Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!
nu doet ie het weer wel
Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!
als mijn IE of proxy nu een melding zou geven a la, maar dit is echt de apache van tweakers!
Hier doet hij het iig wel
(verander topictitel dus maar in: "ik ben gek op GoT"
)
Copyright Auteur heeft Tweakers.net BV geen exclusieve licentie op bovenstaande post verleend. Voorafgaande en uitdrukkelijke schriftelijke toestemming van Tweakers.net BV is dus niet noodzakelijk voor het vermenigvuldigen van bovenstaande post
Het was ook maar heel eventjes, maar goed, jullie zien allemaal dat het een melding is van de webserver!! Waar is een mod om me gelijk te geven??
Sinds een paar dagen krijg ik regelmatig 404's.
Appie doet/deed wazig ...
Ok ikke dan.Op zaterdag 12 januari 2002 14:43 schreef axis het volgende:
Het was ook maar heel eventjes, maar goed, jullie zien allemaal dat het een melding is van de webserver!! Waar is een mod om me gelijk te geven??
Soms krijg ik ook spontane 404's ja
Bij mijn weten doet appie niks voor GoTOp zaterdag 12 januari 2002 18:10 schreef SanderHovestad het volgende:
Appie doet/deed wazig ...
Pagina: 1