Toon posts:

[Hosting] Ik dacht hier aan:

Pagina: 1
Acties:
  • 76 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik moet voor een kennis een website maken van een hondentrimsalon, de site moet werken met een webwinkel enzow.
Hij wil vooral veel plaatjes erop dus veel MB's. Aangezien hij niet echt veel verstand heeft van pc's wilde ik al met access gaan werken voor de product DB. Ik heb es gekeken bij Web3.nl en toen kwam ik op dit pakket: Zeer Lange link het 1e Windows2k pakket??

Ik wilde gaan werken met ASP en/of PHP + Flash

Wat denken jullie ervan en is er nog iets dat ik over het hoofd heb gezien van de dingen die ik volgens jullie nodig heb?

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14-08 16:58

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Ik vind het vrij prijzig. Eigenlijk erg prijzig zelfs.

25 mb webspace is niet denderend veel en de 25 gb dataverkeer is waarschijnlijk veels te veel voor zo'n kleine site.
Ik weet niet hoeveel mb je nodig hebt en hoeveel traffic de site ongeveer trekt maar ik weet zeker dat het goedkoper kan.

(Ja ik heb ICQ *hint*, ik zal niet gaan spammen met dingen :P)

Verwijderd

Op zaterdag 12 januari 2002 12:57 schreef IceStorm het volgende:
ik zal niet gaan spammen met dingen
je weet denk ik toch net zo goed als ik dat dat net zo hard spammen is he? gewone users mogen dat ook niet, modjes dus ook niet ...

www.webhosters.nl
www.webselect.nl

check out

als je trouwens ook php wil doen ipv asp, zou ik voor php gaan, asp zit je nl aan een windows host en die zijn vaak duurder, eveneens heeft windows in mijn ogen veel nadelen en asp dus ook...

• IceStorm

IceStorm

Op zaterdag 12 januari 2002 13:00 schreef Kertje het volgende:
je weet denk ik toch net zo goed als ik dat dat net zo hard spammen is he? gewone users mogen dat ook niet, modjes dus ook niet ...
www.webhosters.nl
www.webselect.nl
Dat zijn dezelfde dingen als die ik wilde geven hoor alleen krijg je dan meteen 7 man die zegt 'ja maar dat mag niet' ;).

Of dacht je dat ik het op mijn @home account wilde gaan hosten oid ;)?

Verwijderd

Op zaterdag 12 januari 2002 13:21 schreef IceStorm het volgende:

[..]

Dat zijn dezelfde dingen als die ik wilde geven hoor alleen krijg je dan meteen 7 man die zegt 'ja maar dat mag niet' ;).

Of dacht je dat ik het op mijn @home account wilde gaan hosten oid ;)?
okiz dan, mwah je kwam anders zo over van, icq me maar ik heb nog wel een leuke aanbieding voor je...

www.webselect.nl en www.webhosters.nl krijg je echt geen 7 man die daar wat van zeggen, die staan zelfs in de FAQ :)

• IceStorm

IceStorm

:) Ik zal toegeven dat het er bij nader inzien wat minder handig staat ;) Als in niet zo handig.

Oh ja FAQ lezen doe ik niet >:) :+ (wel dus maar ik kom niet heel regelmatig in IT ;))
Sorry.

• PatMan
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-08 23:31
Eh, niet om lullig te doen, maar volgens de FAQ hoort deze ook thuis in Advanced Networking & Servers? :?

Verwijderd

Topicstarter
ok dan ik heb wat meer info:

Hij wil een site met +- 1000 plaatjes (jpg's die ik per stuk tot 20 kb kan knippen) dus we hebben iig al 20MB nodig voor de plaatjes.
er kan een kleine site achter zitten maar dan moet er nog een access2000 database bij waar de gegevens van die plaatjes worden opgeslagen.
Dit zodat mijn opdrachtgever zelf zijn produkten kan bijhouden.
Ik heb besloten om toch maar met asp te werken omdat het access gebeuren toch al vraagt om een m$ server(toch :? ).

dus...
-------
+- 27 MB (kan meer worden /me ziet net dat de db al 3.6 MB is,zonder data)
ASP
Access2000
minst. 1 pop3
.nl domein
--------

Ik zit nog een beetje met die tabellen:

Kan ik die tabellen het beste laten vullen met een access formulier (zit dus nu in het .mdb'tje is nu al 3.6 MB ;( ), Of kan ik hier het best een delphi app voor schrijven?

Met jullie links kwam ik overigens op het volgende : Link maar ik zie nergens iets over het bijkopen van MB's want ik verwacht dat we er met zo'n 2 á 3 MB overheengaan.

Wat is jullie mening over dit alles?

Verwijderd

Oke, je linkje komt uit bij denit. Uit ervaring weet ik dat er over alles valt te praten bij deze jongens. We hebben erzelf een grote babysite gehost en zonder problemen. Eindelijk eens een provider die ook echt dingen oplost, ook in het weekend en de servers heben een zeer goede response. Nee ik werk niet bij deze toko en krijg ook hier niets voor. Als ik jou was zou ik gewoon fff naar ze bellen. Ze zijn zeker niet de goedkoopste maar de prijs/prestatie verhouding klopt gewoon.

Verwijderd

je zit als je met een access db werkt niet altijd verbonden aan asp en windows; je kan nl een access db exporteren als CSV en een CSV kun je gewoon in mysql inlezen :)

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10:22
wat vinden jullie trouwens van www.001hosting.nl ?

https://wren.co/join/Devian

Verwijderd

Op maandag 14 januari 2002 14:41 schreef skinhead het volgende:
wat vinden jullie trouwens van www.001hosting.nl ?
geen eigen webserver, geen inschrijving SIDN, geen eigen ns'ers; is niks dus

• Devian
ff quote van site
SMALL PAKKET

Het small pakket bestaat uit het volgende

- Schuifruimte
- Dataverkeer
- POP3 e-mail
- Back-up : 10 MB
: Onbeperkt
: Onbeperkt
: Dagelijks

standaard:

- Toegang tot EAT (easy administration tool)

- Autoresponders
- Eigen CGI-Bin
- Perl 5
- PHP 4
- Beveiligde directories
- Eigen FTP account
- MySQL
- Frontpage 2000 extensies
- Webmail
- Uitgebreide statistieken
- Mailinglists

- Prijs 3,50 per maand

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 14 januari 2002 13:40 schreef Kertje het volgende:
je zit als je met een access db werkt niet altijd verbonden aan asp en windows; je kan nl een access db exporteren als CSV en een CSV kun je gewoon in mysql inlezen :)
yup maar als ik de opdrachtgever moet gaan uitleggen hoe hij iets moet exporteren dan ben ik over een maand nog niet klaar met uitleggen.

maar verder nog geen goeie kandidaten gezien behalve eerder genoemde link

• IceStorm

IceStorm

Op maandag 14 januari 2002 14:43 schreef Kertje het volgende:
geen eigen webserver, geen inschrijving SIDN, geen eigen ns'ers; is niks dus
Geen eigen webserver? Hoe zie je dat, of hoe bedoel je dat?

Verwijderd

Op maandag 14 januari 2002 17:32 schreef IceStorm het volgende:

[..]

Geen eigen webserver? Hoe zie je dat, of hoe bedoel je dat?
telnet 001hosting.nl 110
Trying 212.203.14.73...
Connected to 001hosting.nl.
Escape character is '^]'.
+OK ready <11893.1011027957@hogthrob.eatserver.nl>

Verwijderd

Op maandag 14 januari 2002 16:39 schreef Zoepnek het volgende:

[..]

yup maar als ik de opdrachtgever moet gaan uitleggen hoe hij iets moet exporteren dan ben ik over een maand nog niet klaar met uitleggen.
mwah ik doe dat ook hoor valt reuze mee, 1 dropdown boxje moet je ff anders doen bij het opslaan als in excel...

linux hosts zijn normaliter een stuk goedkoper dus op die manier bespaar je een hoop geld...

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 14 januari 2002 18:07 schreef Kertje het volgende:

[..]

mwah ik doe dat ook hoor valt reuze mee, 1 dropdown boxje moet je ff anders doen bij het opslaan als in excel...

linux hosts zijn normaliter een stuk goedkoper dus op die manier bespaar je een hoop geld...
access :) maar ik zal er es over denken

Verwijderd

Goedemiddag,

ik heb een domein bij www.001Hosting.nl en een hosting pakket (zie www.cafe-modern.nl) en ze hebben zeker eigen servers staan. ook zijn ze ingeschreven bij SIDN kijk maar bij SIDN leden lijst (zie Internet Today b.v.).
de sever is super snel en de helpdesk snap het ook nog eens
dus in mijn ogen zeker een aanrader.

grt keessie hollander.
www.cafe-modern.nl

Verwijderd

www.nederhost.nl *D

meer hoef ik niet te zeggen (aanrader voor mensen die geen totaalpakketten willen hebben en goedkoop uit willen zijn)

• Devian
onze site word op dit moment alleen geforward door 001hosting.. maar binnenkort pleren we daar ook spul op hen servers neer..

( www.assault.nl )

Verwijderd

spammmmm :r

Verwijderd

Helaas blijken dit soort hosting topics vrijwel altijd richting plaats-hier-uw-spam te gaan.
Check de 2 links van Kertje voor meer info.
Als je een aantal pakketten op het oog hebt en je kunt niet kiezen kun je zeker een nieuw topic openen, maar deze sluit ik :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.