Thomson tv's

Pagina: 1
Acties:
  • 563 views sinds 30-01-2008

• bco
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:17

bco

You don't need eyes to see...

Topicstarter
Ben op zoek naar 'n nieuwe tv, d'oude (33cm) Philips heeft z'n beste tijd gehad. Budget rond de 450 Euro.

Wens: plat scherm, 55 of 63 cm.

Ben al 'n tijdje aan 't orienteren en tegen Thomson tv's opgelopen. Lijkt erg goed beeld, maar kan geen tests of vergelijkingen vinden (heb reeds Search gebruikt...)

Wie-o-wie heeft 'n Thomson? En wat zijn de ervaringen?

You need vision

• Zorg
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:55
ik heb een thomson tv, echt aan plaatje, 133 cm dus lekker genieten :) Maar of ie nou beter is dan een andere weet ik niet aangezien ik maar 1 tv van die grootte heb, in de winkel gaf deze toch wel het mooiste beeld

Mijn hobby projectjes: www.agenticprojects.be

• bco

bco

Topicstarter
Thx, maar 133cm? :P Da's groot.

Vanwaar je Thomson keuze?

You need vision

• Mystic_Jack
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Thomson is een goed merk. Mijn oom en tante hebben ook een Thomson, die al ontzettend oud is, maar doet het nog uitstekend. De beeldkwaliteit is ook heel goed.

Waar koop je Thomson eigenlijk, zie ze nooit in de winkels staan. Of moet je die bij de betere winkels halen?

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

• bco

bco

Topicstarter
MegaMax Groningen heeft 'n redelijk assortiment Thomson's staan.

You need vision

• Hyperbird
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Is volgens mij een frans merk, daar zie je ze iig overal.

Ze zijn volgens mij ook de uitvinders van mp3 8-)

• Mystic_Jack
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Op zaterdag 12 januari 2002 12:39 schreef bco het volgende:
MegaMax Groningen heeft 'n redelijk assortiment Thomson's staan.
MegaMax? :? Dat is zo'n soort van een groothandel in een vorm van een winkel! Maarja, maakt niet uit. :)
In Apeldoorn is ook een MegaMax, ga ik daar eens heen.

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

• Nikel
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Mediamarkt heeft ook een boel Thomson staan. Op kieskeurig.nl worden ze ook redelijk hoog beoordbeeld geloof ik.

• Chillz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:33
zoals Philips en Sony hun eigen beeldbuizen hebben,
kunnen een hoop kleine producenten van TV's dat niet veroorloven natuurlijk...

Thomson is voornamelijk een producent van beeldbuizen.
Dat wil zeggen dat het goed kan dat veel van ons zonder dat we het weten al naar een Thomson zitten te kijken...
op kleine schaal maken ze naast de beeldbuizen ook soms behuizingen, dus dat zijn de Thomson tv's, kom je niet altijd en al te vaak tegen dus...

Of ze qua rest van het apparaat een beetje goed zijn zou ik niet weten, heb ik weinig ervaring mee...
Maar als je dus een Thomson neemt zou je dr bijna van verzekerd kunnen zijn dat je een heel netjes beeld voorgeschotelt krijgt :)

Leeg - Sinds 20180907

• sigma01
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-04 11:55
Thomson is voornamelijk een producent van beeldbuizen.
Dat wil zeggen dat het goed kan dat veel van ons zonder dat we het weten al naar een Thomson zitten te kijken...
Thomson maakt voor de breedbeelds in ieder geval gebruik van de real-flat buizen (van Philips). Het bedrijf is ook niet zo groot (alleen Thomson en Loewe). Ik weet voor 95% zeker dat ze zelf geen beeldbuizen maken. Er zijn maar een paar fabrikanten die dat doen:
-Samsung
-Sony
-Matshutsa (panasonic/JVC)
-Philips/LG
-Deawoo

P3 667 Mhz, 384MB ram, 20GB maxtor+60GB IBM (60GXP), Matrox G400 dh, asus mobo, Philips 109b10 + Philips 17B

Verwijderd

Ik ben verkoper bij bcc en ben zeer te spreken over apparatuur van thomson.

Thomson is een frans merk dat een eigen locatie heeft in nederland. Thomson werkt onder verschillende europeese namen. Ook maken ze veel apparatuur die onder andere namen in de markt zijn zoals:

*xbox (de hardware is ontwikkeld door thomson)
*alcatel modems (alcatel is een onderdeel van thomson)
*gsm telefonie (veel hardware in gsm's is ontwikkeld door thomson)
*saba (saba is onderdeel van thomson)

Thomson begon met zijn productie 5jaar garantie te leveren op hun producten. Dit is 2 jaar geleden terug gesteld naar 1jaar. Dit omdat ze dit even hebben gedaan enkel omzichzelf te bewijzen op de markt. Als fabricant moet je hier voor veel lef hebben vind ik.

Verder zie ik thomson weinig terug voor reparaties, terwijl we ze veel verkopen.
Zeer goede kwaliteits/prijs verhouding.

Dvd van thomson is ook heerlijk, makkelijk regiovrij te maken, en erg compleet qua functies.

en bij bcc weet je zeker dat je het goedkoopste koopt, altijd laagste prijs!!! Product ergens anders goedkoper? heb het er over met de verkoper en je krijgt het verschil + 25% van verschil zonder enkel probleem terug. BCC garantie voorwaarde zijn ook erg gunstig.

SUCCES!! afz flowerpower20nl

• BeaM-R
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:31

BeaM-R

Powerrrrr

en bij bcc weet je zeker dat je het goedkoopste koopt, altijd laagste prijs!!! Product ergens anders goedkoper? heb het er over met de verkoper en je krijgt het verschil + 25% van verschil zonder enkel probleem terug. BCC garantie voorwaarde zijn ook erg gunstig.
Spam! :+

Skoda Enyaq iV60 Sportline * Toyota Aygo X * Fendt 510TF Joker * Honwave 35AE met Honda BF20

Verwijderd

enorm oude koe + spam/reclame
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.