 1024x768x32 alles vol aan zou je zeggen dat met mijn specs alles wel vloeiend draard, dat doet het ook alleen niet in sommige levels.

Wat blijkt, in 1028x1024x32 doet ie precies het zelfde, dus ook alles vloeien behalve diezelfde levels.

:? raar maar waar!

Verwijderd

Topicstarter
klopt ja, heb alles gewoon op full detail gezet. maar het is maf dat ie het maar in bepaalde missies doet.

Verwijderd

als je schaduws uitzet loopt alles SOEPEL!
Ik heb Geforce 2 GTS en het loopt daardoor perfect

• visboer32
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-02 14:41

visboer32

Koen

bij mij loopt ie ook soms niet soepel in sommige missies(vooral die in steden)!! Zelfs niet met mijn systeem!!! echt gaar, maar ja. Verder dik spel *D

AMD Ryzen 7 5800X | Gigabyte Aorus X570 Pro | 32GB DDR4-3600 CL16 | Gigabyte RTX3080 Gaming OC | Samsung 970 & 960 Evo | Be Quiet 500DX | Samsung 49" Ultrawide LC49HG90 | Fanatec DD1 + Ferrari 488 & Audi R8 wheel | SRP GT pedals | Simetik K2 + Buttkicker

Pagina: 1