Is dit in Q3 te tweaken?

Pagina: 1
Acties:

• RelaXXinG
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-01 08:17
Wanneer ik Lightmap aan doe, krijg ik in Q3 Rocket Arena van die bewegende beelden in de console.

Hoe haal ik dat weg zodat ik gewoon een console krijg zonder dat daarin iets beweegt.

Verwijderd

Ik denk dat je iets moet editen
Je kan er bv gewoon een JPG bestand in plaatsen

• SvEn
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-12-2025

SvEn

a.k.a sv3nrg

ik heb prezies hetzelfde maar kan die *jpg niet vinden

Verwijderd

Heb je ooit een bewegende JPG gezien? :D
Het is een ander bestand ik wist het wel
maarjah
ben een paar hersencellen verloren tijdens 10red-wodka's :D

• Virgil
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 24-01 19:10

Virgil

We're not alone

volgens mij is dat zon bestand net zoals in voorgaande quake series in een pak file (.pk3) moet je ff zon pak file openen met een pak reader (voor q3 weet ik er geen.)
volgens mij pcx ofzo.

Ik was heel, heeeel vroeger SeRRveR

Verwijderd

Tzijn gewoon 2 bestandjes (tga geloof ik, is meestal in Q3) die over elkaar heen bewegen en zo een illusie van "film" maken. Dat kun je weghalen door die tga's helemaal zwart te maken ofzo, dan zie je nix meer. Maar eigleijk beweegt het dus wel. Anyway, als je een kutfps krijgt van die beweging, heb jij een nieuwe comp nodig :D

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:19

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

je moet bij de shaders gaan kijken, daar staat in welke plaatjes worden gebruikt en hoe ze moeten bewegen enzo

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• RelaXXinG
Op zondag 13 januari 2002 00:07 schreef des het volgende:
Tzijn gewoon 2 bestandjes (tga geloof ik, is meestal in Q3) die over elkaar heen bewegen en zo een illusie van "film" maken. Dat kun je weghalen door die tga's helemaal zwart te maken ofzo, dan zie je nix meer. Maar eigleijk beweegt het dus wel. Anyway, als je een kutfps krijgt van die beweging, heb jij een nieuwe comp nodig :D
nee maar het is irritant. je kan moeilijk de console lezen, en het staat druk.
bij q3 arena zelf is dat rode niet zo irritant maar bij rocketarena heb je een soort witte rook, en dat is wel kut.

ok ik zal kijken of ze bij de 'shaders' staan.

• RelaXXinG
ok found it

ga naar Quake 3/arena/ dir

open textures.pk3

die 2 plaatjes die erin staan moet je helemaal zwart maken met adobe, saven en in die zip doen.

klaar
Pagina: 1