Toon posts:

Error 619 bij inbellen naar werk

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het volgende probleem. In windows ME kon ik altijd via een Dial Up Networking inbellen en een connectie maken naar mijn werk.
Nu ik echter dit in Windows XP probeer krijg ik de foutmelding Error 619. Ik kan in XP overigens wel probleemloos contact leggen met mijn ISP. Dus aan het modem kan het niet liggen denk ik.
Terug in ME kan ik direct weer contact leggen met mijn werk, dus fout ligt ook niet bij mijn werk.
Wie is deze situatie ook een keer tegengekomen. En wie weet hier een oplossing voor?
Alvast dank.

Verwijderd

Topicstarter
Dank voor je reactie. Die link had ik al gevonden, maar ik kom er niet helemaal uit. Moet ik nu zaken veranderen aan de client-kant (bij mij thuis), of moet er iets gebeuren bij de server op het werk.

• JaNuZz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-08 17:18
log je wel in met dezelfde username in dan als op die ME bak??

Ik heb geen XP hierzo draaien, maar staat de beveiliging van het aanmelden wel goed in die verbinding?, en bij tab netwerk wel de juiste protocollen aan de verbinding gekoppeld?

Verwijderd

Topicstarter
Ook op die ME-computer log ik niet aan met een user-id.
Mijn vraag is echter, of ik er zelf iets aan kan verbeteren op mijn PC, of dat er iets op het netwerk/server van mijn werk iets veranderd moet worden.

Verwijderd

Topicstarter
Is hier echt geen oplossing voor?

• JaNuZz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-08 17:18
Zorgen dat je op de (NT,2000 wat voor server is het eigenlijk??) server de user bekend is, dus een useraccount aanmaken waarmee jij op je XP mee aanlogt, en zorgen dat die account ook RAS mag gebruiken
Pagina: 1