Impedance, a measure of opposition to time-varying electric current in an electric circuit.
Not to be confused with impotence.
Alsof het uitmaakt bij zo'n ding of je de pc in de koeler inbouwt of nietOp zaterdag 12 januari 2002 04:15 schreef Simba het volgende:
pfff, hij is niet eens ingebouwd
Impedance, a measure of opposition to time-varying electric current in an electric circuit.
Not to be confused with impotence.
Verwijderd
NIEUW: bouw je koeler niet in je pc, maar je pc in je KOELER...nu met gratis 2e set oordoppenOp zaterdag 12 januari 2002 04:17 schreef bobo1on1 het volgende:
[..]
Alsof het uitmaakt bij zo'n ding of je de pc in de koeler inbouwt of niet
Die is hier volgens mij wel 3 of 4 keer als langs gekomen
"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."
Verwijderd
Dit is geen kunst meer, maar domme kracht. Dit is toch ook geen modden, ik kan m'n opengemaakte pc ook wel naast een ventilator zetten. Het zou pas knap zijn geweest al hij z'n pc nu in dat ding had ingebouwd ofzo.
Erg oud ja, maar nog steeds komisch.
Intentionally left blank.
Ik heb uhm nog nooit gezien 
maar vindt uhm wel wreed
maar vindt uhm wel wreed
9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35 | Kia EV3 GT-BusinessLine 83kWh
Yep, ik had 'm ook nog niet gezien. Kun je meteen je hele kamer koelen, wel handig op warme dagen.
Hmmm.. idd al een paar keer langsgekomen. Ziet er wel grappig uit.
Ff kijken of deze in de Tweakers-shop te koop is...
Ff kijken of deze in de Tweakers-shop te koop is...
Putting the bit in Biton since 1997
Had hem nog nooit gezien maare zo leuk vind ik hem niet, die pics met een lego kast enzo vind ik leuker
denk dat ik eens een goedkoop vriesertje aanschaf, zet ik daar m'n pc in, das pas koelen
Verwijderd
Met een trechter-systeem om rechtstreeks op de heatsink van de proc te blazen zou dat wel goe werken denk ik...
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()