Ik wil graag horen hoe bv een Delta of een Papst klinkt, zonder em daarvoor hoeven te kopen 
Zijn er ook sites waar een paar wavjes/mp3's staan?
Zijn er ook sites waar een paar wavjes/mp3's staan?
Verwijderd
Verwijderd
Is dat niet het hele punt waar iedereen over klaagt?????Op zaterdag 12 januari 2002 10:59 schreef CiPHER het volgende:
/offtopic
Iedereen klaagt zo over die 120mm fan van Delta, ik heb 'em zelf en ik vind hem redelijk stil. Je hoort alleen de luchtverplaatsing.
Dan heb jij het waarschijnlijk over een andere fan dan de Delta FFB1212EHE, want die produceert een slordige 56 decibel aan herrie.Op zaterdag 12 januari 2002 10:59 schreef CiPHER het volgende:
/offtopic
Iedereen klaagt zo over die 120mm fan van Delta, ik heb 'em zelf en ik vind hem redelijk stil. Je hoort alleen de luchtverplaatsing.
(...)
Verwijderd
Verwijderd
Typenummer weet ik niet, alleen dat hij 190CFM doet bij 12V.Op zaterdag 12 januari 2002 11:09 schreef DiMension het volgende:
[..]
Dan heb jij het waarschijnlijk over een andere fan dan de Delta FFB1212EHE, want die produceert een slordige 56 decibel aan herrie.
Als ik hem erin heb zitten en hij staat vol aan, dan komt m'n pa naar beneden om te melden of de PC wat zachter kan.
Mwoh, geef mij dan toch maar die Papst 120mm op 7v. Samen met al die andere Papsten zat airflow, en je hoort er niks van.
thx!Op zaterdag 12 januari 2002 11:45 schreef BladeX het volgende:
http://www.sidewindercomputers.com/
Hier kun je ze beluisteren bij hear our fans
Verwijderd
"You can get more with a kind word and a gun than you can with a kind word alone." - Al Capone
Ik had er een voor gratisOp zaterdag 12 januari 2002 14:56 schreef CiPHER het volgende:
[..]
Ik had er twee voor fl. 100 / €42
daar ben ik het nou compleet mee eens, mijn PC zit een 8045 met delta "superherrie" fan, daar stoor ik me echt niet aan, deze PC gaat toch 'snachts uit, en dan staat alleen mn server nog aan... (die lekker stil is)Op zaterdag 12 januari 2002 11:47 schreef slindenau het volgende:
Ik denk dat je alleen een stil systeem wil als je in diezelfde kamer moet pitten, als je de pc 'altijd' aan hebt staan...Anders is er geen rede om een superstille te willen...
Verwijderd
Nou, die 120 mm delta waar we het over hebben niet hoor.Op zaterdag 12 januari 2002 16:11 schreef Kristof het volgende:
hier kan je ze beluisteren
http://www.ocinside.de/index_e.html?/html/results/socketa_fan_test_e.html