Verwijderd
Ehh, lijkt me dat er toch iets mis is met je monitor 
heb hier 21" philips, en gewoon beeld onder dos/Bios/boot..
heb hier 21" philips, en gewoon beeld onder dos/Bios/boot..
Lijkt erop dat je monitor geen dos resoluties kan weergeven?
Merk, type?
Merk, type?
Atari portfolio Dos 2.11
of heb je ziin ding dat als je em aan doet dat i 10 sec nodig heeft voordati beeld geeft?!
Ik heb hem ook maar gehad, maar het is een Cornerstone 20/70 Image Accel (voor zover ik hier aan de voorkant kan zien)
Verwijderd
je hebt een fixed frequency monitor blijkbaar die de lage frequentie vn dos niet weergeeft..
of je monitor moet opwarmen maar zou dan bij een reboot beeld moeten geven..
powerstrip is een tooltje die je alles laat aanpassen afhankelijk van de videkaart..
een matrox g400/g550 is bijvoorbeeld exact op de frequentie aan te passen
of je monitor moet opwarmen maar zou dan bij een reboot beeld moeten geven..
powerstrip is een tooltje die je alles laat aanpassen afhankelijk van de videkaart..
een matrox g400/g550 is bijvoorbeeld exact op de frequentie aan te passen
Verwijderd
Model: COLOR 20/70
Max Resolution: 1600 x 1200
Sync Type: Composite, Seperate
H Freq/ V Freq: 60-87 Khz / 60-120 Hz
Tube Manufacturer: Hitachi
Monitor Type: Fixed Frequency
Tube Model: HM-4020-D
Tube Size: 20
Connector: 5 BNC
www.monitorworld.com
Max Resolution: 1600 x 1200
Sync Type: Composite, Seperate
H Freq/ V Freq: 60-87 Khz / 60-120 Hz
Tube Manufacturer: Hitachi
Monitor Type: Fixed Frequency
Tube Model: HM-4020-D
Tube Size: 20
Connector: 5 BNC
www.monitorworld.com
ah oke thx, maaruh bij een herinstall van windows en dergelijke krijg ik dan wel beeld of ook niet, en in veilige modus enzo
Dat lijkt me lullig bij install in dos ???
lama, ik weet t al, thx voor de hulp en da wordt dan een dualheadje aanschaffen ofzo.. een een bureau groot genoeg voor 2 monitoren
Verwijderd
ik heb met cornerstone c20/70 problemen met spellen
neem nou unreal tournament die doet het alleen op 1024x768 en ik als framerate gek wil hem graag op 800x600 hebben
voor de rest doet 3d studiomark het niet en diablo 2 ook niet (alleen in window, irritant als je er naast klikt !!!)
ik heb al veel geprobeerd frequenties veranderen resolutie van windows verandern maar kan geen oplossing vinden
heeft iemand een idee ?
neem nou unreal tournament die doet het alleen op 1024x768 en ik als framerate gek wil hem graag op 800x600 hebben
voor de rest doet 3d studiomark het niet en diablo 2 ook niet (alleen in window, irritant als je er naast klikt !!!)
ik heb al veel geprobeerd frequenties veranderen resolutie van windows verandern maar kan geen oplossing vinden
heeft iemand een idee ?
Beetje oude
dit.
Open ajb een nieuw topic, maar lees eerst even * Welkom in V&B : lees dit eerst aub ! *
Open ajb een nieuw topic, maar lees eerst even * Welkom in V&B : lees dit eerst aub ! *
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()