[html] ruimte tussen img en link verspringt.

Pagina: 1
Acties:

• Alarmnummer
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-07-2024
Op mijn site www.geocities.com/peter_veentjer ben ik wat aan het experimenteren met een nieuw menu waar ik nu images in gebruik om te zien of een element wel of niet uitgeklapt is. Maar zoals jullie zien verspringt het plaatste als je met je muis erover gaat. Ik snap niet hoe dit kan, en ik ben al een paar uur bezig om dit probleem op te lossen. Ik hoop dat jullie mij wat verder kunnen helpen.

ps: als deze klaar is komen hier ook weer de XML/XSL/DTD scripts online te staan.

Verwijderd

Ik durf het bijna niet te zeggen, maar misschien gaat het wel goed als je CSS gebruikt (nu je toch zo met standaarden bezig bent ;))

• Alarmnummer
ik gebruik CSS, 2 stuks zelfs menu.css en master.css En het is jammer dat je mijn 1e site niet hebt gezien :) 3 frames.. boven en zijkant blauw (door background) en lading flash buttons :) Op en top lelijk :) Ik ben al heel ver gekomen in een paar maand (en dan te bedenken dat ik dit voor de lol ernaast doe).

• Alarmnummer
het heeft te maken met de hspace. Als ik die op 0 zet dan verspringt het niet.. en anders wel.. Hoe kan ik eenruimte tussen img en link plaatsen?

Verwijderd

Op zaterdag 12 januari 2002 15:20 schreef Alarmnummer het volgende:
het heeft te maken met de hspace. Als ik die op 0 zet dan verspringt het niet.. en anders wel.. Hoe kan ik eenruimte tussen img en link plaatsen?
[img]....[/img]

• Alarmnummer
ik probeer hem even..

• Alarmnummer
Dit is een stukje van mijn XSL bestand, en het gaat nog steeds fout. Als ik met mijn muis over een link ga dan verschiet het plaatje een stukje en dan blijft later goed op die plek staan.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
<div id="parent{generate-id(.)}" class="subMenu">
        <a  onClick="menuExpand('{generate-id(.)}'); return false;">
            [img]"plus.gif"[/img]