Toon posts:

Compaq Monitor flikkert

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
mijn Compaq monitor (op voodoo3) flikkert regelmatig aan de linker en rechterkant van het scherm. Ik draai onder Windows 2k en 98. In 2k flikkert de monitor meer dan in 98... Hoe komt dit en hoe kan ik het verhelpen? Weet iemand raad?
Alvast bedankt, Melvin

• D-Devil
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-12-2022
je boxen wat verder van de monitor afzetten ? :P

Freelance tweaker

Verwijderd

Topicstarter
dat heb k al geprobeerd maar dat hielp niet. Maar t vreemde is dat het pas komt sinds dat k windows 2k erop heb staan. En nu heb k dat af en toe ook ineens in windows 98 (maar wel minder), en dat was voorheen nooit. K snap er dus geen f*ck meer van. :? Heb je nog meer tips???

• happy3736
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-12-2024
hz omhoog gooien?

• uVo494
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-03 21:19

uVo494

................

refreshrate ff hoger zetten bij beeldschermeigenschappen

Verwijderd

Topicstarter
bedankt voor jullie tips, ik ga het meteen uitproberen. Maar wat betreft die refreshrate, waar ken ik die precies vinden? Is dat de hardware versnelling ofzo? Alvast bedankt, Melvin

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu de Hz op 75 gezet (stond op 60 Hz) maar t beeldscherm trilt nog steeds aan beide kanten van het scherm. Nu heb ik ook een ander beeldscherm op mijn pc geprobeerd maar die deed het wel gewoon goed. Zou het kunnen dat mijn beeldscherm dus beschadigd is sinds dat ik windows 2k erop heb staan? Want het beeldscherm trilt nu ook opeens in win98 en dat was voorheen nooit:?

Verwijderd

Als je zegt dat het met een ander beeldscherm niet zo is, dan denk ik dat het aan je beeldscherm zelf ligt.

Verwijderd

Op zondag 13 januari 2002 12:24 schreef MeLv het volgende:
Ik heb nu de Hz op 75 gezet (stond op 60 Hz) maar t beeldscherm trilt nog steeds aan beide kanten van het scherm. Nu heb ik ook een ander beeldscherm op mijn pc geprobeerd maar die deed het wel gewoon goed. Zou het kunnen dat mijn beeldscherm dus beschadigd is sinds dat ik windows 2k erop heb staan? Want het beeldscherm trilt nu ook opeens in win98 en dat was voorheen nooit:?
Euh anders beeldscherm denk ik... mijn compaq scherm is ook kapot gegaan een paar maanden geleden... zo oud was het niet ... grr... maar heb nu een IIyama!!! ;)

• uVo494
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-03 21:19

uVo494

................

mmm..... 75Hz is nog niet echt relaxed ofzo......
Pagina: 1