Tactical ops maps op ramdrive

Pagina: 1
Acties:

• Interstice
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-03-2025
Hallo allemaal,

Ik wou graag mijn to-maps van een ramdrive laten laden. Ik heb al een ramdrive van ongeveer 150mb aan weten te maken. met xmsdsk. Toen ik de maps daarheen kopieerde kwam ik erachter dat ie de lange namen van de maps niet ondersteund dus nu zijn het verkorte namen.

Ik wou toch even proberen dus heb ik de .. veranderd in L: (de letter van mijn ramdrive) aangepast in de unrealtournament.ini

[Core.System]
PurgeCacheDays=30
SavePath=../Save
CachePath=../Cache
CacheExt=.uxx
Paths=../System/*.u
Paths=L:/Maps/*.unr <----------
Paths=../Textures/*.utx

Toen ik tactical ops weer opstarte kreeg ik een mooi ut-logo en stonden er alleen maar ut maps in de lijst bij practise session.

Iemand een oplossing??

Proud member of Tacopsclan [CLS]

• Interstice
Jo ik ben er nu zelf achter gekomen dat ik de verkeerde *.ini te pakken had : :(

Goed nu kan ik wel een practise doen maar om op iternet te spelen heb ik toch die lange mapnames nodig....

Iemand meer ervaring??

• ubermaestro
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-11-2025
Ligt het niet aan het file system van die ramdrive ? als dat zo is, kan je dat waarschijnlijk wel ergens instellen bij xmsdsk of anders even een ander progje gebruiken, suc6 verdre

• MM-
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-11-2023

MM-

Wat is eigenlijk het nut van een ramdrive dan? Kan je me dat eens uitleggen?

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Op zaterdag 12 januari 2002 19:40 schreef MM- het volgende:
Wat is eigenlijk het nut van een ramdrive dan? Kan je me dat eens uitleggen?
is sneller.

🌞🍃

• Interstice
Een ramdrive is een gesimuleerde harde schijf.

Stel je hebt 512 mb aan ram. Dan ze je dat je van 256 mb een ramdrive wil maken. Als dat lukt zie je in verkenner je "Nieuwe harde schijf"

Alleen is je ram vele malen sneller dan je hd. Nadeel iedere keer als je je pc uitzet is je ram leeg.

Pagina: 1