Toon posts:

Hoe configureer ik adsl-router

Pagina: 1
Acties:
  • 47 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Heb een adsl-router (Repotec) en weet niet hoe ik dat ding moet configureren. Ik heb het idee dat ik steeds de verkeerde getalletjes invul bij:
PPTP server ip address en later bij: Specified ip address, subnet Mask, Gateway en DNS. Ik heb een adsl-comfort abo via Planet. Wie weet raad (de helpdesk aldaar niet)?

Verwijderd

Ik ken deze router helaas niet. Heb zelf een USR maar misschien brengt het je wel op ideeen. Kijk eens op http://freedity.com/mxstream.

Verwijderd

moved HA >> NT

• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15-08 08:16
zoek ff via google op jouw modem en zet achter de modem naar iets van subnet o.i.d neer.

Taal fouten inbegrepen ;)

• Chemist
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 07-11-2025
Ik heb dezelfde router en ik zit met hetzelfde probleem. Ik heb die USR handleiding ook gevonden en die inderdaad gebruikt voor de instellingen, maar er zit toch iets niet helemaal lekker: ik krijg slechts 1 op de 10 keer een verbinding en die is nog niet stabiel ook: disconnect binnen een minuut. Gedurende die minuut kan ik wel i-netten en zo, dus de verbinding ligt er wel ...

Momenteel ben ik mijn modem aan het tweaken om te kijken of ik misschien de router een PPP verbinding kan laten leggen ...

Just because I'm paranoid, doesn't mean they're not watching me

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-08 10:53
Gast... 1x posten is genoeg. Volgens mij is dit de 2e keer dat ik je hierop betrap. Dus nu echt niet meer doen! De volgende keer krijg je een waarschuwing.

DIT IS MIJN WEBSITE

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.