Toon posts:

Lite-On LTR-24102B

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Via Firmwareupgrade wil ik de brander flashen met de nieuwste Firmware van Lite-On(gedownload via Lite on site )
Maar wat ik ook probeer,de brander is niet te flashen met een firmwareupgrade.
Wie weet raad?,mijn vroegere brander Teac liet zich prima upgraden,ook meerdere keren mijn Cdrom Plextor geflasht.
Is dit een probleem bij Lite On ?

Verwijderd

Je kan bij lite-on alleen van bepaalde firmwares naar andere flashen, als je brander van het oude type is kan je dus niet meer naar de laatste nieuwe flashen of zo. Maar blijf vooral weg van de laatste firmware, er staat wel bij "just do it" maar ik heb er niets dan last mee gehad, ik kon namelijk niet hoger dan 10 speed meer branden in WinOnCD en in nero had ik 2 opties 8 of 24 speed. Ik heb dan een kwade mail geschreven naar lite-on, en heb een oude firmware gekregen (die vind je niet meer op de site) en na een maand met problemen kan ik eindelijk weer normaal op 24 cd'tjes bakken. 'T zijn zalige writers, maar als je geen problemen hebt, begin dan vooral niet met die firmwares te flashen!!!

• D-Devil
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-12-2022
dit werkt bij mjij perfect dat flashen, vreemd hoor, staater geen faq op de site hierover ?

Freelance tweaker

• Tenesmia
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-03 14:43

Tenesmia

First Sergeant

ik heb dus ook deze brander, en gewoon geflashed zonder problemen met de 'just-do-it' firmware :P , en ik kan deze juist wel aanraden, sinds deze laatste firmware nooit meer problemen gehad, loopt als een trein ( ook met branden op 24 x ) ... maar goed, het lijken mij dus nogal instabiele dingetjes, in de zin van dat de een nogal anders reageert op firmware dan de andere :? ... ik moet wel zeggen dat ik nog nooit zo'n slechte en trage site van een groot bedrijf heb gezien als de site van Lite-ON ... mijn god wat een rampzalige site ... maar dat geheel terzijde 8-)

Ad Astra Per Aspera