Toon posts:

Adaptec 2940 uw scsi kaart pc sneller laten booten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een adaptec 2940uw scsi kaart in mijn pc hangen voor mijn scsi cdrom en scsi fikker.
Wat nou zo irritant is dat je steeds als je de pc opstart zo een irri beeld krijgt van adaptec en dat hij naar de scsi hardware aan t zoeken is.(Net als bij zo een ata 66/100/133 controller).
Kan je dit niet versnellen ofzo?Het is namelijk zwaar irritant en ik hou niet zo van wachten.
GrtZ

Verwijderd

In de bios van die kaart kan je waarschijnlijk de detection (en waarschijnlijk wel) de complete bios uitschakelen van de kaart. De bios heb je alleen nodig wanneer je er een harddisk aan doet.

Verwijderd

Op zaterdag 12 januari 2002 09:34 schreef Britt het volgende:
In de bios van die kaart kan je waarschijnlijk de detection (en waarschijnlijk wel) de complete bios uitschakelen van de kaart. De bios heb je alleen nodig wanneer je er een harddisk aan doet.
De bios is ook wel handig als je een bootable CD wilt gebruiken. Verder vind ik die extra 15 seconden wachten waar het om gaat niet irritant, dan is de lange "pauze" die win 2000 neemt erger, zo'n beetje halverwege de voortgangsbalk in het logo-scherm.

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
[forum=6] >> [forum=21]