Toon posts:

Teamgroottes in RTCW.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Alle kaarten zijn redelijk groot in rtcw, toch vraag ik me af wat de ideale teamgrootte is voor elke map. Bijvoorbeeld 60 spelers op een kaart is natuurlijk wel ergens heel gaaf (bij assault bijvoorbeeld), maar het is niet echt heel erg speelbaar (zeker als je als Allies de forward bunker pakt). Ik vind zelf een map met ongeveer 20 á 25 spelers het prettigst, omdat dan het echt op teamwork aankomt en het wel degelijk uitmaakt met welke functie je respawned.

Bijvoorbeeld bij die kaart bij de luchtmachtbasis (weet ff de naam niet, maar is met die grote deuren) is 60 spelers niet te doen omdat er teveel 'choke'- points zijn, er ligt dan een permament tapijt Airstrikes.

Ik persoonlijk zou graag willen zien dat er nóg grotere maps komen.

Verwijderd

Ik speel zelf graag met 16/28 spelers...maar idd 64 kan af en toe wel heel kewl zijn ;). De clanwars worden gespeeld met 8vs8 dacht ik..

• Rev!
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Clan wars zijn 5v5 of 6v6 :)

Verwijderd

Op zaterdag 12 januari 2002 14:29 schreef Revision het volgende:
Ook goed, wist het niet helemaal zeker :)

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 12 januari 2002 14:29 schreef Revision het volgende:
Dat vind ik dan weer een beetje magertjes. 8 vs 8 lijkt mij wat prettiger.

• Soef
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-02-2023

Soef

-Soef^IO-

De regels staan toch gewoon op http://www.clanbase.com ??

wel jammer jah die grote maps. maar welke maps worden er nu zo'n beetje het meest gespeeld dan met wars?? is dat nog steeds beach??

beach is genoeg voor 5 man

Some things can not happen until they happen...

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:19

Chiron

Moderator Discord / TFV & AWM
ik vind het depot level erg vet, lekker uitgestrekt, met voor beide teams een 'target' en meerdere wegen om naar het op te blazen doel te kunnen komen
van mij mogen er meer van dit soort levels komen

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 12 januari 2002 14:42 schreef Ener-G het volgende:
ik vind het depot level erg vet, lekker uitgestrekt, met voor beide teams een 'target' en meerdere wegen om naar het op te blazen doel te kunnen komen
van mij mogen er meer van dit soort levels komen
'Depot' vind ik juist geen leuke map, als het maar iets te druk is, zijn er veelste veel 'choke'-points. Echt heel vaak gaat het de hele pot om het claimen van de ruimte tussen de deuren. Niet echt leuk.

Verder vind ik Castle een erg leuke map, genoeg sluiproutes, leuk opgezet (ook met meerdere manieren naar je doel) en lekker speelbaar. Lekker matten om bijvoorbeeld een bepaalde doorgang te behouden, vechten om elke meter.

Verwijderd

Ik vind beach, depot, destruction & base de beste maps. Castle is crap..vooral als Allied.

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 12 januari 2002 14:48 schreef HardKiller het volgende:
..vooral als Allied.
Dat is dan wél weer waar :).

• RedTop
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-01-2024
Ik vond Castle ook zuigen als Allied... Totdat je doorkrijgt hoe je de Axis flink kan irriteren... da's kewl.

Ik vind eigenlijk alle maps wel hard roeleren in RTCW multiplayer, zolang er maar geen MP maps worden gebruikt voor CP.

CP is kewl, maar wel op maps die daarvoor zijn bedoeld, zoals Destruction en Trench Toast. :)

De ideale teamgrootte hangt af van de map. Assault is beter met 12vs12, maar depot is juist leuker als je 8vs8 speelt. Op clanbase is het idd 5vs5 of 6vs6. Dit laatste heeft mijn voorkeur daar, maar beter zou zijn 8vs8. Helaas is het nogal moeilijk om een kleine, hechte clan te hebben en tegelijkertijd 8 spelers per war op te trommelen. De keuze is dan OF een grote, onpersoonlijke clan, OF een kleinere clan en 6vs6 spelen. Geef mij dan maar het laatste. :)

Verwijderd

32 spelers is wel fijn , tenzij ik een venom heb , dan wil ik 64 >:)

• Zephyer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-10 10:49
Het maakt me niet echt uit.....
Voor bijv. Beach vind ik het echt interessant worden als er min. 30 spelers rond huppelen..... *D

Als je dan ook nog es ziet hoe er in team verband (geen clan) wordt gespeeld....
Gewonden op de grond, Medic's die door regens van kogels en granaten rennen om die gasten weer op de been te helpen.
Airstrikes die over en weer komen, vlammenwerpers die bunkers uitbranden....

Damm, ik ga weer ff gamen :9~

MW | BF1 Stats

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-11 21:14
Depot kan je 32vs32 spelen op de XS4all servers.
Maar dat is meer Quake dan Wolfenstein.
Ik heb nou flink wat uurtjes op deze servers gedaan maar vind het toch nix.

Als de axis winnen is het omdat geen enkele/veel te weinig allies de basis verdedigen :( en er net zo'n gastje (vaak 1 of 2) ff een dynamite droppen.

Neej 20 tegen 20 ofzo max...MAX dus, liever 15 vs 15 ofzo.

XS4ALL:
194.109.69.67:27960:Q3
en 194.109.69.68:27960:Q3

Verwijderd

beach is genoeg voor 5 man
nou k vind het tog egt leuker met 64 >:)

Verwijderd

Op zaterdag 12 januari 2002 14:48 schreef zodiakk het volgende:
Verder vind ik Castle een erg leuke map, genoeg sluiproutes, leuk opgezet (ook met meerdere manieren naar je doel) en lekker speelbaar. Lekker matten om bijvoorbeeld een bepaalde doorgang te behouden, vechten om elke meter.
True True
ps ben jij de zodiakk van #filosofie greetz Happyman MoD's huisgenoot

• scorpionv
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23:10

scorpionv

This space for rent

10 vs 10 is genoeg voor de meeste maps. Anders krijg je echt overal en nergens massaslachtpartijen met airstrikes, granaten en vlammenwerpers.

Fun while it lasted: World Community Grid!

Verwijderd

Op zondag 13 januari 2002 21:19 schreef scorpionv het volgende:
10 vs 10 is genoeg voor de meeste maps. Anders krijg je echt overal en nergens massaslachtpartijen met airstrikes, granaten en vlammenwerpers.
Kewl >:) ;)

Verwijderd

Ik vind de 6v6 in wars fijn, mooie teamverdeling mee te maken en je kunt je clantacs er mooi op instellen. Alles prima.. :)
Al die grote zooi (64, 40) is voor n00bs die met een venom 10 man tegelijk proberen te raggen en voor dat ding draait al met een mes neergehoekt zijn... IMO :)

• Pjotrik
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 00:28

Pjotrik

Wat ben je aan het doen?

Op zondag 13 januari 2002 19:01 schreef TP70 aka Georgio het volgende:
Depot kan je 32vs32 spelen op de XS4all servers.
Maar dat is meer Quake dan Wolfenstein.
Ik heb nou flink wat uurtjes op deze servers gedaan maar vind het toch nix.

Als de axis winnen is het omdat geen enkele/veel te weinig allies de basis verdedigen :( en er net zo'n gastje (vaak 1 of 2) ff een dynamite droppen.

Neej 20 tegen 20 ofzo max...MAX dus, liever 15 vs 15 ofzo.

XS4ALL:
194.109.69.67:27960:Q3
en 194.109.69.68:27960:Q3
Dat er geen verdediging is gaat aardig irriteren hè? En dan ga je er zelf aanstaan, en dan komt er geen medic en geen Lt waardoor je het na 2 of 3 aanvallen aflegt tegen de Axis.

Daarom is teamplay ook beter en veel leuker! Dan is die medic er als je hem nodig hebt, dan is er ammo en dan is er die rugdekking zodat je de missie haalt.
Hoe groter de groepen worden hoe harder iedereen als een kip zonder kop rondholt, dan is er niet veel meer aan en komt er steeds meer geluk bij kijken.

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 13 januari 2002 21:12 schreef happyman112 het volgende:

[..]

True True
ps ben jij de zodiakk van #filosofie greetz Happyman MoD's huisgenoot
ja :).
Pagina: 1