zijn er nog meer spellen zoals TO, maar dan wat moeilijkr, mooier en wat meer teamplay, want ik kan met godlike altijd winnen in de map ransom, ik heb het al heel veel gespeeld, CS ken ik al, maar er zijn teveel cheaters.
Strikeforce, Realistischer als TO
Infiltration, Ook erg realistisch, geen aimdinges (hoe heet dat verdomde ding ook alweer
)
SAS, is nog niet uit, maar ziet er erg goed uit
Zijn allemaal UT mods
Urban Terror is een mod voor Q3.
Infiltration, Ook erg realistisch, geen aimdinges (hoe heet dat verdomde ding ook alweer
SAS, is nog niet uit, maar ziet er erg goed uit
Zijn allemaal UT mods
Urban Terror is een mod voor Q3.
Er is een versie 2.86 uit en een mappack.
Ergens in januari komt echter 2.87 uit, en dat zal ook wel weer een mega download zijn.
Maar ja, als je bandbreedte genoeg hebt kan je alvast kijken of je versie 2.87 ook moet gaan downloaden.
Ergens in januari komt echter 2.87 uit, en dat zal ook wel weer een mega download zijn.
Maar ja, als je bandbreedte genoeg hebt kan je alvast kijken of je versie 2.87 ook moet gaan downloaden.
Huh.. moet ik hier wat typen of zo ?
Verwijderd
wat beteknd TO eigenlijk? weet wel dat het een mod voor ut is...maar wat betekend het en heeft er iemad een link?
http://www.tactical-ops.toOp zaterdag 12 januari 2002 13:48 schreef WouteRF het volgende:
tacticalops.to d8 ik
Ennuh, het betekent Tactical Operations.
teveel cheaters bij CS??
gewoon goede server uitzoeken met Paladin en admins aanwezig, niets aan het handje.
Je moet ook niet op Strikerz of Wannadoo spelen, daar cheaten ze inderdaad teveel
gewoon goede server uitzoeken met Paladin en admins aanwezig, niets aan het handje.
Je moet ook niet op Strikerz of Wannadoo spelen, daar cheaten ze inderdaad teveel
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Verwijderd
ja idd }:]
maarre ik heb TO wel eens gedaan, en ook StrikeForce en al dat soort varianten.. vond het allemaal geen zak aan, hoewel ik CS ook zijn zwakke punten vind hebben blijf ik toch bij CS..
maarre ik heb TO wel eens gedaan, en ook StrikeForce en al dat soort varianten.. vond het allemaal geen zak aan, hoewel ik CS ook zijn zwakke punten vind hebben blijf ik toch bij CS..
maar welk spel is net zoals TO maar met betere graphics, betere gameplay,meer teamplay en wat realistischer en moeilijker?
voor het moeilijker heb ik wel een oplossing
ga online spelen
tegen bots is het geen zak aan, kan me ome ook nog wel winnen.
online spelen wordt een stuk moeilijker
en voor de corshair, als je die wilt weg hebben, kan je die optie gewoon aanvinken.
ik vind TO beter als CS, cs lopen en springen de poppetjes als gays. To heb ik nog nooit een cheater gezien.
TO heeft misschien paar bugs meer, maar vind de lay out ook beter gedaan als CS. cs onduidelijk namen + onduidelijk buy schema.
smaken verschillen
ga online spelen
en voor de corshair, als je die wilt weg hebben, kan je die optie gewoon aanvinken.
ik vind TO beter als CS, cs lopen en springen de poppetjes als gays. To heb ik nog nooit een cheater gezien.
TO heeft misschien paar bugs meer, maar vind de lay out ook beter gedaan als CS. cs onduidelijk namen + onduidelijk buy schema.
smaken verschillen
ik heb een paar probleemen met TO en ik kan daardoor niet online spelen, wet niet wat de probs zijn maja,
daarom stap ik maar over op een ander spel, en trouwens, bij de nieuwe cs, heb je daar ook problemen met de cd key zoals bij rtcw?
Op zaterdag 12 januari 2002 16:38 schreef WouteRF het volgende:
ja idd }:]
meningen, mening, zoveel keuzes, geen screens, niks verder, help me, ff hierbij dan, geef es een paar linkjes dan.Op zaterdag 12 januari 2002 18:02 schreef vinkie het volgende:
voor het moeilijker heb ik wel een oplossing
ga online spelen
smaken verschillen
Onduidelijk buy schema? dan mag je me dat wel eens uitleggen.Op zaterdag 12 januari 2002 18:02 schreef vinkie het volgende:
...
onduidelijk buy schema.
...
Pagina: 1