Verwijderd

Topicstarter
ik heb gister van een maat een 3210 overgekocht mar da kreng heeft met welke provider dan ook geen bout bereik zelfs de nokia 3210 van me vriendin (telfort vol bereik) en dan de mijne ernaast was een groot verschil soms schiet het bereik heel even omhoog

what the hell is wrong
en wa kan ik er zelf aan doen

(oja weet trouwens nog iemand welke code je nodig hebt om terug naar het fabriekinstellingen te gaan??)

Verwijderd

Zit er trillen ingebouwd? dan heeft de prutser die dat gedaan heeft, waarschijnlijk het antennekapje niet goed teruggeplaatst. Als je je achtercover eraf haalt en je morrelt een beetje aan je antenne, dat wit/metalcoated kapje en het zit los, is dat de oorzaak. en moet je ff een nieuw kapje bestellen. op www.stuntprijzen.net

De code voor fabrieks instellingen is standaard 12345, maar als dat niet werkt moet je hem ff aan logomanager hangen en op F9 drukken.

Verwijderd

Topicstarter
ik heb de foon ondersteboven gehouden dan heb ik dus wel bereik maar als ik er een papiertje ofzo tussenklem werkt da niet terwijl je zou denke als je hem ondersteboven houdt maakt ie contact en als ik er wa tussenkl;em ok mar da is dus niet

IEMAND NOG TIPS??

Verwijderd

Heeft ie dan wel een (goed) bereik als je de antenne (dat witte kapje boven aan de achterkant v/d GSM) goed aandrukt met de achtercover eraf?? In het midden moet daar namelijk een klein pinnetje het grijze gebiedje raken waardoor de antenne verbonden is met de telefoon.

Verwijderd

Topicstarter
als ik zonder frontje aandruk heb ik wel bereik mar zelfs met plakband en papier ertussen lukt het niet

Verwijderd

hmm, ik zou es kijken of dat pinnetje wel genoeg omhoog staat (dat contact maakt met de onderkant van de antenne) en of daar geen aanslag op zit o.i.d. waardoor ie minder goed contact maakt.

De antenne moet trouwens goed vast te klikken zijn (en vrij moeilijk los te halen zonder e.e.a. te breken) dus als dat niet zo is dan zul je inderdaad misschien zo'n nieuw kappie moeten bestellen bij stuntprijzen o.i.d. :)
Pagina: 1