Ik heb dus een Sony autoradio met CD-wisselaar besturing, en geen CD-wisselaar, maar wel een enorme verzameling (uiteraard legale) MP3's.
Ik zit er over te denken om op de bus voor de CD-wisselaar een MP3-speler aan te sluiten.
Simpel is het aansluiten van de audio, dat gaat gewoon via 2 tulp-stekkers, je kan echter niet zomaar de CD-wisselaar als input kiezen. Waarschijnlijk wordt op de andere bus een signaal gezet van 'hei, ik ben er hoor'.
Wat heb ik dus (volgens mij) nodig om dit te laten werken:
1: specs van de BUS
2: uitvogelen waar ik een signaal op moet zetten dat zegt 'hei, ik ben er hoor', zodat ik de input kan selecteren
3: eventueel zelfs de MP3 speler modificeren zodat ie commando's accepteerd van de radio
Als iemand met een van de puntjes kan helpen dan graag.
Uiteraard worden de resultaten hier 'gepubliceert'.
Ik zit er over te denken om op de bus voor de CD-wisselaar een MP3-speler aan te sluiten.
Simpel is het aansluiten van de audio, dat gaat gewoon via 2 tulp-stekkers, je kan echter niet zomaar de CD-wisselaar als input kiezen. Waarschijnlijk wordt op de andere bus een signaal gezet van 'hei, ik ben er hoor'.
Wat heb ik dus (volgens mij) nodig om dit te laten werken:
1: specs van de BUS
2: uitvogelen waar ik een signaal op moet zetten dat zegt 'hei, ik ben er hoor', zodat ik de input kan selecteren
3: eventueel zelfs de MP3 speler modificeren zodat ie commando's accepteerd van de radio
Als iemand met een van de puntjes kan helpen dan graag.
Uiteraard worden de resultaten hier 'gepubliceert'.