AOpen CD-RW 1232PRO1.30 slecht?

Pagina: 1
Acties:

• Freakertje
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20-04 15:41

Freakertje

PC schopt kont, ik nog niet...

Topicstarter
ik gebruik deze brander tesamen met Nero 5.5.6.4 OEM, InCD 1.84 en een AMD-Athlon 700MHz, 384pc133MHzRAM en een gedefragmenteerde, gescande harde schijf met minimaal 1 Gb vrije ruimte. probeer ik op een Sony CD-R 650MB 1*-16* verschillende files (avi, Mp3, enz) te burnen, maar ik krijg steeds de mededeling: MEDIUM SPEED ERROR. bij Nero. alle progjes heb ik al uitgezet tijdens het fikken en de nieuwste firmware gedownloaded. (vandaar de 1.30)
1. wat betekend deze mededeling?
2. kan ik dit oplossen of moet ik terug naar de winkel?

daarnaast kwam de mededeling als ik het nog een keer probeerde: CALIBRATION AREA FULL. ik neem aan dat dit betekend dat de desbetreffende CD-R als glanzende onderzetter gebruikt kan worden, but please correct me if i'm wrong. THNX, 1frag2u.

Ik ga een aantal zaken even helemaal anders doen!
Totale Modjesgekte

• Pietert
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Pietert

There is no spoon

Medium speed error zie je veel bij die brander icm Nero. Probeer eens een ander progamma om te branden zoals Fireburner en kijk of je daar dezelfde problemen mee zal hebben.
Verder is de melding bij jouw brander vaak voorkomend bij bepaalde soorten CD's zoals de Philips cdr's en weer niet bij die van Nashua... Probeer eens wat verschillende cdr's uit dus!
DMA uitschakelen mag ook wel eens helpen :?

#huiskamer | Amsterdammert | Some days you're the pigeon, some days you're the statue | Zenbook S13 UM5302TA-LV067W | LG 40WP95CP-W | HP USB-C dock G5

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
[forum=6] >> [forum=21]